https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
22
Sep
Czytaj więcej →

Dyżur Komisji ds. Zakwaterowań dnia 27 września 2016

Dnia 27 września w godzinach 10:00-12:00 w Biurze SSPŁ (al. Politechniki 3a) odbędzie się Dyżur Komisji ds. Zakwaterowań (zgodnie z pkt. 8 Komunikatu), na którym będą rozdysponowywane ostatnie wolne miejsca w akademikach.

Ogólne zasady przydzielania miejsc na dyżurze:

1. Miejsca są przydzielane wg kolejności zgłaszania się osób do Komisji podczas dyżuru.
2. Pierwszeństwo w otrzymaniu miejsca mają studenci PŁ. Studenci innych Uczelni zostaną przyjęci po studentach PŁ lub na kolejnym dyżurze, tj. 28 września o godz. 12.00.
3. Osoby, które chcą zamieszkać w pokoju jednoosobowym, muszą stawić się punktualnie na 10:00. Osoby, które zgłoszą się o 10:00 po pokój jednoosobowy przedstawią swoje uzasadnienie na podaniu o pokój jednoosobowy i Komisja rozpatrzy wszystkie złożone podania na miejscu. (Informacja o wolnych pokojach jednoosobowych nie jest dostępna. Może się zdarzyć, że żaden pokój jednoosobowy nie zostanie zwolniony). Pierwszeństwo w przyznaniu miejsca w pokoju jednoosobowym mają osoby, które przedstawią zaświadczenie o dolegliwości od lekarza specjalisty.
4. Osoby, które chcą otrzymać miejsce na dyżurze 27 września muszą widnieć na którejś z list rezerwowych (z rekrutacji dla studentów, dla kandydatów na studia lub z II tury rekrutacji) lub z listy osób, których podania były niekompletne.
5. Osoby, które chcą się przenieść do innego akademika muszą złożyć podanie o przeniesienie (dostępne tutaj http://samorzad.p.lodz.pl/files/large/4cbb43f22004b4a) oraz muszą widnieć na którejś z list przyjętych do akademika (z rekrutacji dla studentów, dla kandydatów na studia lub z II tury rekrutacji). Osoby, które otrzymały miejsce w turze tzw. "małych wniosków" i chcą przenieść się do innego akademika, muszą złożyć podanie o przeniesienie, które musi być także uzupełnione przez Administrację oraz Radę Mieszkańców akademika, z którego chce się przenieść.
6. Osoby, które nie brały udziału w żadnej z wcześniejszych rekrutacji, a chcą otrzymać miejsce w akademiku, muszą zgłosić się na dyżur Komisji ds. Zakwaterowań 27 września od godz. 10:00 z wypełnionym Podaniem o Miejsce w Domu Studenckim (dostępne tutajhttp://samorzad.p.lodz.pl/files/large/f2ea402541eae8e) oraz z zaświadczeniem z dziekanatu potwierdzającym status studenta zainteresowanego lub potwierdzeniem o przyjęciu na studia (więcej dokumentów nie jest wymagane).
7. Skierowania wydane na dyżurze 27 września są ważne tylko tego samego dnia do godz. 14:00.
8. Ilość miejsc może być ograniczona.
9. Na dyżur należy zgłaszać się osobiście wraz z dokumentem tożsamości.
10. Podania należy składać podczas trwania dyżuru. Podania złożone przed dyżurem zaplanowanym na 27 września nie będą rozpatrywane.

W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
22
Sep

Poznaj łódzkich pracodawców: ABB i AppYourself

W najbliższym czasie odbędą się Dni Otwarte dwóch firm z województwa łódzkiego: ABB i AppYourself. Serdecznie zapraszamy do udziału w wydarzeniach.

  • Dzień Otwarty w ABB w Aleksandrowie Łódzkim - 13 października 2016 r. (9:00 - 15:30)
    "W programie zwiedzanie Zakładu Silników Elektrycznych oraz Zakładu Urządzeń Przekształcania Mocy i Napędów, spotkanie z pracownikami zakładów (min. z Działu R&D, Działu Testów, Serwisu), warsztaty praktyczne z robotami ABB."
    Więcej szczegółów i zapisy dostępne są na stronie Młodzi w Łodzi.
 
  • Dzień Otwarty w AppYourself w Łodzi - 7 października 2016 r. (10:00 - 14:30)
    "Podczas Dnia Otwartego będziesz miał okazję poznać firmę, pracowników oraz bieżące projekty. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania oraz przedstawimy aktualne oferty pracy. Gwarantujemy poczęstunek, pozytywną atmosferę i dobrą zabawę."
    Więcej szczegółów i zapisy dostępne są na stronie Młodzi w Łodzi.

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
21
Sep
Czytaj więcej →

Wyniki II tury rekrutacji do akademików PŁ

Komisja ds. Zakwaterowań rozpatrzyła wszystkie podania, które zostały złożone podczas II tury rekrutacji w terminie 1-9 września 2016 roku.

Wyniki przedstawiają się następująco:

Lista przyjętych
Lista osób z niekompletnym podaniem


Osoby, które otrzymały miejsce w którymś z Domów Studenckich muszą zapoznać się z tym Komunikatem (pomijając pkt. 2-4) i postępować według wskazówek tam zawartych. 

Osoby które znajdują się na liście rezerwowej mogą stawić się na pierwszy dyżur Komisji ds. Zakwaterowań dnia 27 września o godz. 10:00 lub 28 września o godz. 12:00 (w zeszłych latach miejsc wolnych na tym dyżurze było ponad 100) - zgodnie z pkt. 8 i 9 Komunikatu.

Dodatkowe informacje:
1. Przeniesienia do innych Domów Studenckich będą dopiero możliwe na dyżurze 28 września 2016 roku.
2. Najbliższy dyżur Komisji ds. Zakwaterowań odbędzie się dnia 27 września 2016 roku.

PRZENIESIENIA
Komisja ds. Zakwaterowań SSPŁ rozpatrzyła podania osób, które złożyły podania o przeniesienie w terminie 1-9 września 2016 roku.


Lista osób przeniesionych
Lista osób, których podanie zostało negatywnie rozpatrzone

 

Osoby, których podanie zostało pozytywnie rozpatrzone, muszą zgłosić się do Domu Studenckiego, do którego zostały przeniesione w wyznaczonym terminie do zakwaterowania (patrz Komunikat). Miejsce, które zostało przyznane w akademiku podczas „małych wniosków” lub którejś z rekrutacji jest odebrane i niemożliwe jest zakwaterowanie się w przyznanym wcześniej akademiku. Opłata rezerwacyjna zostanie przeksięgowana na konto akademika, w którym zostało przyznane miejsce po przeniesieniu.

 

Osoby, których podanie zostało rozpatrzone negatywnie, mogą zakwaterować się w wyznaczonym terminie w akademiku, który został przydzielony podczas rekrutacji. Jeżeli nadal chcesz się przenieść, możesz starać się o to 27 września na dyżurze Komisji (więcej szczegółów znajdziesz w tym Komunikacie lub na stronie www.samorzad.p.lodz.pl bliżej terminu wyznaczonego dyżuru).

W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/c4a2aa911bbf3fe11e6d36d7df147751.png
10
Sep
Czytaj więcej →

Wyniki losowania kart parkingowych na semestr zimowy 2016/17

Wczoraj o 19:30 odbyło się losowanie kart parkingowych. Wyniki konkursu zaprezentowano w poniższych dokumentach. 

Lista osób wylosowanych, które otrzymają karty parkingowe na semestr zimowy 2016/2017
Lista rezerwowa do otrzymania karty parkingowej na semestr zimowy 2016/2017 

Osoby z listy rezerwowej zgodnie z kolejnością zamieszczoną w dokumencie, będą informowane o wolnych kartach wjazdowych i możliwości ich otrzymania w przypadku rezygnacji osób z listy podstawowej.

Czytaj więcej →
06
Sep

Ostatnie szkolenie z EPwSW w r. ak. 2015/16

Ostatnie w tym roku akademickim odróbkowe szkolenie z Elementów Prawa w Szkolnictwie Wyższym odbędzie się w piątek, 9 września 2016r. o godz. 17:00 w Sali Widowskowej Społecznego Domu Studenta (Al. Politechniki 3a, I piętro).

Przypominamy, że zaliczenie szkolenia jest obowiązkowe!

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
30
Aug
Czytaj więcej →

II tura rekrutacji do akademików na OA PŁ

Nie otrzymałeś jeszcze miejsca w żadnym Domu Studenckim PŁ? Chcesz zmienić dotychczas przyznane miejsce w DS.? Weź udział w II turze rekrutacji!

Przed złożeniem podania koniecznie przeczytać ten KOMUNIKAT 

Nie zapomnij również zapoznać się z poniższymi dokumentami, w których jest dokładnie wyjaśnione jak wypełnić podanie, jak policzyć dochód oraz jakie dokumenty dołączyć do podania.

Jak wypełnić podanie i obliczyć dochód?
Jakie dokumenty dołączyć do podania?


Kiedy możesz złożyć podanie?
W terminie 1-9 września 2016 na dyżurach, które odbędą się:

1 września, czwartek - w godzinach 14:00 - 16:00
2 września, piątek - w godzinach 16:00 - 18:00
5 września, poniedziałek - w godzinach 15:00 - 17:00
6 września, wtorek- w godzinach 14:00 - 16:00
7 września, środa - w godzinach 16:00 - 18:00
8 września, czwartek - w godzinach 16:00 - 18:00
9 września, piątek - w godzinach 14:00 - 17:00

Na tych dyżurach Komisja sprawdzi Twoje podanie i będziesz miał 100% gwarancję, że złożyłeś kompletny wniosek.

Podanie możesz również złożyć w godzinach pracy biura (w godzinach 8:00-15:00), ale wtedy nie masz pewności co do kompletności wniosku.

Osoby, które brały udział we wcześniejszych rekrutacjach lub złożyły podanie poza rekrutacją i nie otrzymały jeszcze miejsca, a chcą wziąć udział w II turze rekrutacji muszą wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres radoslaw.szewczyk@samorzad.p.lodz.pl w temacie wpisując "Imię i Nazwisko: Ponowna Rekrutacja" oraz uzupełnić brakujące dokumenty (tylko i wyłącznie jeżeli podanie było niekompletne). Jeżeli nie wiesz, jakich dokumentów brakowało w Twoim podaniu, napisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

W celu zmiany Domu Studenckiego należy złożyć Podanie o zmianę DS (podanie znajdziesz w zakładce Student/Zakwaterowania/Wnioski do pobrania)

Osoby, które otrzymały miejsce w ramach "małych wniosków" i chcą zmienić DS, to muszą na podaniu posiadać opinię administracji DS i Rady Mieszkańców akademika, w którym mieszkały w roku poprzednim. 

Osoby, które otrzymały miejsce w rekrutacji dla obecnych studentów i dla kandydatów na studia, muszą złożyć samo podanie o zmianę DS, bez uzupełniania opinii. 

Przeniesienia do innego DS nie otrzymają osoby, które będą miały jakąś negatywną opinie lub miały takową na wcześniejszym "małym wniosku". Natomiast przy rekrutacjach będzie decydował wykazany dochód podczas poprzednich rekrutacji. 

OPŁATA REZERWACYJNA

Jeżeli otrzymałeś miejsce i masz zamiar zmienić DS, to i tak powinieneś dokonać opłaty rezerwacyjnej potwierdzającej zamieszkanie od nowego roku akademickiego. W przeciwnym razie miejsce na Osiedlu Akademickim nie zostanie przyznane w ogóle. Termin składania opłaty mija 31 sierpnia. 

Szczegóły dotyczące opłaty rezerwacyjnej znajdziesz w tym KOMUNIKACIE

Niekompletne podania nie będą rozpatrywane!

Ilość miejsc w tej turze zależy od ilości osób, które nie wpłacą zaliczki w terminie, a otrzymały miejsce we wcześniejszych turach.
W związku z tym nie jesteśmy w stanie przewidzieć liczby wolnych miejsc na II turę, aczkolwiek prognozy są bardzo dobre.

Przed zadaniem pytania, zachęcamy do przejrzenia Najczęściej zadawanych pytań, czyli FAQ.

W razie jakichkolwiek pytań proszę się kontaktować pod adresem mailowym komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
23
Aug
Czytaj więcej →

Zadatek

Komisja ds. Zakwaterowań przypomina, że na podstawie Komunikatu dotyczącego zakwaterowańw DS-ach na OAPŁ w roku akademickim 2016/2017 mieszkańcy przedłuzający zakwaterowanie na podstawie małych wniosków maja czas do 31 sierpnia 2016 na wpłatę zadatku w wysokości 100 zł na konta indywidualne lub podane niżej w tabeli, za październik 2016 roku jako potwierdzenie korzystania z zakwaterowania. 

Nowo przyjęci studenci, którzy otrzymali decyzję o prawie do zamieszkania w DS-ach PŁ wnoszą opłatę do 31 sierpnia 2016 roku w wysokości 250 zł na konta podane w tabeli. 

Brak wpłaty zadatku do dnia 31 sierpnia 2016 roku spowoduje utratę przyznanego miejsca. 

Lista numerów kont:

Dom Studencki Numer konta
 I  66 1020 3352 0000 1202 0193 1815
 II  27 1020 3352 0000 1702 0014 2331
 III  28 1020 3352 0000 1202 0014 2364
 IV  33 1020 3352 0000 1002 0014 2372
 V  23 1020 3352 0000 1402 0014 2356
 VI  22 1020 3352 0000 1902 0014 2323
 VII  35 1020 3352 0000 1902 0014 2380
 VIII  80 1020 3352 0000 1202 0014 2398
 IX  98 1020 3352 0000 1102 0014 2414
 
 
 

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
17
Aug
Czytaj więcej →

Wyniki rekrutacji do akademików dla kandydatów na studia

Komisja ds. Zakwaterowań SSPŁ rozpatrzyła podania osób, które złożyły podania w terminie 25 lipca – 8 sierpnia 2016 roku.

Lista przyjętych
Lista rezerwowa
Lista osób, których podania były niekompletne


Jeżeli otrzymałeś miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat i postępuj zgodnie z zawartymi w nim wskazówkami. Pamiętaj wpłacić opłatę rezerwacyjną do 31 sierpnia. W Komunikacie znajdziesz informacji nt. opłat, które musisz dokonać oraz terminu wprowadzenia się do akademika.

Jeśli znajdujesz się na liście rezerwowej i chcesz, aby Twoje podanie było ponownie rozpatrzone w następnej turze rekrutacji (we wrześniu), wyślij maila wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem o tytule "Ponowna rekrutacja" na adres radoslaw.szewczyk@samorzad.p.lodz.pl (maile z prośbą o ponowną rekrutację wysyłane na innego maila niż ten nie będą brane pod uwagę).

Jeśli znajdujesz się na liście osób z brakującymi dokumentami, braki w podaniu musisz uzupełnić (jeśli chcesz brać udział w II turze rekrutacji) podczas trwania II tury rekrutacji, która będzie ogłoszona w najbliższym czasie. Poza tym wyślij maila wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem o tytule "Ponowna rekrutacja" na adres radoslaw.szewczyk@samorzad.p.lodz.pl (maile z prośbą o ponowną rekrutację wysyłane na innego maila niż ten nie będą brane pod uwagę).

Jeżeli otrzymałeś miejsce w domu studenckim, w którym nie chcesz otrzymać zakwaterowania, możesz złożyć podanie o przeniesienie w terminie wyznaczonym w Harmonogramie Zakwaterowań (II tura rekrutacji). 

Najbliższe dyżury Komisji ds. Zakwaterowań odbędą się w dniach 1 - 9 września 2016.


W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
26
Jul
Czytaj więcej →

Rekrutacja do Domów Studenckich PŁ dla kandydatów na studia

Jeśli dostałeś się na studia I lub II stopnia i chcesz ubiegać się o miejsce w Domu Studenckim, musisz złożyć podanie o akademik wraz z kompletem dokumentów do Komisji Zakwaterowań SS PŁ (al. Politechniki 3a, w szarym niższym budynku na I piętrze).

Podania będą przyjmowane w terminie 25 lipca – 8 sierpnia od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 15 (jednak wtedy kompletność podania nie będzie sprawdzana, ponieważ dostępny będzie jedynie pracownik biura, a nie osoba z komisji zakwaterowań). Podania będą również przyjmowane osobiście przez członków Komisji Zakwaterowań Politechniki Łódzkiej w terminach:

25 lipca - w godzinach 16.00 – 18.00
26 lipca - w godzinach 17.00 – 18.00
27 lipca - w godzinach 16.00 – 18.00
28 lipca - w godzinach 17.00 – 18.00
29 lipca - w godzinach 16.00 – 18.00
1 sierpnia - w godzinach 16.00 – 18.00
2 sierpnia - w godzinach 16.00 – 18.00
3 sierpnia - w godzinach 16.00 – 18.00
4 sierpnia - w godzinach 16.00 – 18.00
5 sierpnia - w godzinach 10.00 - 18.00
6 sierpnia - w godzinach 10.00 - 15.00
8 sierpnia - w godzinach 10.00 - 18.00
 
Na tych dyżurach komisja ds. zakwaterowań sprawdzi, czy Twoje podanie jest kompletne, więc masz 100 % pewności o poprawnie złożonym dokumencie.

UWAGA! Niekompletne podania nie będą rozpatrywane.
 
Nie wiesz jak wypełnić podanie? Kliknij tutaj!
 
Nie wiesz jakie dokumenty dołączyć do podania? Kliknij tutaj!

Przed ubieganiem się o miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat!
 
ZANIM ZADZWONISZ LUB NAPISZESZ MAILA, PRZECZYTAJ "NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA, CZYLI FAQ", KTÓRE ZNAJDZIESZ TUTAJ.

Na wszelkie pytania zadawane telefonicznie lub mailowo, odpowiadamy osobom zainteresowanym, a nie osobom pośrednim, np. rodzicom. 

W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Pamiętaj, że im wcześniej złożysz podanie, masz gwarancję na mniejsze kolejki i mniej stresu związanego ze staniem w niej.

Czytaj więcej →
25
Jul

Grupy Facebook-owe

Cześć!

Jako Samorząd Studencki Politechniki Łódzkiej stworzyliśmy dla Was oficjalne grupy Waszych kierunków na Facebooku. Grupa będzie służyć do bieżącej komunikacji między Studentami. Znajdźcie swój Wydział oraz Kierunek i poproście o dołączenie do odpowiedniej grupy.

Wydział Mechaniczny

Transport WM
Mechatronika WM
Inżynieria Produkcji WM
Inżynieria Materiałowa WM
Inżynieria Kosmiczna WM
Energetyka WM
Mechanika i Budowa Maszyn WM
Automatyka i Robotyka WM

Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki

Transport WEEIA
Mechatronika WEEIA
Inżynieria Biomedyczna WEEIA
Informatyka WEEIA
Energetyka WEEIA
Elektrotechnika WEEIA
Elektronika i Telekomunikacja WEEIA
Automatyka i Robotyka WEEIA
Systemy Sterowania Inteligentnymi Budynkami WEEIA

Wydział Chemiczny

Technologia Chemiczna WCh
Ochrona Środowiska WCh
Nanotechnologia WCh
Chemia Budowlana WCh
Chemia WCh

Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów

Wzornictwo WTMiWT
Włókiennictwo i Przemysł Mody WTMiWT
Inżynieria Materiałowa WTMiWT
Inżynieria Bezpieczeństwa Pracy WTMiWT

Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności

Technologia Żywności i Żywienie Człowieka WBiNOŻ
Biotechnologia Środowiska WBiNOŻ
Biotechnologia WBiNOŻ
Biogospodarka WBiNOŻ

Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska

Inżynieria Środowiska WBAIŚ
Budownictwo WBAIŚ
Architektura Wnętrz WBAIŚ
Architektura WBAIŚ

Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej

Matematyka WFTIMS
Informatyka WFTIMS
Fizyka Techniczna WFTIMS

Wydział Organizacji i Zarządzania

Zarządzanie WOiZ
Zarządzanie (Management) WOiZ
Inżynieria Zarządzania WOiZ
Inżynieria Bezpieczeństwa Pracy WOiZ
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji WOiZ

Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska

Inżynieria Środowiska WIPOŚ
Inżynieria Procesowa WIPOŚ
Inżynieria Biochemiczna WIPOŚ
Inżynieria Bezpieczeństwa Pracy WIPOŚ

Centrum Kształcenia Międzynarodowego

Biotechnology IFE
Architecture Engineering IFE
Telecommunication and Computer Science IFE
Science and Technology IFE
Computer Science IFE
Information Technology IFE
Biomedical Engineering
Mechanical Engineering and Applied Computer Science IFE
Business and Technology IFE
Gestion et Technology IFE

Kolegium Towaroznawstwa

Towaroznawstwo KT

Kolegium Logistyki

Logistyka KL

Kolegium Gospodarki przestrzennej

Gospodarka Przestrzenna KGP

Instytut Papiernictwa i Poligrafii

Papiernictwo i Poligrafia IPIP
 

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
08
Jul
Czytaj więcej →

Wyniki rekrutacji do Domów Studenckich dla obecnych studentów PŁ

Komisja ds. Zakwaterowań SSPŁ rozpatrzyła podania osób, które złożyły podania w rekrutacji dla studnetów PŁ.

Lista przyjętych
Lista osób z brakującymi dokumentami

Jeżeli otrzymałeś miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat i postępuj zgodnie z zawartymi w nim wskazówkami. Pamiętaj wpłacić opłatę rezerwacyjną do 31 sierpnia.

Jeśli znajdujesz się na liście osób z brakującymi dokumentami, braki w podaniu musisz uzupełnić (jeśli chcesz brać udział w II turze rekrutacji) podczas trwania II tury rekrutacji, która odbędzie się w terminie 1.09 - 9.09.

Najbliższe dyżury Komisji ds. Zakwat​​​​erowań odbędą się w dniach 25.07-8.08

W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
29
Jun
Czytaj więcej →

Rekrutacja do I DS-u

Komisja ds. Zakwaterowań w porozumieniu z Dyrekcją Osiedla Akademickiego PŁ ogłasza rekrutację do I Domu Studenta PŁ na kolejny rok akademicki.

Rekrutacja trwa od 27 czerwca do 1 lipca. Podania można składać w Biurze Dyrektor Osiedla Akademickiego PŁ w godzinach pracy biura, czyli 8.00-15.30.

Co zrobić, aby otrzymać miejsce?
1. Przeczytaj zasady ubiegania się o miejsce - zakładka regulaminy (link:http://samorzad.p.lodz.pl/files/large/75b4506b9293a77 )
2. Wypełnij wniosek - zakładka wnioski do pobrania (link:http://samorzad.p.lodz.pl/wnioski-do-pobrania-zakwaterowania )
3. Skompletuj wymagane dokumenty (podanie, oświadczenie o utrudnionym dojeździe, zaświadczenie o otrzymywaniu stypendium rektora w roku akademickim 2015/2016)
4. Złóż kompletny wniosek do Biura Dyrektor Osiedla Akademickiego PŁ (Społeczny Dom Studenta, I piętro, Al. Politechniki 3a) w nieprzekraczalnym terminie do 1 lipca.
5. Czekaj na decyzję


Uwaga! Wniosek mogą składać wszyscy studenci, ale Ci ze stypendium rektora mają pierwszeństwo otrzymania miejsca. Rekrutacja ta dotyczy również obecnych mieszkańców I Domu Studenta PŁ.

Czytaj więcej →
27
Jun

Szkolenie z EPwSW

Dodatkowe odróbkowe szkolenie z Elementów Prawa w Szkolnictwie Wyższym dla I-go oraz II-go stopnia, odbędzie się we wtorek 28 czerwca 2016r. w Sali Konferencyjnej Społecznego Domu Studenta (Al. Politechniki 3a, I piętro).

Zaliczenie szkolenia jest obowiązkowe!

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
24
Jun
Czytaj więcej →

Rekrutacja do I DS

Komisja ds. Zakwaterowań w porozumieniu z Dyrekcją Osiedla Akademickiego PŁ ogłasza rekrutację do I Domu Studenta PŁ na kolejny rok akademicki. 

Rekrutacja trwa od 27 lipca do 1 lipca. Podania można składać w Biurze Samorządu Studenckiego w godzinach pracy biura, czyli 8.00-15.30. 
 
Co zrobić, aby otrzymać miejsce?
1. Przeczytaj zasady ubiegania się o miejsce - Kliknij tutaj! 
2. Wypełnij wniosek -  Kliknij tutaj!
3. Skompletuj wymagane dokumenty (podanie, oświadczenie o utrudnionym dojeździe, zaświadczenie o otrzymywaniu stypendium rektora w roku akademickim 2015/2016)
4. Złóż kompletny wniosek do Biura Samorządu Studenckiego (Społeczny Dom Studenta, I piętro, Al. Politechniki 3a) w nieprzekraczalnym terminie do 1 lipca.
5. Czekaj na decyzję

Uwaga! Wniosek mogą składać wszyscy studenci, ale Ci ze stypendium rektora mają pierwszeństwo otrzymania miejsca. Rekrutacja ta dotyczy również obecnych mieszkańców I Domu Studenta PŁ.
 

Czytaj więcej →
18
Jun

Zjazd wyborczy 2016 - wyniki

W dniu 14 czerwca 2016 roku odbył się Zjazd Elektorów podczas którego którego wybrano Prezydium Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej na kadencję 2016 – 2018

 

Przewodniczącym SSPŁ na kadencję 2016 - 2018 został wybrany:

Dominik Leżański

Wiceprzewodniczącym SSPŁ oraz Przewodniczącym Komisji ds. Domów Studenckich i Remontów został wybrany:
Igor Duda

Wiceprzewodniczącym SSPŁ oraz Przewodniczącym Komisji ds. Kształcenia został wybrany:

Przemysław Kucharski

Przewodniczącym Komisji Prawnej został wybrany:

Krzysztof Juchnowicz

Przewodniczącym Komisji ds. Kół Naukowych została wybrana:

Kinga Krawczak

Przewodniczącym Komisji ds. Pomocy Materialnej została wybrana:

Paula Leśniewska

Przewodniczącym Komisji ds. Zakwaterowań został wybrany:

Radosław Szewczyk

Przewodniczącym Komisji ds. Kultury został wybrany:

Adam Jankowski

Przewodniczącym Komisji ds. Promocji została wybrana: 
Paulina Stacewicz

 

Przewodniczącym Komisji ds. Rozwoju została wybrana :

Paula Socha

Pełnomocnikiem ds. Wydziałów i Organizacji Studenckich został wybrany:

Kamil Dudziński 

 
Wymienione osoby przez najbliższe dwa lata będą robiły wszystko by usprawnić i umilić Wasze życie na uczelni. 
 

Czytaj więcej →