28
Sep

Wyniki losowania osób uprawnionych do odbioru kart wjazdowych

 

Lista osób wylosowanych, uprawnionych do odbioru karty wjazdowej

Numer przy nazwisku to numer złożonego podania. 

Lista rezerwowa

Numer pry nazwisku to kolejność osób na liście rezerwowej

Osoby, które były zakwalifikowane do losowania, a nie znalazły się na żadnej z list, po wyczerpaniu listy rezerwowej będą mogły uzyskać kartę wjazdową.

W razie pytań prosimy o mail pod adres: parkingi@samorzad.p.lodz.pl

 

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
27
Sep
Czytaj więcej →

Dyżur Komisji ds. Zakwaterowań - 1 października 2015

Dnia 1 października w godzinach 10:00-12:00 w Biurze SSPŁ (al. Politechniki 3a) odbędzie się Dyżur Komisji ds. Zakwaterowań (zgodnie z pkt. 8 Komunikatu), na którym będą rozdysponowywane ostatnie wolne miejsca w akademikach.

Ogólne zasady przydzielania miejsc na dyżurze:

1. Miejsca są przydzielane wg kolejności zgłaszania się osób do Komisji podczas dyżuru.
2. Pierwszeństwo w otrzymaniu miejsca mają studenci PŁ. Studenci innych Uczelni zostaną przyjęci po studentach PŁ lub na kolejnym dyżurze, tj. 1 października o godz. 18.00.
3. Osoby, które chcą zamieszkać w pokoju jednoosobowym, muszą stawić się punktualnie na 10:00. Osoby, które zgłoszą się o 10:00 po pokój jednoosobowy przedstawią swoje uzasadnienie na podaniu o pokój jednoosobowy i Komisja rozpatrzy wszystkie złożone podania na miejscu. (Informacja o wolnych pokojach jednoosobowych nie jest dostępna. Może się zdarzyć, że żaden pokój jednoosobowy nie zostanie zwolniony).
4. Osoby, które chcą otrzymać miejsce na dyżurze 1 października muszą widnieć na którejś z list rezerwowych (z rekrutacji dla studentów, dla kandydatów na studia lub z II tury rekrutacji) lub z listy osób, których podania były niekompletne.
5. Osoby, które chcą się przenieść do innego akademika muszą złożyć podanie o przeniesienie (dostępne tutaj http://samorzad.p.lodz.pl/files/large/4cbb43f22004b4a) oraz muszą widnieć na którejś z list przyjętych do akademika (z rekrutacji dla studentów, dla kandydatów na studia lub z II tury rekrutacji). Osoby, które otrzymały miejsce w turze tzw. "małych wniosków" i chcą przenieść się do innego akademika, muszą złożyć podanie o przeniesienie, które musi być także uzupełnione przez Administrację oraz Radę Mieszkańców akademika, z którego chce się przenieść.
6. Osoby, które nie brały udziału w żadnej z wcześniejszych rekrutacji, a chcą otrzymać miejsce w akademiku, muszą zgłosić się na dyżur Komisji ds. Zakwaterowań 1 października od godz. 10:00 z wypełnionym Podaniem o Miejsce w Domu Studenckim (dostępne tutaj http://samorzad.p.lodz.pl/files/large/f2ea402541eae8e) oraz z zaświadczeniem z dziekanatu potwierdzającym status studenta zainteresowanego lub potwierdzeniem o przyjęciu na studia (więcej dokumentów nie jest wymagane).
7. Skierowania wydane na dyżurze 1 października są ważne tylko tego samego dnia do godz. 14:00.
8. Ilość miejsc może być ograniczona.
9. Na dyżur należy zgłaszać się osobiście wraz z dokumentem tożsamości.
10. Podania należy składać podczas trwania dyżuru. Podania złożone przed dyżurem zaplanowanym na 1 października nie będą rozpatrywane.

W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
21
Sep

Godziny Dyżurów - Podania o parkingi

Podania o karty wjazdowe można składać codziennie do 25 września 2015r. w godzinach 8.30 - 15.00.

Dodatkowe dyżury przyjmowania wniosków o karty parkingowe: 
Wtorek - 22 września 2015 w godzinach 19.00 - 20.00
Czwartek - 24 października 2015 w  godzinach 18.00 - 19.00

Podania należy składać w biurze Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej Al. Politechniki 3a, I piętro. 


W razie pytań prosimy o kontakt: parkingi@samorzad.p.lodz.pl

Wszelkie informacje nt. nowego systemu znajdują się na stronie www.samorzad.p.lodz.pl/parkingi

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
18
Sep
Czytaj więcej →

Wyniki II tury rekrutacji do Domów Studenckich PŁ

Komisja ds. Zakwaterowań rozpatrzyła wszystkie podania, które zostały złożone podczas II tury rekrutacji w terminie 9-11 września 2015 roku.

Wyniki przedstawiają się następująco:

Lista przyjętych

Lista rezerwowa

Lista osób z niekompletnym podaniem

Osoby, które otrzymały miejsce w którymś z Domów Studenckich muszą zapoznać się z tym Komunikatem (pomijając pkt. 2 i 3) i postępować według wskażówek tam zawartych.

Osoby które znajdują się na liście rezerwowej mogą stawić się na pierwszy dyżur Komisji ds. Zakwaterowań dnia 1 października o godz. 10:00 lub o godz. 18:00 (w zeszłych latach miejsc wolnych na tym dyżurze było ponad 100) - zgodnie z pkt. 8 Komunikatu.

Dodatkowe informacje:
1. Przeniesienia do innych Domów Studenckich będą dopiero możliwe na dyżurze 1 października 2015 roku.
2. Najbliższy dyżur Komisji ds. Zakwaterowań odbędzie się dnia 1 października 2015 roku.

W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
15
Sep

Zmiany w systemie parkowania przes studentów na Kampusach PŁ

W związku ze zmianą systemu dotyczącego parkowania na kampusach Politechniki Łódzkiej chcielibyśmy poinformować Was o kilku ważnych kwestiach.

Od dnia 1 października wjazd na tereny kampusu jest możliwy tylko i wyłącznie po okazaniu Karty Parkingowej wydawanej przez Samorząd Studencki Politechniki Łódzkiej.

W celu otrzymania Karty należy złożyć wniosek do biura Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej w dniach 14-25 września. 
 
Szczegóły, regulamin oraz wniosek znajdziecie na http://samorzad.p.lodz.pl/parkingi

Czytaj więcej →
logotyp-fm-z-tlem.png
15
Sep
Czytaj więcej →

MŁODZI LUDZIE NA KONGRESIE MŚP – NOWA ŚCIEŻKA TEMATYCZNA „FUTURE ENTREPRENEURS”

MŁODZI LUDZIE NA KONGRESIE MŚP – NOWA ŚCIEŻKA TEMATYCZNA „FUTURE ENTREPRENEURS”
Z międzynarodowego badania firmy PWC oraz organizacji AIESEC wynika, że aż 61% ludzi młodych na świecie, urodzonych po 1990 roku - tzw. Pokolenie Y -  planuje zarabiać prowadząc własny biznes, zaś niemal co trzecia młoda osoba zamierza go otworzyć w ciągu najbliższych pięciu lat. To właśnie dla nich – ambitnych, młodych i przedsiębiorczych osób została przygotowana specjalna ścieżka tematyczna pn. „Future Entrepreneurs” w ramach V Europejskiego Kongresu MŚP, który odbędzie się w Katowicach w dniach 12-14 października br.
„Future Entrepreneurs” to specjalny cykl dedykowany studentom, absolwentom oraz przyszłym młodym przedsiębiorcom. „W ciągu dwóch dni V edycji Europejskiego Kongresu MŚP w Katowicach dajemy wszystkim młodym ludziom okazję do spotkania wybitnych postaci ze świata biznesu, polityki i mediów. Jest to niepowtarzalna szansa, by wymienić poglądy w ramach interaktywnej dyskusji” – mówi Paweł Gierczak, przewodniczący Forum Młodych Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.
Jednym z najważniejszych aspektów tegorocznej edycji Kongresu jest podkreślenie roli, jaką mają do odegrania młodzi ludzie w rozwoju sektora małych i średnich firm w przyszłości. To właśnie od nich gospodarka oczekuje coraz bardziej innowacyjnego i globalnego spojrzenia na rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. W ramach ścieżki tematycznej „Future Entrepreneurs” zostanie zorganizowanych kilkanaście spotkań, których formuła to 25/25 (25 minut prelekcji i 25 minut na dyskusję z publicznością).
„Wydarzenie to dedykowane jest wszystkim ambitnym i zaangażowanym młodym ludziom, którzy dbają o swój rozwój oraz są zainteresowani tematyką przedsiębiorczości. Dzięki elastycznej formule spotkań, studenci będą mieli możliwość swobodnej wymiany poglądów i dyskusji z zaproszonymi gośćmi.” – dodaje Sylwia Gmórska z Forum Młodych RIG w Katowicach, koordynatorka projektu „Future Entrepreneurs”.
Szczegółowe informacje dotyczące programu ścieżki zostaną udostępnione już wkrótce. Organizatorem ścieżki jest Forum Młodych Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. Szczegóły oraz bezpłatna rejestracja na wydarzenia dostępne są na stronie www.ekmsp.eu. Więcej informacji znajduje się także na forummlodych.pl oraz oficjalnym wydarzeniu na Facebooku: http://bit.ly/Future_Entrepreneurs_2015.

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
07
Sep
Czytaj więcej →

Przeniesienia między Domami Studenckimi - wyniki

Komisja ds. Zakwaterowań SSPŁ rozpatrzyła podania osób, które złożyły podania o przeniesienie w terminie 31 sierpnia-4 września 2015 roku.

Lista osób przeniesionych

Lista osób, których podanie zostało negatywnie rozpatrzone
 

Osoby, których podanie zostało pozytywnie rozpatrzone, muszą zgłosić się do Domu Studenckiego, do którego zostały przeniesione w wyznaczonym terminie do zakwaterowania (patrz Komunikat). Miejsce, które zostało przyznane w akademiku podczas „małych wniosków” lub którejś z rekrutacji jest odebrane i niemożliwe do zakwaterowanie się tam. Opłata rezerwacyjna zostanie przeksięgowana na konto akademika, w którym zostało przyznane miejsce po przeniesieniu.

 

Osoby, których podanie zostało rozpatrzone negatywnie, mogą zakwaterować się w wyznaczonym terminie w akademiku, który został przydzielony podczas rekrutacji. Jeżeli nadal chcesz się przenieść, możesz starać się o to 1 października na dyżurze Komisji (więcej szczegółów znajdziesz w tym Komunikacie lub na stronie www.samorzad.p.lodz.pl bliżej terminu wyznaczonego dyżuru).

Najbliższe dyżury Komisji ds. Zakwaterowań odbędą się w dniach 7 – 11 września 2015.

W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
31
Aug
Czytaj więcej →

II tura rekrutacji do Domów Studenckich

Nie otrzymałeś jeszcze miejsca w żadnym Domu Studenckim PŁ? Weź udział w II turze rekrutacji!

Zostały jeszcze wolne miejsca!

Przed złożeniem podania koniecznie przeczytać ten KOMUNIKAT

Nie zapomnij również zapoznać się z poniższymi dokumentami, w których jest dokładnie wyjaśnione jak wypełnić podanie, jak policzyć dochód oraz jakie dokumenty dołączyć do podania.

Jak wypełnić podanie i obliczyć dochód?
Jakie dokumenty dołączyć do podania?


Kiedy możesz złożyć podanie?
W terminie 7 - 11 września na dyżurach, które odbędą się:

7 września, poniedziałek - w godzinach 14:00-16:00
8 września, wtorek - w godzinach 15:00-17:00
9 września, środa - w godzinach 16:00-18:00
10 września, czwartek - w godzinach 13:00-15:00
11 września, piątek - w godzinach 13:00-15:00

Na tych dyżurach Komisja sprawdzi Twoje podanie i będziesz miał 100% gwarancję, że złożyłeś kompletny wniosek.

Podanie możesz również złożyć w godzinach pracy biura (w godzinach 8:00-15:00), ale wtedy nie masz pewności co do kompletności wniosku.

Osoby, które brały udział we wcześniejszych rekrutacjach lub złożyły podanie poza rekrutacją i nie otrzymały jeszcze miejsca, a chcą wziąć udział w II turze rekrutacji muszą wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres angelika.karbowa@samorzad.p.lodz.pl w temacie wpisując "Imię i Nazwisko: Ponowna Rekrutacja" oraz uzupełnić brakujące dokumenty (tylko i wyłącznie jeżeli podanie było niekompletne). Jeżeli nie wiesz, jakich dokumentów brakowało w Twoim podaniu, napisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Niekompletne podania nie będą rozpatrywane!

Ilość miejsc w tej turze zależy od ilości osób, które nie wpłacą zaliczki w terminie, a otrzymały miejsce we wcześniejszych turach.
W związku z tym nie jesteśmy w stanie przewidzieć liczby wolnych miejsc na II turę, aczkolwiek prognozy są bardzo dobre.

Przed zadaniem pytania, zachęcamy do przejrzenia Najczęściej zadawanych pytań, czyli FAQ.

W razie jakichkolwiek pytań proszę się kontaktować pod adresem mailowym komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl 
 

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
25
Aug
Czytaj więcej →

Przeniesienia do innych DS-ów

Jeżeli otrzymałeś miejsce w którymś z akademików na kolejny rok akademicki, a chciałbyś zmienić DS, to możesz złożyć podanie w terminie 31.08-4.09.2015 r. 
 
Podania będą przyjmowane w terminie 31 sierpnia – 4 września od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 15 (jednak wtedy poprawność podania nie będzie sprawdzana, ponieważ dostępny będzie jedynie pracownik biura, a nie osoba z komisji zakwaterowań). Podania będą również przyjmowane osobiście przez członków Komisji Zakwaterowań Politechniki Łódzkiej w terminach:
 
31 sierpnia (poniedziałek) - 14.00 - 16.00
1 września (wtorek) - 15.00 - 17.00
2 września (środa) - 16.00 - 18.00
3 września (czwartek) - 12.00 - 14.00
4 września (piątek) - 14.00 - 16.00
 
W celu zmiany Domu Studenckiego należy złożyć Podanie o zmianę DS (podanie znajdziesz w zakładce Student/Zakwaterowania/Wnioski do pobrania)
 
Osoby, które otrzymały miejsce w ramach "małych wniosków" i chcą zmienić DS, to muszą na podaniu posiadać opinię administracji DS i Rady Mieszkańców akademika, w którym mieszkały w roku poprzednim. 
 
Osoby, które otrzymały miejsce w rekrutacji dla obecnych studentów i dla kandydatów na studia, muszą złożyć samo podanie o zmianę DS, bez uzupełniania opinii. 
 
Przeniesienia do innego DS nie otrzymają osoby, które będą miały jakąś negatywną opinie lub miały takową na wcześniejszym "małym wniosku". Natomiast przy rekrutacjach będzie decydował wykazany dochód podczas poprzednich rekrutacji. 
 
OPŁATA REZERWACYJNA
Jeżeli otrzymałeś miejsce i masz zamiar zmienić DS, to i tak powinieneś dokonać opłaty rezerwacyjnej potwierdzającej zamieszkanie od nowego roku akademickiego. W przeciwnym razie miejsce na Osiedlu Akademickim nie zostanie przyznane w ogóle. Termin składania opłaty mija 31 sierpnia. 
 
Szczegóły dotyczące opłaty rezerwacyjnej znajdziesz w tym KOMUNIKACIE
 
W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
logo.jpg
19
Aug
Czytaj więcej →

Praca w Planetarium EC1

​Interesujesz się astronomią? Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
 

Powstające w ramach EC1 Planetarium ma być najnowocześniejszym zarówno w naszym kraju, jak i całej Europie Środkowo-Wschodniej (oraz jednym z najnowocześniejszych na świecie). Pod kopułą o średnicy 18 metrów znajduje się ekran sferyczny o średnicy 14 metrów, a pod nim sala projekcyjna wyposażona w 110 specjalnych odchylanych i wygodnych foteli oraz – przede wszystkim – cyfrowy system projekcji o rozdzielczości tzw. 8K.
Planetarium to jednak nie tylko miejsce i sprzęt, ale także pracujący w nim ludzie. Nasz zespół składa się z wykwalifikowanych specjalistów (w tym zawodowych astronomów i popularyzatorów nauki), którzy cały czas poszerzają swoją wiedzę fachową i śledzą na bieżąco to, co dzieje się w kosmosie. Będziemy się starali wyjść naprzeciw potrzebom naszym gości, tak, by ci w pełni wykorzystali czas, który u nas spędzą.
Otwarcie Planetarium przewidziane jest na jesień 2015 r. W związku z tym poszukujemy osoby na:
stanowisko specjalisty ds. pokazów planetaryjnych.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
·         prowadzenie lekcji i pokazów w Planetarium
·         opieka nad odwiedzającymi Planetarium
·         udzielanie informacji na temat Planetarium i prezentowanych zjawisk
·         prowadzenie zajęć na ekspozycji wokół Planetarium i w Centrum Nauki i Techniki
 
Wymagane kwalifikacje:
·         wykształcenie wyższe (magisterskie, licencjackie), mile widziane wykształcenie z kierunków fizyka lub astronomia
·         udokumentowana znajomość zagadnień z zakresu astronomii (konkursy, olimpiady, publikacje – bibliografia)
·         Mile widziane doświadczenie w popularyzacji nauki (pokazy zjawisk, dni otwarte, pikniki naukowe, praca w kole naukowym, samorządzie lub organizacjach studenckich)
 
Zapraszamy do nadsyłania zgłoszeń na adres:  biuro@ec1lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
17
Aug
Czytaj więcej →

Wyniki rekrutacji do Domów Studenckich dla kandydatów na studia

Komisja ds. Zakwaterowań SSPŁ rozpatrzyła podania osób, które złożyły podania w terminie 20 lipca – 5 sierpnia 2015 roku.

Lista przyjętych
Lista rezerwowa
Lista osób z brakującymi dokumentami

Jeżeli otrzymałeś miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat i postępuj zgodnie z zawartymi w nim wskazówkami. Pamiętaj wpłacić opłatę rezerwacyjną do 31 sierpnia.

Jeśli znajdujesz się na liście rezerwowej i chcesz, aby Twoje podanie było ponownie rozpatrzone w następnej turze rekrutacji (we wrześniu), wyślij maila wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem o tytule "Ponowna rekrutacja" na adres angelika.karbowa@samorzad.p.lodz.pl (maile z prośbą o ponowną rekrutację wysyłane na innego maila niż ten nie będą brane pod uwagę).

Jeśli znajdujesz się na liście osób z brakującymi dokumentami, braki w podaniu musisz uzupełnić (jeśli chcesz brać udział w II turze rekrutacji) podczas trwania II tury rekrutacji, która będzie ogłoszona w najbliższym czasie.

Jeżeli otrzymałeś miejsce w domu studenckim, w którym nie chcesz otrzymać zakwaterowania, możesz złożyć podanie o przeniesienie w terminie wyznaczonym w Harmonogramie Zakwaterowań.

Najbliższe dyżury Komisji ds. Zakwaterowań odbędą się w dniach 31 sierpnia – 4 września 2015.

W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/21809dd20f769765b19787d01f4f211a.png
23
Jul
Czytaj więcej →

Inkubator Przedsiębiorczości dedykowany dla branży gier komputerowych

Prosimy o pomoc studentów z kierunków informatycznych! W Łodzi ma powstać Inkubator Przedsiębiorczości dedykowany dla branży gier komputerowych. Co chciałbyś, aby się tam znalazło? Twoje zdanie będzie miało wpływ na ostateczny kształt inkubatora. Weź udział w badaniu i wpłyń na branżę gamedev w naszym regionie!

ankieta znaduje się pod adresem: http://goo.gl/forms/bozQLLhAcC

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
14
Jul
Czytaj więcej →

Rekrutacja do Domów Studenckich dla kandydatów na studia

Jeśli dostałeś się na studia I lub II stopnia i chcesz ubiegać się o miejsce w Domu Studenckim, musisz złożyć podanie o akademik wraz z kompletem dokumentów do Komisji Zakwaterowań SS PŁ (al. Politechniki 3a, w szarym niższym budynku na I piętrze).

Podania będą przyjmowane w terminie 20 – 31 lipca od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 15 (jednak wtedy kompletność podania nie będzie sprawdzana, ponieważ dostępny będzie jedynie pracownik biura, a nie osoba z komisji zakwaterowań). Podania będą również przyjmowane osobiście przez członków Komisji Zakwaterowań Politechniki Łódzkiej w terminach:

20 lipca - w godzinach 16.00 – 18.00
21 lipca - w godzinach 15.00 – 17.00
22 lipca - w godzinach 14.00 – 17.00
23 lipca - w godzinach 12.00 – 16.00
24 lipca - w godzinach 13.00 – 17.00
27 lipca - w godzinach 12.00 – 16.00
28 lipca - w godzinach 16.00 – 18.00
29 lipca - w godzinach 14.00 – 18.00
30 lipca - w godzinach 10.00 – 18.00
31 lipca - w godzinach 10.00 – 18.00

DODATKOWE TERMINY:
3 sierpnia - w godzinach 12.00 - 14.00
4 sierpnia - w godzinach 14.00 - 16.00
5 sierpnia - w godzinach 16.00 - 18.00

Na tych dyżurach komisja ds. zakwaterowań sprawdzi, czy Twoje podanie jest kompletne, więc masz 100 % pewności o poprawnie złożonym dokumencie.

UWAGA! Niekompletne podania nie będą rozpatrywane.

Nie wiesz jak wypełnić podanie? Kliknij tutaj!

Nie wiesz jakie dokumenty dołączyć do podania? Kliknij tutaj!

Przed ubieganiem się o miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat!

 

Z UWAGI NA BRAK MIEJSC W I DS REKRUTACJA DO TEGO AKADEMIKA ZOSTAJE WSTRZYMANA!


ZANIM ZADZWONISZ LUB NAPISZESZ MAILA, PRZECZYTAJ "NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA, CZYLI FAQ", KTÓRE ZNAJDZIESZ TUTAJ

Na wszelkie pytania zadawane telefonicznie lub mailowo, odpowiadamy osobom zainteresowanym, a nie osobom pośrednim, np. rodzicom. 

W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Pamiętaj, że im wcześniej złożysz podanie, masz gwarancję na mniejsze kolejki i mniej stresu związanego ze staniem w niej.

Cały proces starania się o akademik już teraz możesz zobaczyć w postaci infografiki! :-)

                        

<---------------- Kliknij, aby powiększyć :-)

  
                                                                      

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
10
Jul
Czytaj więcej →

Wyniki Rekrutacji do Domów Studenckich dla obecnych studentów

Komisja ds. Zakwaterowań SSPŁ rozpatrzyła podania osób, które złożyły podania w terminie 1 – 26 czerwca 2015 roku.

Lista przyjętych
Lista rezerwowa
Lista osób z brakującymi dokumentami

Jeżeli otrzymałeś miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat i postępuj zgodnie z zawartymi w nim wskazówkami. Pamiętaj wpłacić opłatę rezerwacyjną do 31 sierpnia.

Jeśli znajdujesz się na liście rezerwowej i chcesz, aby Twoje podanie było ponownie rozpatrzone w następnej turze rekrutacji (we wrześniu), wyślij maila wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem o tytule "Ponowna rekrutacja" na adres angelika.karbowa@samorzad.p.lodz.pl (maile z prośbą o ponowną rekrutację wysyłane na innego maila niż ten nie będą brane pod uwagę).

Jeśli znajdujesz się na liście osób z brakującymi dokumentami, braki w podaniu musisz uzupełnić (jeśli chcesz brać udział w II turze rekrutacji) podczas trwania II tury rekrutacji, która będzie ogłoszona w najbliższym czasie.

Jeżeli otrzymałeś miejsce w domu studenckim, w którym nie chcesz otrzymać zakwaterowania, możesz złożyć podanie o przeniesienie w terminie wyznaczonym w Harmonogramie Zakwaterowań.

Najbliższe dyżury Komisji ds. Zakwaterowań odbędą się w dniach 20 – 31 lipca 2015.

W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
logo-pge-giek-sa-pion-cmyk.png
29
Jun
Czytaj więcej →

PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. sponsorem projektów naukowych studentów Politechniki

W dniu 23 czerwca 2015r. w Sali Konferencyjnej Społecznego Domu Studenta Politechniki Łódzkiej odbyła się Sprawozdawcza Sesja Naukowa, na której m.in. zaprezentowano rezultaty projektów kół naukowych, które uzyskały dofinansowanie od  PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. z siedzibą w Bełchatowie w ramach Konkursu Rady Kół Naukowych Samorządu Studenckiego PŁ.
Na sesji przedstawiono min. projekty: Koła Naukowego Inżynierii Materiałowej przy Wydziale Mechanicznym pn. "Poszukiwanie nowych materiałów termoelektrycznych metodą CHTS" oraz Koła Naukowego Studentów Wydziału Chemicznego PŁ TROTYL "Identyfikacja zanieczyszczeń w odpadach paleniskowych i badanie możliwości ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko".
PGE GiEK S.A. od szeregu lat angażuje się w bezpośrednie wspieranie aktywności studentów i doktorantów Politechniki m.in. poprzez przyznawanie stypendiów naukowych Pro-Energia dla szczególnie uzdolnionych absolwentów Politechniki Łódzkiej i dofinansowywanie przedsięwzięć organizacji studenckich i kół naukowych.W dniu 23 czerwca 2015r. w Sali Konferencyjnej Społecznego Domu Studenta Politechniki Łódzkiej odbyła się Sprawozdawcza Sesja Naukowa, na której m.in. zaprezentowano rezultaty projektów kół naukowych, które uzyskały dofinansowanie od  PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. z siedzibą w Bełchatowie w ramach Konkursu Rady Kół Naukowych Samorządu Studenckiego PŁ.
Na sesji przedstawiono min. projekty: Koła Naukowego Inżynierii Materiałowej przy Wydziale Mechanicznym pn. "Poszukiwanie nowych materiałów termoelektrycznych metodą CHTS" oraz Koła Naukowego Studentów Wydziału Chemicznego PŁ TROTYL "Identyfikacja zanieczyszczeń w odpadach paleniskowych i badanie możliwości ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko".
PGE GiEK S.A. od szeregu lat angażuje się w bezpośrednie wspieranie aktywności studentów i doktorantów Politechniki m.in. poprzez przyznawanie stypendiów naukowych Pro-Energia dla szczególnie uzdolnionych absolwentów Politechniki Łódzkiej i dofinansowywanie przedsięwzięć organizacji studenckich i kół naukowych.

Czytaj więcej →