https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/42cddf67a4fbd8186f316b7755d9c13f.png
19
Sep
Czytaj więcej →

Wyniki losowania kart parkingowych

Wczoraj (18 września 2018 r.) o 18:30 odbyło się losowanie kart parkingowych. Wyniki zaprezentowano w poniższych dokumentach.

Lista osób, które otrzymają karty parkingowe na semestr zimowy 2018/2019

Do 21.09.2018 należy wykonać opłatę za cały semestr (250 zł) na konto:
16 1240 3028 1111 0010 3742 3679
w tytule prosimy wpisać Nazwisko Imię oraz nr PESEL w celu wystawienia faktury.

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
03
Sep
Czytaj więcej →

II tura rekrutacji dla nowych i obecnych studentów

Nie otrzymałeś jeszcze miejsca w żadnym Domu Studenckim PŁ? Chcesz zmienić dotychczas przyznane miejsce w DS? Weź udział w II turze rekrutacji!

Przed złożeniem podania koniecznie przeczytaj całe ogłoszenie wraz ze wszystkimi załącznikami oraz ten Komunikat!

Nie zapomnij zapoznać się z poniższymi dokumentami, w których jest dokładnie wyjaśnione jak wypełnić podanie oraz jakie dokumenty dołączyć do podania.

Jak wypełnić podanie?

Pamiętaj aby dołączyć potwierdzenie statusu studenta. W przypadku nowo przyjętych studentów: screenshot z portalu rekrutacyjnego potwierdzający przyjęcie na studia, lub dla obecnych studentów: zaświadczenie o statusie studenta pobrane z dziekanatu

Kiedy możesz złożyć podanie?

W terminie 4-14 września 2018 na dyżurach, które odbędą się:

 

  • 4 września, wtorek - w godzinach 16:00 - 17:00
  • 10 września, poniedziałek - w godzinach 16:00 - 17:00
  • 11 września, wtorek - w godzinach 16:00 - 17:00
  • 12 września, środa - w godzinach 16:00 - 17:00

 

Na tych dyżurach Komisja sprawdzi Twoje podanie i będziesz miał 100% gwarancję, że złożyłeś kompletny wniosek.

Podanie możesz również złożyć w godzinach pracy biura (w godzinach 9:00-14:00), ale wtedy nie masz pewności co do kompletności wniosku.

Osoby, które brały udział we wcześniejszych rekrutacjach lub złożyły podanie poza rekrutacją i nie otrzymały jeszcze miejsca, a chcą wziąć udział w II turze rekrutacji muszą wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres p.cieslak@samorzad.p.lodz.pl w temacie wpisując "Imię i Nazwisko: Ponowna Rekrutacja" oraz uzupełnić brakujące dokumenty (tylko i wyłącznie jeżeli podanie było niekompletne). Jeżeli nie wiesz, jakich dokumentów brakowało w Twoim podaniu, napisz na adres osiedle@samorzad.p.lodz.pl

W celu zmiany Domu Studenckiego należy złożyć Podanie o zmianę DS (podanie znajdziesz w zakładce Student/Zakwaterowania/Wnioski do pobrania).

Osoby, które otrzymały miejsce w ramach "małych wniosków" i chcą zmienić DS, to muszą na podaniu posiadać opinię administracji DS i Rady Mieszkańców akademika, w którym mieszkały w roku poprzednim.

Osoby, które otrzymały miejsce w rekrutacji dla obecnych studentów i dla kandydatów na studia, muszą złożyć samo podanie o zmianę DS, bez uzupełniania opinii.

Przeniesienia do innego DS nie otrzymają osoby, które będą miały negatywną opinię lub miały takową na wcześniejszym "małym wniosku". Natomiast przy rekrutacjach będzie decydował wykazany dochód podczas poprzednich rekrutacji. Osoby, które chcą zmienić DS i tak muszą wpłacić zadatek potwierdzający chęć zamieszkania od nowego roku akademickiego. W przeciwnym razie przeniesienie nie będzie możliwe w ogóle, a miejsce na Osiedlu zostanie odebrane.

Niekompletne podania nie będą rozpatrywane!

Ilość miejsc w tej turze zależy od ilości osób, które nie wpłacą zaliczki w terminie, a otrzymały miejsce we wcześniejszych turach.

W związku z tym nie jesteśmy w stanie przewidzieć liczby wolnych miejsc na II turę. Przed zadaniem pytania, zachęcamy do przejrzenia Najczęściej zadawanych pytań, czyli FAQ

 

W razie jakichkolwiek pytań proszę się kontaktować pod adresem mailowym osiedle@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/01799c52e8a598df7bf10c4d58e129d2.png
31
Aug
Czytaj więcej →

Terminy wrześniowych szkoleń odróbkowych EPwSW – semestr letni 2017/18

Informujemy, że ostatnie szkolenia z Elementów Prawa w Szkolnictwie Wyższym w semestrze letnim roku akademickiego 2017/18 odbędą się w następujących terminach: 

11 września o 18:15
13 września o 18:15 
15 września o 18:15

Jeśli potrzebujesz otrzymać zaliczenie szkolenia w tym semestrze, podane wyżej terminy są ostatnimi okazjami!
 
  • Wszystkie szkolenia odbędą się w Społecznym Domu Studenta (al. Politechniki 3a, I piętro). 

Przypominamy, że zaliczenie tego szkolenia jest dla studentów I semestru obowiązkowe. Więcej informacji o szkoleniach znajdziecie na podstronie "Elementy Prawa w Szkolenictwie Wyższym".

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
21
Aug
Czytaj więcej →

Wyniki I tury rekrutacji

Komisja ds. Osiedla Akademickiego Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej rozpatrzyła podania o miejsce na OA PŁ złożone w terminie 30.07 – 12.08.2018 roku.

Lista osób przyjętych
Lista osób nieprzyjętych

Jeżeli otrzymałeś miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat i postępuj zgodnie z zawartymi w nim wskazówkami. Pamiętaj wpłacić opłatę rezerwacyjną (250zł) do 31 sierpnia. W Komunikacie znajdziesz informacje nt. opłat, które musisz dokonać oraz terminu wprowadzenia się do akademika.

Jeśli znajdujesz się na liście osób nieprzyjętych,a miałeś braki w podaniu możesz je uzupełnić (jeśli chcesz brać udział w II turze rekrutacji) podczas trwania II tury rekrutacji. Poza tym wyślij maila wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem o tytule "Ponowna rekrutacja" na adres p.cieslak@samorzad.p.lodz.pl (maile z prośbą o ponowną rekrutację wysyłane na innego maila niż ten nie będą brane pod uwagę).

Jeżeli otrzymałeś miejsce w domu studenckim, w którym nie chcesz otrzymać zakwaterowania, możesz złożyć podanie o przeniesienie w terminie wyznaczonym w Harmonogramie zakwaterowań na rok akademicki 2018/2019

Druga tura rekrutacji odbędzie się w dniach 4–14 września 2018 (więcej informacji pojawi się wkrótce na stronie).

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
26
Jul
Czytaj więcej →

Rekrutacja do Domów Studenckich dla nowo przyjętych studentów

Jeśli dostałeś się na studia I lub II stopnia i chcesz ubiegać się o miejsce w Domu Studenckim, musisz złożyć podanie o akademik wraz z kompletem dokumentów do Komisji ds. Osiedla Akademickiego SS PŁ (al. Politechniki 3a, w szarym niższym budynku na I piętrze pokój nr 2).

Podania będą przyjmowane w terminie 30 lipca – 12 sierpnia od poniedziałku do piątku w godzinach 9-14 (jednak wtedy kompletność podania nie będzie sprawdzana, ponieważ dostępny będzie jedynie pracownik biura, a nie osoba z Komisji ds. Osiedla Akademickiego). Podania będą również przyjmowane osobiście przez członków Komisji ds. Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej w terminach:

  • 30.07.2018 (poniedziałek) godz. 18:00-19:30
  • 01.08.2018 (środa) godz. 18:00-19:30
  • 02.08.2018 (czwartek) godz. 18:00-20:00
  • 06.08.2018 (poniedziałek) godz. 17:00-19:00
  • 07.08.2018 (wtorek) godz. 17:00-19:00
  • 09.08.2018 (czwartek) godz. 17:00-20:00
  • 10.08.2018 (piątek) godz. 17:00-20:00

Na tych dyżurach Komisja ds. Osiedla Akademickiego sprawdzi, czy Twoje podanie jest kompletne, więc masz 100% pewności, że złożyłeś wszystkie dokumenty.

UWAGA! Niekompletne podania nie będą rozpatrywane.

Kompletne podanie można dostarczyć drogą pocztową na adres: Al. Politechniki 3a, 90-924 Łódź

UWAGA! Internetowy System Zakwaterowań Politechniki Łódzkiej (www.zakwaterowanie.p.lodz.pl) nie jest aktywny! Rekrutacja obywa się TYLKO poprzez dostarczenie dokumentów do Biura Samorządu PŁ.

UWAGA! Do każdego podania należy dołączyć wydruk (zrzut ekranu) z portalu rekrutacyjnego potwierdzający przyjęcie na studia

Nie wiesz jak wypełnić podanie? Kliknij tutaj

Nie wiesz jakie dokumenty dołączyć do podania? Kliknij tutaj

Przed ubieganiem się o miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat!

ZANIM ZADZWONISZ LUB NAPISZESZ MAILA, PRZECZYTAJ "NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA, CZYLI FAQ",KTÓRE ZNAJDZIESZ TUTAJ.

Na wszelkie pytania zadawane telefonicznie lub mailowo, odpowiadamy osobom zainteresowanym, a nie osobom pośrednim, np. rodzicom.

W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres osiedle@samorzad.p.lodz.pl

Pamiętaj! Miejsca w akademiku cieszą się dużym zainteresowaniem. Nie czekaj na ostatnią chwile. Zwiększ swoje szanse na otrzymanie miejsca. Złóż podanie wcześniej!

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
09
Jul
Czytaj więcej →

Potwierdzenie zakwaterowania na rok akademicki 2018/2019

Komisja ds. Osiedla Akademickiego przypomina o obowiązku wpłacenia zadatku za październik 2018 roku, w celu potwierdzenia zakwaterowania na rok akademicki 2018/2019.
Studenci niemieszkający wcześniej w Domach Studenckich PŁ: 250 zł
Studenci przedłużający zakwaterowanie: 100 zł

Zadatek należy wpłacić do 31 sierpnia 2018 roku. Niewykonanie opłaty rezerwacyjnej powoduje utratę miejsca na OA PŁ, zadatek jest bezzwrotny.

Niezbędne informacje znajdują się w Komunikacie

W razie pytań napisz do nas na:komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/3e20f672b1b8a6cac632499062d42514.png
03
Jul
Czytaj więcej →

Zmiany godzin otwarcia biura SSPŁ

Informujemy, że w okresie wakacyjnym będą obowiązywać następujące godziny otwarcia biura SSPŁ dla studentów i interesantów:

  • Poniedziałek: 9.00–14.00
  • Wtorek: 9.00–15.00
  • Środa: 9.00–14.00
  • Czwartek: 9.00–15.00
  • Piątek: 9.00–14.00

Jednocześnie biuro będzie nieczynne w następujących dniach:
  • 6 lipca
  • 16-25 lipca
  • 13-17 sierpnia
  • 3-4 września

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/01799c52e8a598df7bf10c4d58e129d2.png
17
Jun
Czytaj więcej →

Terminy odróbkowych szkoleń EPwSW – semestr letni 2017/18

Informujemy, że ostatnie szkolenia z Elementów Prawa w Szkolnictwie Wyższym w tym semestrze odbędą się w następujących terminach: 

  • 18 czerwca o 18:15
  • 23 czerwca o 18:15 
  • 24 czerwca o 18:15
  • 28 czerwca o 18:15
Wszystkie szkolenia odbędą się w Sali Widowiskowej Społecznego Domu Studenta (al. Politechniki 3a, I piętro). 

Przypominamy, że zaliczenie tego szkolenia jest dla studentów I semestru obowiązkowe. Więcej informacji o szkoleniach znajdziecie na podstronie "Elementy Prawa w Szkolenictwie Wyższym".

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
30
May
Czytaj więcej →

Rekrutacja do akademików dla obecnych studentów

Jesteś obecnym studentem Politechniki Łódzkiej? Chcesz od następnego roku akademickiego zamieszkać w Domu Studenckim? Jeśli tak, to złóż podanie do Komisji ds. Zakwaterowań.
Podania można składać w Biurze Samorządu Studenckiego PŁ (Al. Politechniki 3a, I piętro) na wyznaczonych dyżurach w terminie od 04.06.2018-14.06.2018 r.

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje podanie jest kompletne i na pewno zostanie rozpatrzone, przyjdź na nasze dyżury, które odbędą się:

4.06.2018 - godz. 18:00-19:30
5.06.2018 - godz. 17:00-18:00
6.06.2018 - godz. 18:00-19:00
7.06.2018 - godz. 18:00-19:00
11.06.2018 - godz. 18:00-19:00
13.06.2018 - godz. 17:00-19:00


W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →