https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/98f799484913f42b7c00be99dcbd4566.png
23
Oct
Czytaj więcej →

Darmowe kursy języka angielskiego dla studentów 3 roku

Zapraszamy na bezpłatny certyfikowany kurs z języka angielskiego na poziomie B2/C1 kończący się licencjonowanym egzaminem TELC dualny.
Kurs jest skierowany do studentów/studentek Politechniki Łódzkiej, wszystkich kierunków na 5 i 6 semestrze studiów I stopnia, po ukończonym lektoracie z pozytywną oceną z egzaminu certyfikacyjnego na poziomie B2. Kurs trwa rok akademicki i obejmuje 90 godzin dydaktycznych dla każdej grupy.

Szczegóły w rozwinięciu:

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
27
Sep
Czytaj więcej →

Dyżur ostatniej szansy

Dnia 1.10.2018 w godzinach 10:00-12:00 w Biurze SSPŁ (al. Politechniki 3a, I piętro, pokój nr 2) odbędzie się Dyżur Komisji właściwej ds. Zakwaterowań (zgodnie z pkt. 8 Komunikatu), na którym będą rozdysponowywane ostatnie wolne miejsca w akademikach.

  1. Miejsca są przydzielane wg kolejności zgłaszania się osób do Komisji podczas dyżuru.
  2. Pierwszeństwo w otrzymaniu miejsca mają studenci PŁ. Studenci innych Uczelni zostaną przyjęci po studentach PŁ lub na kolejnym dyżurze, tj. 02.10.2018 o godz. 12.00.
  3. Osoby, które chcą zamieszkać w pokoju jednoosobowym, muszą stawić się punktualnie na 12:00 dnia 02.10.2018 Osoby, które zgłoszą się o 12:00 po pokój jednoosobowy przedstawią swoje uzasadnienie na podaniu o pokój jednoosobowy i Komisja rozpatrzy wszystkie złożone podania na miejscu. (Informacja o wolnych pokojach jednoosobowych nie jest dostępna. Może się zdarzyć, że żaden pokój jednoosobowy nie zostanie zwolniony). Pierwszeństwo w przyznaniu miejsca w pokoju jednoosobowym mają osoby, które przedstawią zaświadczenie o dolegliwości od lekarza specjalisty.
  4. Osoby, które chcą otrzymać miejsce na dyżurze 1 października muszą widnieć na którejś z list rezerwowych (z rekrutacji dla studentów, dla kandydatów na studia lub z II tury rekrutacji) lub z listy osób, których podania były niekompletne.
  5. Osoby, które chcą się przenieść do innego akademika muszą złożyć podanie o przeniesienie dostępne tutaj oraz muszą widnieć na którejś z list przyjętych do akademika (z rekrutacji dla studentów, dla kandydatów na studia lub z II tury rekrutacji). Osoby, które otrzymały miejsce w turze tzw. "małych wniosków" i chcą przenieść się do innego akademika, muszą złożyć podanie o przeniesienie, które musi być także uzupełnione przez Administrację oraz Radę Mieszkańców akademika, z którego chce się przenieść.
  6. Osoby, które nie brały udziału w żadnej z wcześniejszych rekrutacji, a chcą otrzymać miejsce w akademiku, muszą zgłosić się na dyżur Komisji właściwej ds. Zakwaterowania 1 października od godz. 10:00 z wypełnionym Podaniem o Miejsce w Domu Studenckim dostępne tutaj oraz z zaświadczeniem z Dziekanatu potwierdzającym status studenta zainteresowanego lub potwierdzeniem o przyjęciu na studia (więcej dokumentów nie jest wymagane).
  7. Skierowania wydane na dyżurze 1 października są ważne tylko tego samego dnia do godz. 14:00.
  8. Skierowania wydane na dyżurze 2 października są ważne tylko tego samego dnia do godz. 14:00.
  9. Ilość miejsc jest ograniczona.
  10. Na dyżur należy zgłaszać się osobiście wraz z dokumentem tożsamości.
  11. Podania należy składać podczas trwania dyżuru. Podania złożone przed dyżurem zaplanowanym na 1 października nie będą rozpatrywane.

W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na adres osiedle@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/c4a2aa911bbf3fe11e6d36d7df147751.png
27
Sep
Czytaj więcej →

Odbiór kart parkingowych na semestr ziomy 2018/2019

Z przyjemnością pragniemy poinformować że karty parkingowe będą możliwe do odbioru od dnia 28 września 2018.
Miejsce odbioru: Biuro Samorządu Studenckiego, al. Politechniki 3a (I piętro)
Godziny odbioru: piątek 28.09.2018 od 17:00 do 18:00
od poniedziałku 1.10.2018 od 9:00-14:00

Osoby, które uzyskały karty wjazdowe w ubiegłym losowaniu (czyli na semestr letni 2018), prosimy o przyniesienie ze sobą kart z semestru letniego, które podlegają zwrotowi zgodnie z regulaminem (§2, pkt. 4) Bez zwrotu kart parkinowych z poprzedniego semestru, karta parkingowa nie będzie wydawana.

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
20
Sep
Czytaj więcej →

Wyniki II tury rekrutacji

Komisja ds.Osiedla Akademickiego rozpatrzyła wszystkie podania, które zostały złożone podczas II tury rekrutacji w terminie 4-14 września 2018 roku. Wyniki przedstawiają się następująco:

Osoby, które otrzymały miejsce w którymś z Domów Studenckich muszą zapoznać się z tym Komunikatem (pomijając pkt. 2-4) i postępować według wskazówek tam zawartych.

Osoby, które nie otrzymały miejsca mogą stawić się na pierwszy dyżur Komisji ds. Zakwaterowań dnia 1 października o godz. 10:00 lub 2 października o godz. 12:00 (w zeszłych latach miejsc wolnych na tym dyżurze było ponad 100) - zgodnie z pkt. 8 i 9 Komunikatu.

Dodatkowe informacje:

  1. Przeniesienia do innych Domów Studenckich będą dopiero możliwe na dyżurze 2 października 2018 roku.
  2. Najbliższy dyżur Komisji ds. Zakwaterowań odbędzie się dnia 1 października 2018 roku

Osoby, których podanie zostało pozytywnie rozpatrzone, muszą zgłosić się do Domu Studenckiego, do którego zostały przeniesione w wyznaczonym terminie do zakwaterowania (patrz Komunikat). Miejsce, które zostało przyznane w akademiku podczas „małych wniosków” lub którejś z rekrutacji jest odebrane i niemożliwe jest zakwaterowanie się w przyznanym wcześniej akademiku. Opłata rezerwacyjna zostanie przeksięgowana na konto akademika, w którym zostało przyznane miejsce po przeniesieniu.

Osoby, których podanie zostało rozpatrzone negatywnie, mogą zakwaterować się w wyznaczonym terminie w akademiku, który został przydzielony podczas rekrutacji. Jeżeli nadal chcesz się przenieść, możesz starać się o to 2 października na dyżurze Komisji (więcej szczegółów znajdziesz w tym Komunikacie lub na stronie www.samorzad.p.lodz.pl bliżej terminu wyznaczonego dyżuru).

W razie jakichkolwiek pytań pisz na: osiedle@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/c4a2aa911bbf3fe11e6d36d7df147751.png
19
Sep
Czytaj więcej →

Wyniki losowania kart parkingowych

Wczoraj (18 września 2018 r.) o 18:30 odbyło się losowanie kart parkingowych. Wyniki zaprezentowano w poniższych dokumentach.

Lista osób, które otrzymają karty parkingowe na semestr zimowy 2018/2019

Do 21.09.2018 należy wykonać opłatę za cały semestr (250 zł) na konto:
16 1240 3028 1111 0010 3742 3679
w tytule prosimy wpisać Nazwisko Imię oraz nr PESEL w celu wystawienia faktury.

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
03
Sep
Czytaj więcej →

II tura rekrutacji dla nowych i obecnych studentów

Nie otrzymałeś jeszcze miejsca w żadnym Domu Studenckim PŁ? Chcesz zmienić dotychczas przyznane miejsce w DS? Weź udział w II turze rekrutacji!

Przed złożeniem podania koniecznie przeczytaj całe ogłoszenie wraz ze wszystkimi załącznikami oraz ten Komunikat!

Nie zapomnij zapoznać się z poniższymi dokumentami, w których jest dokładnie wyjaśnione jak wypełnić podanie oraz jakie dokumenty dołączyć do podania.

Jak wypełnić podanie?

Pamiętaj aby dołączyć potwierdzenie statusu studenta. W przypadku nowo przyjętych studentów: screenshot z portalu rekrutacyjnego potwierdzający przyjęcie na studia, lub dla obecnych studentów: zaświadczenie o statusie studenta pobrane z dziekanatu

Kiedy możesz złożyć podanie?

W terminie 4-14 września 2018 na dyżurach, które odbędą się:

 

  • 4 września, wtorek - w godzinach 16:00 - 17:00
  • 10 września, poniedziałek - w godzinach 16:00 - 17:00
  • 11 września, wtorek - w godzinach 16:00 - 17:00
  • 12 września, środa - w godzinach 16:00 - 17:00

 

Na tych dyżurach Komisja sprawdzi Twoje podanie i będziesz miał 100% gwarancję, że złożyłeś kompletny wniosek.

Podanie możesz również złożyć w godzinach pracy biura (w godzinach 9:00-14:00), ale wtedy nie masz pewności co do kompletności wniosku.

Osoby, które brały udział we wcześniejszych rekrutacjach lub złożyły podanie poza rekrutacją i nie otrzymały jeszcze miejsca, a chcą wziąć udział w II turze rekrutacji muszą wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres p.cieslak@samorzad.p.lodz.pl w temacie wpisując "Imię i Nazwisko: Ponowna Rekrutacja" oraz uzupełnić brakujące dokumenty (tylko i wyłącznie jeżeli podanie było niekompletne). Jeżeli nie wiesz, jakich dokumentów brakowało w Twoim podaniu, napisz na adres osiedle@samorzad.p.lodz.pl

W celu zmiany Domu Studenckiego należy złożyć Podanie o zmianę DS (podanie znajdziesz w zakładce Student/Zakwaterowania/Wnioski do pobrania).

Osoby, które otrzymały miejsce w ramach "małych wniosków" i chcą zmienić DS, to muszą na podaniu posiadać opinię administracji DS i Rady Mieszkańców akademika, w którym mieszkały w roku poprzednim.

Osoby, które otrzymały miejsce w rekrutacji dla obecnych studentów i dla kandydatów na studia, muszą złożyć samo podanie o zmianę DS, bez uzupełniania opinii.

Przeniesienia do innego DS nie otrzymają osoby, które będą miały negatywną opinię lub miały takową na wcześniejszym "małym wniosku". Natomiast przy rekrutacjach będzie decydował wykazany dochód podczas poprzednich rekrutacji. Osoby, które chcą zmienić DS i tak muszą wpłacić zadatek potwierdzający chęć zamieszkania od nowego roku akademickiego. W przeciwnym razie przeniesienie nie będzie możliwe w ogóle, a miejsce na Osiedlu zostanie odebrane.

Niekompletne podania nie będą rozpatrywane!

Ilość miejsc w tej turze zależy od ilości osób, które nie wpłacą zaliczki w terminie, a otrzymały miejsce we wcześniejszych turach.

W związku z tym nie jesteśmy w stanie przewidzieć liczby wolnych miejsc na II turę. Przed zadaniem pytania, zachęcamy do przejrzenia Najczęściej zadawanych pytań, czyli FAQ

 

W razie jakichkolwiek pytań proszę się kontaktować pod adresem mailowym osiedle@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/01799c52e8a598df7bf10c4d58e129d2.png
31
Aug
Czytaj więcej →

Terminy wrześniowych szkoleń odróbkowych EPwSW – semestr letni 2017/18

Informujemy, że ostatnie szkolenia z Elementów Prawa w Szkolnictwie Wyższym w semestrze letnim roku akademickiego 2017/18 odbędą się w następujących terminach: 

11 września o 18:15
13 września o 18:15 
15 września o 18:15

Jeśli potrzebujesz otrzymać zaliczenie szkolenia w tym semestrze, podane wyżej terminy są ostatnimi okazjami!
 
  • Wszystkie szkolenia odbędą się w Społecznym Domu Studenta (al. Politechniki 3a, I piętro). 

Przypominamy, że zaliczenie tego szkolenia jest dla studentów I semestru obowiązkowe. Więcej informacji o szkoleniach znajdziecie na podstronie "Elementy Prawa w Szkolenictwie Wyższym".

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
21
Aug
Czytaj więcej →

Wyniki I tury rekrutacji

Komisja ds. Osiedla Akademickiego Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej rozpatrzyła podania o miejsce na OA PŁ złożone w terminie 30.07 – 12.08.2018 roku.

Lista osób przyjętych
Lista osób nieprzyjętych

Jeżeli otrzymałeś miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat i postępuj zgodnie z zawartymi w nim wskazówkami. Pamiętaj wpłacić opłatę rezerwacyjną (250zł) do 31 sierpnia. W Komunikacie znajdziesz informacje nt. opłat, które musisz dokonać oraz terminu wprowadzenia się do akademika.

Jeśli znajdujesz się na liście osób nieprzyjętych,a miałeś braki w podaniu możesz je uzupełnić (jeśli chcesz brać udział w II turze rekrutacji) podczas trwania II tury rekrutacji. Poza tym wyślij maila wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem o tytule "Ponowna rekrutacja" na adres p.cieslak@samorzad.p.lodz.pl (maile z prośbą o ponowną rekrutację wysyłane na innego maila niż ten nie będą brane pod uwagę).

Jeżeli otrzymałeś miejsce w domu studenckim, w którym nie chcesz otrzymać zakwaterowania, możesz złożyć podanie o przeniesienie w terminie wyznaczonym w Harmonogramie zakwaterowań na rok akademicki 2018/2019

Druga tura rekrutacji odbędzie się w dniach 4–14 września 2018 (więcej informacji pojawi się wkrótce na stronie).

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
26
Jul
Czytaj więcej →

Rekrutacja do Domów Studenckich dla nowo przyjętych studentów

Jeśli dostałeś się na studia I lub II stopnia i chcesz ubiegać się o miejsce w Domu Studenckim, musisz złożyć podanie o akademik wraz z kompletem dokumentów do Komisji ds. Osiedla Akademickiego SS PŁ (al. Politechniki 3a, w szarym niższym budynku na I piętrze pokój nr 2).

Podania będą przyjmowane w terminie 30 lipca – 12 sierpnia od poniedziałku do piątku w godzinach 9-14 (jednak wtedy kompletność podania nie będzie sprawdzana, ponieważ dostępny będzie jedynie pracownik biura, a nie osoba z Komisji ds. Osiedla Akademickiego). Podania będą również przyjmowane osobiście przez członków Komisji ds. Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej w terminach:

  • 30.07.2018 (poniedziałek) godz. 18:00-19:30
  • 01.08.2018 (środa) godz. 18:00-19:30
  • 02.08.2018 (czwartek) godz. 18:00-20:00
  • 06.08.2018 (poniedziałek) godz. 17:00-19:00
  • 07.08.2018 (wtorek) godz. 17:00-19:00
  • 09.08.2018 (czwartek) godz. 17:00-20:00
  • 10.08.2018 (piątek) godz. 17:00-20:00

Na tych dyżurach Komisja ds. Osiedla Akademickiego sprawdzi, czy Twoje podanie jest kompletne, więc masz 100% pewności, że złożyłeś wszystkie dokumenty.

UWAGA! Niekompletne podania nie będą rozpatrywane.

Kompletne podanie można dostarczyć drogą pocztową na adres: Al. Politechniki 3a, 90-924 Łódź

UWAGA! Internetowy System Zakwaterowań Politechniki Łódzkiej (www.zakwaterowanie.p.lodz.pl) nie jest aktywny! Rekrutacja obywa się TYLKO poprzez dostarczenie dokumentów do Biura Samorządu PŁ.

UWAGA! Do każdego podania należy dołączyć wydruk (zrzut ekranu) z portalu rekrutacyjnego potwierdzający przyjęcie na studia

Nie wiesz jak wypełnić podanie? Kliknij tutaj

Nie wiesz jakie dokumenty dołączyć do podania? Kliknij tutaj

Przed ubieganiem się o miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat!

ZANIM ZADZWONISZ LUB NAPISZESZ MAILA, PRZECZYTAJ "NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA, CZYLI FAQ",KTÓRE ZNAJDZIESZ TUTAJ.

Na wszelkie pytania zadawane telefonicznie lub mailowo, odpowiadamy osobom zainteresowanym, a nie osobom pośrednim, np. rodzicom.

W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres osiedle@samorzad.p.lodz.pl

Pamiętaj! Miejsca w akademiku cieszą się dużym zainteresowaniem. Nie czekaj na ostatnią chwile. Zwiększ swoje szanse na otrzymanie miejsca. Złóż podanie wcześniej!

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
09
Jul
Czytaj więcej →

Potwierdzenie zakwaterowania na rok akademicki 2018/2019

Komisja ds. Osiedla Akademickiego przypomina o obowiązku wpłacenia zadatku za październik 2018 roku, w celu potwierdzenia zakwaterowania na rok akademicki 2018/2019.
Studenci niemieszkający wcześniej w Domach Studenckich PŁ: 250 zł
Studenci przedłużający zakwaterowanie: 100 zł

Zadatek należy wpłacić do 31 sierpnia 2018 roku. Niewykonanie opłaty rezerwacyjnej powoduje utratę miejsca na OA PŁ, zadatek jest bezzwrotny.

Niezbędne informacje znajdują się w Komunikacie

W razie pytań napisz do nas na:komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/3e20f672b1b8a6cac632499062d42514.png
03
Jul
Czytaj więcej →

Zmiany godzin otwarcia biura SSPŁ

Informujemy, że w okresie wakacyjnym będą obowiązywać następujące godziny otwarcia biura SSPŁ dla studentów i interesantów:

  • Poniedziałek: 9.00–14.00
  • Wtorek: 9.00–15.00
  • Środa: 9.00–14.00
  • Czwartek: 9.00–15.00
  • Piątek: 9.00–14.00

Jednocześnie biuro będzie nieczynne w następujących dniach:
  • 6 lipca
  • 16-25 lipca
  • 13-17 sierpnia
  • 3-4 września

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/01799c52e8a598df7bf10c4d58e129d2.png
17
Jun
Czytaj więcej →

Terminy odróbkowych szkoleń EPwSW – semestr letni 2017/18

Informujemy, że ostatnie szkolenia z Elementów Prawa w Szkolnictwie Wyższym w tym semestrze odbędą się w następujących terminach: 

  • 18 czerwca o 18:15
  • 23 czerwca o 18:15 
  • 24 czerwca o 18:15
  • 28 czerwca o 18:15
Wszystkie szkolenia odbędą się w Sali Widowiskowej Społecznego Domu Studenta (al. Politechniki 3a, I piętro). 

Przypominamy, że zaliczenie tego szkolenia jest dla studentów I semestru obowiązkowe. Więcej informacji o szkoleniach znajdziecie na podstronie "Elementy Prawa w Szkolenictwie Wyższym".

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
30
May
Czytaj więcej →

Rekrutacja do akademików dla obecnych studentów

Jesteś obecnym studentem Politechniki Łódzkiej? Chcesz od następnego roku akademickiego zamieszkać w Domu Studenckim? Jeśli tak, to złóż podanie do Komisji ds. Zakwaterowań.
Podania można składać w Biurze Samorządu Studenckiego PŁ (Al. Politechniki 3a, I piętro) na wyznaczonych dyżurach w terminie od 04.06.2018-14.06.2018 r.

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje podanie jest kompletne i na pewno zostanie rozpatrzone, przyjdź na nasze dyżury, które odbędą się:

4.06.2018 - godz. 18:00-19:30
5.06.2018 - godz. 17:00-18:00
6.06.2018 - godz. 18:00-19:00
7.06.2018 - godz. 18:00-19:00
11.06.2018 - godz. 18:00-19:00
13.06.2018 - godz. 17:00-19:00


W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →