https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
16
Sep
Czytaj więcej →

Komunikat dotyczący wyników II tury rekrutacji do akademików na OA PŁ [AKTUALIZACJA]

Komisja ds. Zakwaterowań informuje, że wyniki II tury rekrutacji do akademików na OA PŁ na rok 2017/2018 zostaną opublikowane najpóźniej w poniedziałek późnym wieczorem.

[AKTUALIZACJA 18.09.2017]

Z przyczyn technicznych wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone jutro (19.09) do godziny 16.00

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
31
Aug
Czytaj więcej →

II tura rekrutacji do akademików OA PŁ 2017/2018

Nie otrzymałeś jeszcze miejsca w żadnym Domu Studenckim PŁ? Chcesz zmienić dotychczas przyznane miejsce w DS.? Weź udział w II turze rekrutacji!

Przed złożeniem podania koniecznie przeczytaj całe ogłoszenie wraz ze wszystkimi załącznikami oraz ten KOMUNIKAT 
 

Aby dostać miejsce w akademiku powinieneś zarejestrować się w WebCampus (system zakwaterowań) pod adresem: zakwaterowanie.p.lodz.pl . W systemie należy założyć konto, dodać wszystkich członków Twojej rodziny, wypełnić wszystkie rubryki wraz z informacją o dochodach, po czym program obliczy Twój dochód na osobę netto, a następnie wygenerować i wydrukować wniosek, który wraz z pełną dokumentacją należy złożyć na dyżurze Komisji ds. Zakwaterowań. 
 
Pod tym linkiem znajdziesz instruktaż filmowy odnośnie rejestracji w systemie (jest on nagrany dla osób już studiujących i mieszkających na osiedlu Akademickim, natomiast są wgrane napisy w ramach serwisu YouTube (czasami trzeba je włączyć w ustawieniach filmiku), które pozwolą zrozumieć działania systemu dla nowych studentów i nowych mieszkańców): https://www.youtube.com/watch?v=tlsSslNELVU
 
Tutaj znajdziesz instrukcję w formacie PDF: kliknij TUTAJ!
 
Rejestracja w systemie WebCampus trwa do 8 września.
Podanie musi być wygenerowane przed złożeniem oryginałów dokumentów i dołączone do wszystkich wymaganych dokumentów składanych bezpośrednio do Komisji ds. Zakwaterowań. 

Nie zapomnij również zapoznać się z poniższymi dokumentami, w których jest dokładnie wyjaśnione jak wypełnić podanie oraz jakie dokumenty dołączyć do podania.

Jak wypełnić podanie?
Jakie dokumenty dołączyć do podania?


Kiedy możesz złożyć podanie?
W terminie 1-8 września 2017 na dyżurach, które odbędą się:

4 września, poniedziałek - w godzinach 13:00 - 14:00
5 września, wtorek - w godzinach 10:00 - 11:00
6 września, środa - w godzinach 15:00 - 17:00
7 września, czwartek - w godzinach 14:00 - 16:00
8 września, piątek - w godzinach 15:00 - 18:00

Na tych dyżurach Komisja sprawdzi Twoje podanie i będziesz miał 100% gwarancję, że złożyłeś kompletny wniosek.

Podanie możesz również złożyć w godzinach pracy biura (w godzinach 8:00-15:00), ale wtedy nie masz pewności co do kompletności wniosku.


Osoby, które brały udział we wcześniejszych rekrutacjach lub złożyły podanie poza rekrutacją i nie otrzymały jeszcze miejsca, a chcą wziąć udział w II turze rekrutacji muszą wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres radoslaw.szewczyk@samorzad.p.lodz.pl w temacie wpisując "Imię i Nazwisko: Ponowna Rekrutacja" oraz uzupełnić brakujące dokumenty (tylko i wyłącznie jeżeli podanie było niekompletne). Jeżeli nie wiesz, jakich dokumentów brakowało w Twoim podaniu, napisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl Pamiętaj również o ponownym złożeniu podania w systemie WebCampus! Nie musisz już go drukować i ponownie donosić do Komisji, musi być ono tylko wygenerowane w Systemie. 

W celu zmiany Domu Studenckiego należy złożyć Podanie o zmianę DS (podanie znajdziesz w zakładce Student/Zakwaterowania/Wnioski do pobrania) oraz złożyć podanie w Systemie WebCampus oraz złożyć je w Komisji ds. Zakwaterowań. 

Osoby, które otrzymały miejsce w ramach "małych wniosków" i chcą zmienić DS, to muszą na podaniu posiadać opinię administracji DS i Rady Mieszkańców akademika, w którym mieszkały w roku poprzednim. W tym wypadku również wymagane jest ponowne złożenie podania w Systemie WebCampus i doniesienie go do Komisji ds. Zakwaterowań. 

Osoby, które otrzymały miejsce w rekrutacji dla obecnych studentów i dla kandydatów na studia, muszą złożyć samo podanie o zmianę DS, bez uzupełniania opinii. Również w Systemie WebCampus. 

Przeniesienia do innego DS nie otrzymają osoby, które będą miały negatywną opinie lub miały takową na wcześniejszym "małym wniosku". Natomiast przy rekrutacjach będzie decydował wykazany dochód podczas poprzednich rekrutacji. Osoby, które chcą zmienić DS i tak muszą wpłacić zadatek potwierdzający chęć zamieszkania od nowego roku akademickiego. W przeciwnym razie przeniesienie nie będzie możliwe w ogóle, a miejsce na Osiedlu zostanie odebrane. 

Niekompletne podania nie będą rozpatrywane!

Ilość miejsc w tej turze zależy od ilości osób, które nie wpłacą zaliczki w terminie, a otrzymały miejsce we wcześniejszych turach.
W związku z tym nie jesteśmy w stanie przewidzieć liczby wolnych miejsc na II turę.
Przed zadaniem pytania, zachęcamy do przejrzenia Najczęściej zadawanych pytań, czyli FAQ.

W razie jakichkolwiek pytań proszę się kontaktować pod adresem mailowym komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
04
Jul
Czytaj więcej →

Wyniki rekrutacji do Domów Studenckich dla obecnych studentów PŁ na rok akademicki 2017/2018

Komisja ds. Zakwaterowań SSPŁ rozpatrzyła podania osób, które złożyły podania w terminie 1 – 23 czerwca 2017 roku.

Lista przyjętych
Lista osób z brakującymi dokumentami

Jeżeli otrzymałeś miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat i postępuj zgodnie z zawartymi w nim wskazówkami. Pamiętaj wpłacić opłatę rezerwacyjną do 31 sierpnia.

Jeśli znajdujesz się na liście osób z brakującymi dokumentami, braki w podaniu musisz uzupełnić (jeśli chcesz brać udział w II turze rekrutacji) podczas trwania II tury rekrutacji (wrzesień).

Jeżeli otrzymałeś miejsce w domu studenckim, w którym nie chcesz otrzymać zakwaterowania, możesz złożyć podanie o przeniesienie w terminie wyznaczonym w Harmonogramie Zakwaterowań.


W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
31
May
Czytaj więcej →

Rekrutacja do domów studenckich na rok akademicki 2017/2018 dla obecnych studentów PŁ

Jesteś obecnym studentem Politechniki Łódzkiej? Chcesz od następnego roku akademickiego zamieszkać w Domu Studenckim? Jeśli tak, to złóż podanie do Komisji ds. Zakwaterowań.

Rekrutacja czerwcowa będzie odbywać się dwutorowo z racji na testowanie Systemu "WebCampus". Pamiętaj, że aby otrzymać miejsce musisz złożyć podanie w trybie rekrutacji elektronicznej oraz w wersji standardowej (papierowej).

Rejestracja elektroniczna jest dostępna pod adresem: zakwaterowanie.p.lodz.pl. Pamiętaj, że w WebCampus'ie musisz załączyć wszystkie dokumenty, które dołączasz do podania o miejsce na Osiedlu Akademickim Politechniki Łódzkiej (bez zaświadczenia o statusie studenta). Rejestracja w Systemie trwa od 1.06.2017 do 23.06.2017 (do godziny 23:59).

Podania można składać w Biurze Samorządu Studenckiego PŁ (Al. Politechniki 3a, I piętro) w godzinach pracy biura oraz na wyznaczonych dyżurach w terminie od 5 do 23 czerwca 2017 roku.

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje podanie jest kompletne i na pewno zostanie rozpatrzone, przyjdź na nasze dyżury, które odbędą się:


5 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
7 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
12 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
14 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
19 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
21 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00

 

Nie wiesz jak wypełnić podanie? Kliknij tutaj!

A może zastanawiasz się jakie dokumenty dołączyć do podania, aby było ono kompletne? Kliknij tutaj!

Pamiętaj, że niekompletne podania oraz te niezłożone w terminie nie będą rozpatrywane przez Komisję ds. Zakwaterowań.

W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →