25
Aug

Przeniesienia do innych DS-ów

Jeżeli otrzymałeś miejsce w którymś z akademików na kolejny rok akademicki, a chciałbyś zmienić DS, to możesz złożyć podanie w terminie 31.08-4.09.2015 r. 
 
Podania będą przyjmowane w terminie 31 sierpnia – 4 września od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 15 (jednak wtedy poprawność podania nie będzie sprawdzana, ponieważ dostępny będzie jedynie pracownik biura, a nie osoba z komisji zakwaterowań). Podania będą również przyjmowane osobiście przez członków Komisji Zakwaterowań Politechniki Łódzkiej w terminach:
 
31 sierpnia (poniedziałek) - 14.00 - 16.00
1 września (wtorek) - 15.00 - 17.00
2 września (środa) - 16.00 - 18.00
3 września (czwartek) - 12.00 - 14.00
4 września (piątek) - 14.00 - 16.00
 
W celu zmiany Domu Studenckiego należy złożyć Podanie o zmianę DS (podanie znajdziesz w zakładce Student/Zakwaterowania/Wnioski do pobrania)
 
Osoby, które otrzymały miejsce w ramach "małych wniosków" i chcą zmienić DS, to muszą na podaniu posiadać opinię administracji DS i Rady Mieszkańców akademika, w którym mieszkały w roku poprzednim. 
 
Osoby, które otrzymały miejsce w rekrutacji dla obecnych studentów i dla kandydatów na studia, muszą złożyć samo podanie o zmianę DS, bez uzupełniania opinii. 
 
Przeniesienia do innego DS nie otrzymają osoby, które będą miały jakąś negatywną opinie lub miały takową na wcześniejszym "małym wniosku". Natomiast przy rekrutacjach będzie decydował wykazany dochód podczas poprzednich rekrutacji. 
 
OPŁATA REZERWACYJNA
Jeżeli otrzymałeś miejsce i masz zamiar zmienić DS, to i tak powinieneś dokonać opłaty rezerwacyjnej potwierdzającej zamieszkanie od nowego roku akademickiego. W przeciwnym razie miejsce na Osiedlu Akademickim nie zostanie przyznane w ogóle. Termin składania opłaty mija 31 sierpnia. 
 
Szczegóły dotyczące opłaty rezerwacyjnej znajdziesz w tym KOMUNIKACIE
 
W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl