https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
15
Nov
Czytaj więcej →

Rekrutacja do pokoi jednoosobowych - listopad 2018

Komisja ds. Osiedla Akademickiego informuje, że od dnia 16.11.2018 do 23.11.2018 będzie trwać rekrutacja do pokoi jednoosobowych. Zainteresowani mogą składać dokumenty do biura Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej w godzinach 9:00-14:00 lub na dyżurach Komisji ds. Osiedla Akademickiego.

Wymagane dokumenty przy ubieganiu się o pokój jednoosobowy:

  • Podanie o pokój jednoosobowy,
  • Podanie o miejsce w domu studenckim PŁ (wymagane tylko wtedy jeśli nie jesteś obecnym mieszkańcem na OA PŁ),
  • Paświadczenia/orzeczenie od lekarza o chorobie osoby, która stara się o pokój (pragniemy przypomnieć, że zaświadczenia od lekarza internisty oraz pediatry nie będą tolerowane),
  • Ewentualne inne dokumenty/zaświadczenia o sytuacji losowej.
 

W razie jakichkolwiek pytań pisz na: osiedle@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
20
Sep
Czytaj więcej →

Wyniki II tury rekrutacji

Komisja ds.Osiedla Akademickiego rozpatrzyła wszystkie podania, które zostały złożone podczas II tury rekrutacji w terminie 4-14 września 2018 roku. Wyniki przedstawiają się następująco:

Osoby, które otrzymały miejsce w którymś z Domów Studenckich muszą zapoznać się z tym Komunikatem (pomijając pkt. 2-4) i postępować według wskazówek tam zawartych.

Osoby, które nie otrzymały miejsca mogą stawić się na pierwszy dyżur Komisji ds. Zakwaterowań dnia 1 października o godz. 10:00 lub 2 października o godz. 12:00 (w zeszłych latach miejsc wolnych na tym dyżurze było ponad 100) - zgodnie z pkt. 8 i 9 Komunikatu.

Dodatkowe informacje:

  1. Przeniesienia do innych Domów Studenckich będą dopiero możliwe na dyżurze 2 października 2018 roku.
  2. Najbliższy dyżur Komisji ds. Zakwaterowań odbędzie się dnia 1 października 2018 roku

Osoby, których podanie zostało pozytywnie rozpatrzone, muszą zgłosić się do Domu Studenckiego, do którego zostały przeniesione w wyznaczonym terminie do zakwaterowania (patrz Komunikat). Miejsce, które zostało przyznane w akademiku podczas „małych wniosków” lub którejś z rekrutacji jest odebrane i niemożliwe jest zakwaterowanie się w przyznanym wcześniej akademiku. Opłata rezerwacyjna zostanie przeksięgowana na konto akademika, w którym zostało przyznane miejsce po przeniesieniu.

Osoby, których podanie zostało rozpatrzone negatywnie, mogą zakwaterować się w wyznaczonym terminie w akademiku, który został przydzielony podczas rekrutacji. Jeżeli nadal chcesz się przenieść, możesz starać się o to 2 października na dyżurze Komisji (więcej szczegółów znajdziesz w tym Komunikacie lub na stronie www.samorzad.p.lodz.pl bliżej terminu wyznaczonego dyżuru).

W razie jakichkolwiek pytań pisz na: osiedle@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
03
Sep
Czytaj więcej →

II tura rekrutacji dla nowych i obecnych studentów

Nie otrzymałeś jeszcze miejsca w żadnym Domu Studenckim PŁ? Chcesz zmienić dotychczas przyznane miejsce w DS? Weź udział w II turze rekrutacji!

Przed złożeniem podania koniecznie przeczytaj całe ogłoszenie wraz ze wszystkimi załącznikami oraz ten Komunikat!

Nie zapomnij zapoznać się z poniższymi dokumentami, w których jest dokładnie wyjaśnione jak wypełnić podanie oraz jakie dokumenty dołączyć do podania.

Jak wypełnić podanie?

Pamiętaj aby dołączyć potwierdzenie statusu studenta. W przypadku nowo przyjętych studentów: screenshot z portalu rekrutacyjnego potwierdzający przyjęcie na studia, lub dla obecnych studentów: zaświadczenie o statusie studenta pobrane z dziekanatu

Kiedy możesz złożyć podanie?

W terminie 4-14 września 2018 na dyżurach, które odbędą się:

 

  • 4 września, wtorek - w godzinach 16:00 - 17:00
  • 10 września, poniedziałek - w godzinach 16:00 - 17:00
  • 11 września, wtorek - w godzinach 16:00 - 17:00
  • 12 września, środa - w godzinach 16:00 - 17:00

 

Na tych dyżurach Komisja sprawdzi Twoje podanie i będziesz miał 100% gwarancję, że złożyłeś kompletny wniosek.

Podanie możesz również złożyć w godzinach pracy biura (w godzinach 9:00-14:00), ale wtedy nie masz pewności co do kompletności wniosku.

Osoby, które brały udział we wcześniejszych rekrutacjach lub złożyły podanie poza rekrutacją i nie otrzymały jeszcze miejsca, a chcą wziąć udział w II turze rekrutacji muszą wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres p.cieslak@samorzad.p.lodz.pl w temacie wpisując "Imię i Nazwisko: Ponowna Rekrutacja" oraz uzupełnić brakujące dokumenty (tylko i wyłącznie jeżeli podanie było niekompletne). Jeżeli nie wiesz, jakich dokumentów brakowało w Twoim podaniu, napisz na adres osiedle@samorzad.p.lodz.pl

W celu zmiany Domu Studenckiego należy złożyć Podanie o zmianę DS (podanie znajdziesz w zakładce Student/Zakwaterowania/Wnioski do pobrania).

Osoby, które otrzymały miejsce w ramach "małych wniosków" i chcą zmienić DS, to muszą na podaniu posiadać opinię administracji DS i Rady Mieszkańców akademika, w którym mieszkały w roku poprzednim.

Osoby, które otrzymały miejsce w rekrutacji dla obecnych studentów i dla kandydatów na studia, muszą złożyć samo podanie o zmianę DS, bez uzupełniania opinii.

Przeniesienia do innego DS nie otrzymają osoby, które będą miały negatywną opinię lub miały takową na wcześniejszym "małym wniosku". Natomiast przy rekrutacjach będzie decydował wykazany dochód podczas poprzednich rekrutacji. Osoby, które chcą zmienić DS i tak muszą wpłacić zadatek potwierdzający chęć zamieszkania od nowego roku akademickiego. W przeciwnym razie przeniesienie nie będzie możliwe w ogóle, a miejsce na Osiedlu zostanie odebrane.

Niekompletne podania nie będą rozpatrywane!

Ilość miejsc w tej turze zależy od ilości osób, które nie wpłacą zaliczki w terminie, a otrzymały miejsce we wcześniejszych turach.

W związku z tym nie jesteśmy w stanie przewidzieć liczby wolnych miejsc na II turę. Przed zadaniem pytania, zachęcamy do przejrzenia Najczęściej zadawanych pytań, czyli FAQ

 

W razie jakichkolwiek pytań proszę się kontaktować pod adresem mailowym osiedle@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
30
May
Czytaj więcej →

Rekrutacja do akademików dla obecnych studentów

Jesteś obecnym studentem Politechniki Łódzkiej? Chcesz od następnego roku akademickiego zamieszkać w Domu Studenckim? Jeśli tak, to złóż podanie do Komisji ds. Zakwaterowań.
Podania można składać w Biurze Samorządu Studenckiego PŁ (Al. Politechniki 3a, I piętro) na wyznaczonych dyżurach w terminie od 04.06.2018-14.06.2018 r.

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje podanie jest kompletne i na pewno zostanie rozpatrzone, przyjdź na nasze dyżury, które odbędą się:

4.06.2018 - godz. 18:00-19:30
5.06.2018 - godz. 17:00-18:00
6.06.2018 - godz. 18:00-19:00
7.06.2018 - godz. 18:00-19:00
11.06.2018 - godz. 18:00-19:00
13.06.2018 - godz. 17:00-19:00


W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
20
Apr
Czytaj więcej →

Harmonogram Zakwaterowań na rok akademicki 2018/2019

Jesteś obecnym studentem Politechniki Łódzkiej mieszkasz na Osiedlu Akademickim i chcesz przedłużyć zakwaterowanie?
Jesteś obecnym studentem Politechniki Łódzkiej i chciałbyś w nowym roku akademickim zamieszkać w akademiku?
Jesteś kandydatem na studia i chciałbyś zamieszkać w Domu Studenckim?
Jeśli tak, sprawdź wyznaczone terminy w Harmonogramie zakwaterowań na rok akademicki 2018/2019

Już dziś zapoznaj się z informacjami w zakładce Zakwaterowanie i przygotuj odpowiednio wcześniej wymagane dokumenty.

W razie pytań napisz do nas na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
22
Sep
Czytaj więcej →

Dyżur Komisji ds. Zakwaterowań dnia 27 września 2016

Dnia 27 września w godzinach 10:00-12:00 w Biurze SSPŁ (al. Politechniki 3a) odbędzie się Dyżur Komisji ds. Zakwaterowań (zgodnie z pkt. 8 Komunikatu), na którym będą rozdysponowywane ostatnie wolne miejsca w akademikach.

Ogólne zasady przydzielania miejsc na dyżurze:

1. Miejsca są przydzielane wg kolejności zgłaszania się osób do Komisji podczas dyżuru.
2. Pierwszeństwo w otrzymaniu miejsca mają studenci PŁ. Studenci innych Uczelni zostaną przyjęci po studentach PŁ lub na kolejnym dyżurze, tj. 28 września o godz. 12.00.
3. Osoby, które chcą zamieszkać w pokoju jednoosobowym, muszą stawić się punktualnie na 10:00. Osoby, które zgłoszą się o 10:00 po pokój jednoosobowy przedstawią swoje uzasadnienie na podaniu o pokój jednoosobowy i Komisja rozpatrzy wszystkie złożone podania na miejscu. (Informacja o wolnych pokojach jednoosobowych nie jest dostępna. Może się zdarzyć, że żaden pokój jednoosobowy nie zostanie zwolniony). Pierwszeństwo w przyznaniu miejsca w pokoju jednoosobowym mają osoby, które przedstawią zaświadczenie o dolegliwości od lekarza specjalisty.
4. Osoby, które chcą otrzymać miejsce na dyżurze 27 września muszą widnieć na którejś z list rezerwowych (z rekrutacji dla studentów, dla kandydatów na studia lub z II tury rekrutacji) lub z listy osób, których podania były niekompletne.
5. Osoby, które chcą się przenieść do innego akademika muszą złożyć podanie o przeniesienie (dostępne tutaj http://samorzad.p.lodz.pl/files/large/4cbb43f22004b4a) oraz muszą widnieć na którejś z list przyjętych do akademika (z rekrutacji dla studentów, dla kandydatów na studia lub z II tury rekrutacji). Osoby, które otrzymały miejsce w turze tzw. "małych wniosków" i chcą przenieść się do innego akademika, muszą złożyć podanie o przeniesienie, które musi być także uzupełnione przez Administrację oraz Radę Mieszkańców akademika, z którego chce się przenieść.
6. Osoby, które nie brały udziału w żadnej z wcześniejszych rekrutacji, a chcą otrzymać miejsce w akademiku, muszą zgłosić się na dyżur Komisji ds. Zakwaterowań 27 września od godz. 10:00 z wypełnionym Podaniem o Miejsce w Domu Studenckim (dostępne tutajhttp://samorzad.p.lodz.pl/files/large/f2ea402541eae8e) oraz z zaświadczeniem z dziekanatu potwierdzającym status studenta zainteresowanego lub potwierdzeniem o przyjęciu na studia (więcej dokumentów nie jest wymagane).
7. Skierowania wydane na dyżurze 27 września są ważne tylko tego samego dnia do godz. 14:00.
8. Ilość miejsc może być ograniczona.
9. Na dyżur należy zgłaszać się osobiście wraz z dokumentem tożsamości.
10. Podania należy składać podczas trwania dyżuru. Podania złożone przed dyżurem zaplanowanym na 27 września nie będą rozpatrywane.

W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
25
Feb
Czytaj więcej →

Rekrutacja dla kandydatów na studia II stopnia

Jeżeli dostałeś się na studia II stopnia i chcesz zamieszkać w Domu Studenckim PŁ, musisz poczynić następujące kroki:
1. Stawić się na dyżur Komisji ds. Zakwaterowań SSPŁ (poniedziałki i czwartki w godz. 19.00-20.00)
2. Złożyć Podanie o miejsce w DS (dostępne w zakładce "Zakwaterowania")
3. Dołączyć do podania wydruk z portalu rekrutacji o statusie kandydata (informacja o przyjęciu na studia)
4. Dołączyć oświadczenie o doniesieniu zaświadczenia o statusie studenta (potwierdzenia o rozpoczęciu studiów), w którym ostateczna data dostarczenia dokumentu ma być nie późniejsza niż 31 marca 2015 roku. 

Na dyżur należy zgłosić się osobiście, ponieważ decyzja o zakwaterowaniu jest podejmowana natychmiastowo i jest przekazywane skierowanie do zakwaterowania. 

Wystawione skierowanie jest ważne tylko do końca tygodnia, w którym zostało wystawione. 

Po otrzymaniu skierowania można kwaterować się od następnego dnia. Kwaterowanie odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15. 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę pisać na komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →