03
Sep

II tura rekrutacji dla nowych i obecnych studentów

Nie otrzymałeś jeszcze miejsca w żadnym Domu Studenckim PŁ? Chcesz zmienić dotychczas przyznane miejsce w DS? Weź udział w II turze rekrutacji!

Przed złożeniem podania koniecznie przeczytaj całe ogłoszenie wraz ze wszystkimi załącznikami oraz ten Komunikat!

Nie zapomnij zapoznać się z poniższymi dokumentami, w których jest dokładnie wyjaśnione jak wypełnić podanie oraz jakie dokumenty dołączyć do podania.

Jak wypełnić podanie?

Pamiętaj aby dołączyć potwierdzenie statusu studenta. W przypadku nowo przyjętych studentów: screenshot z portalu rekrutacyjnego potwierdzający przyjęcie na studia, lub dla obecnych studentów: zaświadczenie o statusie studenta pobrane z dziekanatu

Kiedy możesz złożyć podanie?

W terminie 4-14 września 2018 na dyżurach, które odbędą się:

 

  • 4 września, wtorek - w godzinach 16:00 - 17:00
  • 10 września, poniedziałek - w godzinach 16:00 - 17:00
  • 11 września, wtorek - w godzinach 16:00 - 17:00
  • 12 września, środa - w godzinach 16:00 - 17:00

 

Na tych dyżurach Komisja sprawdzi Twoje podanie i będziesz miał 100% gwarancję, że złożyłeś kompletny wniosek.

Podanie możesz również złożyć w godzinach pracy biura (w godzinach 9:00-14:00), ale wtedy nie masz pewności co do kompletności wniosku.

Osoby, które brały udział we wcześniejszych rekrutacjach lub złożyły podanie poza rekrutacją i nie otrzymały jeszcze miejsca, a chcą wziąć udział w II turze rekrutacji muszą wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres p.cieslak@samorzad.p.lodz.pl w temacie wpisując "Imię i Nazwisko: Ponowna Rekrutacja" oraz uzupełnić brakujące dokumenty (tylko i wyłącznie jeżeli podanie było niekompletne). Jeżeli nie wiesz, jakich dokumentów brakowało w Twoim podaniu, napisz na adres osiedle@samorzad.p.lodz.pl

W celu zmiany Domu Studenckiego należy złożyć Podanie o zmianę DS (podanie znajdziesz w zakładce Student/Zakwaterowania/Wnioski do pobrania).

Osoby, które otrzymały miejsce w ramach "małych wniosków" i chcą zmienić DS, to muszą na podaniu posiadać opinię administracji DS i Rady Mieszkańców akademika, w którym mieszkały w roku poprzednim.

Osoby, które otrzymały miejsce w rekrutacji dla obecnych studentów i dla kandydatów na studia, muszą złożyć samo podanie o zmianę DS, bez uzupełniania opinii.

Przeniesienia do innego DS nie otrzymają osoby, które będą miały negatywną opinię lub miały takową na wcześniejszym "małym wniosku". Natomiast przy rekrutacjach będzie decydował wykazany dochód podczas poprzednich rekrutacji. Osoby, które chcą zmienić DS i tak muszą wpłacić zadatek potwierdzający chęć zamieszkania od nowego roku akademickiego. W przeciwnym razie przeniesienie nie będzie możliwe w ogóle, a miejsce na Osiedlu zostanie odebrane.

Niekompletne podania nie będą rozpatrywane!

Ilość miejsc w tej turze zależy od ilości osób, które nie wpłacą zaliczki w terminie, a otrzymały miejsce we wcześniejszych turach.

W związku z tym nie jesteśmy w stanie przewidzieć liczby wolnych miejsc na II turę. Przed zadaniem pytania, zachęcamy do przejrzenia Najczęściej zadawanych pytań, czyli FAQ

 

W razie jakichkolwiek pytań proszę się kontaktować pod adresem mailowym osiedle@samorzad.p.lodz.pl