https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/3e20f672b1b8a6cac632499062d42514.png
14
Nov
Czytaj więcej →

Stypendia GFPS

Program stypendialny do Niemiec w semestrze letnim 2017/2018 stowarzyszenia GFPS-Polska.

GFPS-Polska zaprasza studentów i doktorantów wszystkich kierunków do zgłaszania się do programu stypendialnego w Niemczech.
Stypendium przyznawane jest na okres kwiecień - sierpień 2018 (na semestr letni wg niemieckiego kalendarza akademickiego). GFPS oferuje pobyt na uniwersytetach m. in. w Berlinie, Hamburgu, Monachium, Moguncji, Dreźnie, Heidelbergu, Kolonii.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15.11.2017. 

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/3e20f672b1b8a6cac632499062d42514.png
03
Nov
Czytaj więcej →

Informacja dot. wniosków o przyznanie dotacji od Fundacji Politechniki Łódzkiej

Fundacja Politechniki Łódzkiej informuje, że wnioski na rok 2018 dotyczące przyznawania dofinansowania zgodnie z celami określonymi w Statucie Fundacji, powinny być składane w biurze FPŁ ul. Żeromskiego 116 bud. A28 pok. 211 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.11.2017 r.
Wnioski o dofinansowanie należy składać na formularzu „Wniosek o dofinansowanie”. Warunkiem rozpatrzenia wniosku jest poprawne wypełnienie jego wszystkich pól.

Regulamin dofinansowania FPŁ
Umowa dotacji FPŁ
Wniosek o dofinansowanie

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
16
Oct
Czytaj więcej →

Rekrutacja do pokoi jednoosobowych w domach studenckich PŁ

Komisja ds. Zakwaterowań informuje, że od dnia 16.10.2017 do 23.10.2017 będzie trwać rekrutacja do pokoi jednoosobowych. Zainteresowani mogą składać dokumenty do biura Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej w godzinach 7:30-15:30 lub na dyżurach Komisji ds. Zakwaterowań.

Wymagane dokumenty przy ubieganiu się o pokój jednoosobowy.

·         podanie o pokój jednoosobowy,

·         podanie o miejsce w domu studenckim PŁ (wymagane tylko wtedy jeśli nie jesteś obecnym mieszkańcem na OA PŁ),

·          zaświadczenia/orzeczenie od lekarza o chorobie osoby, która stara się o pokój (pragniemy przypomnieć, że zaświadczenia od lekarza internisty oraz pediatry nie będą tolerowane),

·         ewentualne inne dokumenty/zaświadczenia o sytuacji losowej.

 

W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
05
Oct

Stypendia Udacity i Google dla studentów

Firma Google we współpracy z firmą Udacity oferują 60 000 stypendiów na naukę rozwoju aplikacji web i Android na poziomach podstawowym oraz zaawansowanym.
Oferowane kursy:
Dla początkujących:

  • Android dla początkujących - Naucz się, jak zbudować swoją pierwszą aplikację na Androida.
  • Wprowadzenie do HTML i CSS - Rozwiń swoje umiejętności w zakresie HTML i CSS i buduj statyczne witryny internetowe.
Dla programistów z ponad rocznym doświadczeniem:
  • Budowa aplikacji na Androida - Rozwijaj swoje umiejętności budowy aplikacji na Androida i przygotuj się do certyfikatu Google.
  • Offline Web Apps - Skup się na doświadczeniu użytkownika strony na kursie offline-first

Aplikacje są przyjmowane do 15 października 2017 r.
Więcej informacji na stronie: link

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
27
Sep
Czytaj więcej →

Informacja o przydzielaniu ostatnich wolnych miejsc w akademikach OA PŁ

Dnia 28 września w godzinach 10:00-14:00 w Biurze SSPŁ (al. Politechniki 3a) odbędzie się Dyżur Komisji ds. Zakwaterowań (zgodnie z pkt. 8 Komunikatu), na którym będą rozdysponowywane ostatnie wolne miejsca w akademikach.

 
1. Miejsca są przydzielane wg kolejności zgłaszania się osób do Komisji podczas dyżuru.
2. Pierwszeństwo w otrzymaniu miejsca mają studenci PŁ. Studenci innych Uczelni zostaną przyjęci po studentach PŁ lub na kolejnym dyżurze, tj. 29 września o godz. 12.00.
3. Osoby, które chcą zamieszkać w pokoju jednoosobowym, muszą stawić się punktualnie na 12:00 dnia 29.09. Osoby, które zgłoszą się o 12:00 po pokój jednoosobowy przedstawią swoje uzasadnienie na podaniu o pokój jednoosobowy i Komisja rozpatrzy wszystkie złożone podania na miejscu. (Informacja o wolnych pokojach jednoosobowych nie jest dostępna. Może się zdarzyć, że żaden pokój jednoosobowy nie zostanie zwolniony). Pierwszeństwo w przyznaniu miejsca w pokoju jednoosobowym mają osoby, które przedstawią zaświadczenie o dolegliwości od lekarza specjalisty.
4. Osoby, które chcą otrzymać miejsce na dyżurze 28 września muszą widnieć na którejś z list rezerwowych (z rekrutacji dla studentów, dla kandydatów na studia lub z II tury rekrutacji) lub z listy osób, których podania były niekompletne.
5. Osoby, które chcą się przenieść do innego akademika muszą złożyć podanie o przeniesienie (dostępne tutaj http://samorzad.p.lodz.pl/files/large/4cbb43f22004b4a) oraz muszą widnieć na którejś z list przyjętych do akademika (z rekrutacji dla studentów, dla kandydatów na studia lub z II tury rekrutacji). Osoby, które otrzymały miejsce w turze tzw. "małych wniosków" i chcą przenieść się do innego akademika, muszą złożyć podanie o przeniesienie, które musi być także uzupełnione przez Administrację oraz Radę Mieszkańców akademika, z którego chce się przenieść.
6. Osoby, które nie brały udziału w żadnej z wcześniejszych rekrutacji, a chcą otrzymać miejsce w akademiku, muszą zgłosić się na dyżur Komisji ds. Zakwaterowań 28 września od godz. 10:00 z wypełnionym Podaniem o Miejsce w Domu Studenckim (dostępne tutajhttp://samorzad.p.lodz.pl/files/large/f2ea402541eae8e) oraz z zaświadczeniem z dziekanatu potwierdzającym status studenta zainteresowanego lub potwierdzeniem o przyjęciu na studia (więcej dokumentów nie jest wymagane).
7. Skierowania wydane na dyżurze 28 września są ważne tylko tego samego dnia do godz. 14:00.
8. Ilość miejsc jest ograniczona.
9. Na dyżur należy zgłaszać się osobiście wraz z dokumentem tożsamości.
10. Podania należy składać podczas trwania dyżuru. Podania złożone przed dyżurem zaplanowanym na 28 września nie będą rozpatrywane.

W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/42cddf67a4fbd8186f316b7755d9c13f.png
27
Sep
Czytaj więcej →

Terminy odbierania kart parkingowych na semestr zimowy 2017/18

Z przyjemnością pragniemy poinformować że karty parkingowe będą możliwe do odbioru od dnia 28 września 2017.
Miejsce odbioru: Biuro Samorządu Studenckiego, al. Politechniki 3a (I piętro)
Godziny odbioru: od 8:00 do 15:00
 
Osoby, które uzyskały karty wjazdowe w ubiegłym losowaniu (czyli na semestr letni 2017), prosimy o przyniesienie ze sobą kart z semestru letniego, które podlegają zwrotowi zgodnie z regulaminem (§2, pkt. 4). Bez zwrotu kart parkinowych z poprzedniego semestru, karta parkingowa nie będzie wydawana.

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/42cddf67a4fbd8186f316b7755d9c13f.png
20
Sep
Czytaj więcej →

Wyniki losowania kart parkingowych na semestr letni 2017/18

​Wczoraj (19 września 2017 r.) o 19:10 odbyło się losowanie kart parkingowych. Wyniki zaprezentowano w poniższych dokumentach. 

Lista osób wylosowanych, które otrzymają karty parkingowe na semestr zimowy 2017/2018
Lista rezerwowa do otrzymania karty parkingowej na semestr letni 2016/2017

​Osoby z listy rezerwowej zgodnie z kolejnością zamieszczoną w dokumencie, będą informowane o wolnych kartach wjazdowych i możliwości ich otrzymania w przypadku rezygnacji osób z listy podstawowej.

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
19
Sep
Czytaj więcej →

Wyniki rekrutacji wrześniowej 2017/2018

Komisja ds. Zakwaterowań rozpatrzyła wszystkie podania, które zostały złożone podczas II tury rekrutacji w terminie 1-15 września 2017 roku.
Wyniki przedstawiają się następująco:

Lista przyjętych
Lista osób z niekompletnym podaniem


Osoby, które otrzymały miejsce w którymś z Domów Studenckich muszą zapoznać się z tym Komunikatem (pomijając pkt. 2-4) i postępować według wskazówek tam zawartych. 

Osoby które znajdują się na liście rezerwowej mogą stawić się na pierwszy dyżur Komisji ds. Zakwaterowań dnia 29 września o godz. 12:00 lub 2 października o godz. 12:00 (w zeszłych latach miejsc wolnych na tym dyżurze było ponad 100) - zgodnie z pkt. 8 i 9 Komunikatu.

Dodatkowe informacje:
1. Przeniesienia do innych Domów Studenckich będą dopiero możliwe na dyżurze 28 września 2017 roku.
2. Najbliższy dyżur Komisji ds. Zakwaterowań odbędzie się dnia 29 września 2017 roku.
 

Osoby, których podanie zostało pozytywnie rozpatrzone, muszą zgłosić się do Domu Studenckiego, do którego zostały przeniesione w wyznaczonym terminie do zakwaterowania (patrz Komunikat). Miejsce, które zostało przyznane w akademiku podczas „małych wniosków” lub którejś z rekrutacji jest odebrane i niemożliwe jest zakwaterowanie się w przyznanym wcześniej akademiku. Opłata rezerwacyjna zostanie przeksięgowana na konto akademika, w którym zostało przyznane miejsce po przeniesieniu.

 

Osoby, których podanie zostało rozpatrzone negatywnie, mogą zakwaterować się w wyznaczonym terminie w akademiku, który został przydzielony podczas rekrutacji. Jeżeli nadal chcesz się przenieść, możesz starać się o to 29 września na dyżurze Komisji (więcej szczegółów znajdziesz w tym Komunikacie lub na stronie www.samorzad.p.lodz.pl bliżej terminu wyznaczonego dyżuru).

W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/c4a2aa911bbf3fe11e6d36d7df147751.png
18
Sep
Czytaj więcej →

Lista osób zakwalifikowanych i termin losowania kart parkingowych na semestr zimowy 2017/18

Publiczne losowanie kart parkingowych odbędzie się dnia 19 września 2017 roku, o godzinie 19:10 w Sali Widowiskowej Politechniki Łódzkiej, mieszczącej się w Społecznym Domu Studenta na al. Politechniki 3a w Łodzi. Zapraszamy do udziału w losowaniu osobiście. Udostępniona będzie również transmisja na żywo.

Dostępna jest lista osób zakwalifikowanych do losowania kart parkingowych.

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
16
Sep
Czytaj więcej →

Komunikat dotyczący wyników II tury rekrutacji do akademików na OA PŁ [AKTUALIZACJA]

Komisja ds. Zakwaterowań informuje, że wyniki II tury rekrutacji do akademików na OA PŁ na rok 2017/2018 zostaną opublikowane najpóźniej w poniedziałek późnym wieczorem.

[AKTUALIZACJA 18.09.2017]

Z przyczyn technicznych wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone jutro (19.09) do godziny 16.00

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/c4a2aa911bbf3fe11e6d36d7df147751.png
04
Sep
Czytaj więcej →

Harmonogram przyznawania miejsc parkingowych na semestr zimowy r. ak. 2017/18

Wszystkich zainteresowanych korzystaniem z parkingów na Kampusach PŁ informujemy, że składanie wniosków będzie możliwe w dniach 8 - 17 września 2017 r. w biurze Samorządu Studenckiego PŁ (al. Politechniki 3a, I piętro) w godzinach 8:00 – 15:00.

Szczegóły, dokumenty i więcej informacji znajduje się na stronie https://samorzad.p.lodz.pl/parkingi  

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
31
Aug
Czytaj więcej →

II tura rekrutacji do akademików OA PŁ 2017/2018

Nie otrzymałeś jeszcze miejsca w żadnym Domu Studenckim PŁ? Chcesz zmienić dotychczas przyznane miejsce w DS.? Weź udział w II turze rekrutacji!

Przed złożeniem podania koniecznie przeczytaj całe ogłoszenie wraz ze wszystkimi załącznikami oraz ten KOMUNIKAT 
 

Aby dostać miejsce w akademiku powinieneś zarejestrować się w WebCampus (system zakwaterowań) pod adresem: zakwaterowanie.p.lodz.pl . W systemie należy założyć konto, dodać wszystkich członków Twojej rodziny, wypełnić wszystkie rubryki wraz z informacją o dochodach, po czym program obliczy Twój dochód na osobę netto, a następnie wygenerować i wydrukować wniosek, który wraz z pełną dokumentacją należy złożyć na dyżurze Komisji ds. Zakwaterowań. 
 
Pod tym linkiem znajdziesz instruktaż filmowy odnośnie rejestracji w systemie (jest on nagrany dla osób już studiujących i mieszkających na osiedlu Akademickim, natomiast są wgrane napisy w ramach serwisu YouTube (czasami trzeba je włączyć w ustawieniach filmiku), które pozwolą zrozumieć działania systemu dla nowych studentów i nowych mieszkańców): https://www.youtube.com/watch?v=tlsSslNELVU
 
Tutaj znajdziesz instrukcję w formacie PDF: kliknij TUTAJ!
 
Rejestracja w systemie WebCampus trwa do 8 września.
Podanie musi być wygenerowane przed złożeniem oryginałów dokumentów i dołączone do wszystkich wymaganych dokumentów składanych bezpośrednio do Komisji ds. Zakwaterowań. 

Nie zapomnij również zapoznać się z poniższymi dokumentami, w których jest dokładnie wyjaśnione jak wypełnić podanie oraz jakie dokumenty dołączyć do podania.

Jak wypełnić podanie?
Jakie dokumenty dołączyć do podania?


Kiedy możesz złożyć podanie?
W terminie 1-8 września 2017 na dyżurach, które odbędą się:

4 września, poniedziałek - w godzinach 13:00 - 14:00
5 września, wtorek - w godzinach 10:00 - 11:00
6 września, środa - w godzinach 15:00 - 17:00
7 września, czwartek - w godzinach 14:00 - 16:00
8 września, piątek - w godzinach 15:00 - 18:00

Na tych dyżurach Komisja sprawdzi Twoje podanie i będziesz miał 100% gwarancję, że złożyłeś kompletny wniosek.

Podanie możesz również złożyć w godzinach pracy biura (w godzinach 8:00-15:00), ale wtedy nie masz pewności co do kompletności wniosku.


Osoby, które brały udział we wcześniejszych rekrutacjach lub złożyły podanie poza rekrutacją i nie otrzymały jeszcze miejsca, a chcą wziąć udział w II turze rekrutacji muszą wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres radoslaw.szewczyk@samorzad.p.lodz.pl w temacie wpisując "Imię i Nazwisko: Ponowna Rekrutacja" oraz uzupełnić brakujące dokumenty (tylko i wyłącznie jeżeli podanie było niekompletne). Jeżeli nie wiesz, jakich dokumentów brakowało w Twoim podaniu, napisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl Pamiętaj również o ponownym złożeniu podania w systemie WebCampus! Nie musisz już go drukować i ponownie donosić do Komisji, musi być ono tylko wygenerowane w Systemie. 

W celu zmiany Domu Studenckiego należy złożyć Podanie o zmianę DS (podanie znajdziesz w zakładce Student/Zakwaterowania/Wnioski do pobrania) oraz złożyć podanie w Systemie WebCampus oraz złożyć je w Komisji ds. Zakwaterowań. 

Osoby, które otrzymały miejsce w ramach "małych wniosków" i chcą zmienić DS, to muszą na podaniu posiadać opinię administracji DS i Rady Mieszkańców akademika, w którym mieszkały w roku poprzednim. W tym wypadku również wymagane jest ponowne złożenie podania w Systemie WebCampus i doniesienie go do Komisji ds. Zakwaterowań. 

Osoby, które otrzymały miejsce w rekrutacji dla obecnych studentów i dla kandydatów na studia, muszą złożyć samo podanie o zmianę DS, bez uzupełniania opinii. Również w Systemie WebCampus. 

Przeniesienia do innego DS nie otrzymają osoby, które będą miały negatywną opinie lub miały takową na wcześniejszym "małym wniosku". Natomiast przy rekrutacjach będzie decydował wykazany dochód podczas poprzednich rekrutacji. Osoby, które chcą zmienić DS i tak muszą wpłacić zadatek potwierdzający chęć zamieszkania od nowego roku akademickiego. W przeciwnym razie przeniesienie nie będzie możliwe w ogóle, a miejsce na Osiedlu zostanie odebrane. 

Niekompletne podania nie będą rozpatrywane!

Ilość miejsc w tej turze zależy od ilości osób, które nie wpłacą zaliczki w terminie, a otrzymały miejsce we wcześniejszych turach.
W związku z tym nie jesteśmy w stanie przewidzieć liczby wolnych miejsc na II turę.
Przed zadaniem pytania, zachęcamy do przejrzenia Najczęściej zadawanych pytań, czyli FAQ.

W razie jakichkolwiek pytań proszę się kontaktować pod adresem mailowym komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
22
Aug
Czytaj więcej →

Wyniki rekrutacji letniej dla kandydatów na studia w r. ak. 2017/18

Komisja ds. Zakwaterowań Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej rozpatrzyła podania osób, które złożyły podania w terminie 24.07 – 11.08.2017 roku.

Lista osób przyjętych
Lista osób, których podania były niekompletne


Jeżeli otrzymałeś miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat i postępuj zgodnie z zawartymi w nim wskazówkami. Pamiętaj wpłacić opłatę rezerwacyjną (250 zł) do 31 sierpnia. W Komunikacie znajdziesz informacji nt. opłat, które musisz dokonać oraz terminu wprowadzenia się do akademika.

Jeśli znajdujesz się na liście osób z brakującymi dokumentami, braki w podaniu musisz uzupełnić (jeśli chcesz brać udział w II turze rekrutacji) podczas trwania II tury rekrutacji, która będzie ogłoszona w najbliższym czasie. Poza tym wyślij maila wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem o tytule "Ponowna rekrutacja" na adres radoslaw.szewczyk@samorzad.p.lodz.pl (maile z prośbą o ponowną rekrutację wysyłane na innego maila niż ten nie będą brane pod uwagę).

Jeżeli otrzymałeś miejsce w domu studenckim, w którym nie chcesz otrzymać zakwaterowania, możesz złożyć podanie o przeniesienie w terminie wyznaczonym w Harmonogramie zakwaterowań (II tura rekrutacji). 

Najbliższe dyżury Komisji ds. Zakwaterowań odbędą się w dniach 1–15 września 2017 (więcej informacji pojawi się wkrótce na stronie).

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
16
Aug
Czytaj więcej →

Mieszkańcy Osiedla Akademickiego PŁ

Mieszkańcy Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej

Pragniemy Wam przypomnieć, że do dnia 31 SIERPNIA  należy uiścić zadatek 100 ZŁOTYCH  w celu potwierdzenia deklaracji zamieszkania w domu studenckim w kolejnym roku akademickim.
Jeśli nie dokonacie wpłaty na konto podane w komunikacie: https://goo.gl/idDSws będzie wiązało się to z utratą zarezerwowanego miejsca.

Polecamy również zapoznać się z całym Komunikatem dotyczącym zakwaterowań w domach studenckich Politechniki Łódzkiej na rok 2017/2018. Znajdziecie tam m.in. daty, w których możecie zakwaterować się po wakacjach oraz odpowiedź na pytanie co zrobić jeśli przepadnie Wam miejsce w akademiku.

Czytaj więcej →