https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
26
Jul
Czytaj więcej →

Rekrutacja do Domów Studenckich dla nowo przyjętych studentów

Jeśli dostałeś się na studia I lub II stopnia i chcesz ubiegać się o miejsce w Domu Studenckim, musisz złożyć podanie o akademik wraz z kompletem dokumentów do Komisji ds. Osiedla Akademickiego SS PŁ (al. Politechniki 3a, w szarym niższym budynku na I piętrze pokój nr 2).

Podania będą przyjmowane w terminie 30 lipca – 12 sierpnia od poniedziałku do piątku w godzinach 9-14 (jednak wtedy kompletność podania nie będzie sprawdzana, ponieważ dostępny będzie jedynie pracownik biura, a nie osoba z Komisji ds. Osiedla Akademickiego). Podania będą również przyjmowane osobiście przez członków Komisji ds. Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej w terminach:

  • 30.07.2018 (poniedziałek) godz. 18:00-19:30
  • 01.08.2018 (środa) godz. 18:00-19:30
  • 02.08.2018 (czwartek) godz. 18:00-20:00
  • 06.08.2018 (poniedziałek) godz. 17:00-19:00
  • 07.08.2018 (wtorek) godz. 17:00-19:00
  • 09.08.2018 (czwartek) godz. 17:00-20:00
  • 10.08.2018 (piątek) godz. 17:00-20:00

Na tych dyżurach Komisja ds. Osiedla Akademickiego sprawdzi, czy Twoje podanie jest kompletne, więc masz 100% pewności, że złożyłeś wszystkie dokumenty.

UWAGA! Niekompletne podania nie będą rozpatrywane.

Kompletne podanie można dostarczyć drogą pocztową na adres: Al. Politechniki 3a, 90-924 Łódź

UWAGA! Internetowy System Zakwaterowań Politechniki Łódzkiej (www.zakwaterowanie.p.lodz.pl) nie jest aktywny! Rekrutacja obywa się TYLKO poprzez dostarczenie dokumentów do Biura Samorządu PŁ.

UWAGA! Do każdego podania należy dołączyć wydruk (zrzut ekranu) z portalu rekrutacyjnego potwierdzający przyjęcie na studia

Nie wiesz jak wypełnić podanie? Kliknij tutaj

Nie wiesz jakie dokumenty dołączyć do podania? Kliknij tutaj

Przed ubieganiem się o miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat!

ZANIM ZADZWONISZ LUB NAPISZESZ MAILA, PRZECZYTAJ "NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA, CZYLI FAQ",KTÓRE ZNAJDZIESZ TUTAJ.

Na wszelkie pytania zadawane telefonicznie lub mailowo, odpowiadamy osobom zainteresowanym, a nie osobom pośrednim, np. rodzicom.

W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres osiedle@samorzad.p.lodz.pl

Pamiętaj! Miejsca w akademiku cieszą się dużym zainteresowaniem. Nie czekaj na ostatnią chwile. Zwiększ swoje szanse na otrzymanie miejsca. Złóż podanie wcześniej!

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
09
Jul
Czytaj więcej →

Potwierdzenie zakwaterowania na rok akademicki 2018/2019

Komisja ds. Osiedla Akademickiego przypomina o obowiązku wpłacenia zadatku za październik 2018 roku, w celu potwierdzenia zakwaterowania na rok akademicki 2018/2019.
Studenci niemieszkający wcześniej w Domach Studenckich PŁ: 250 zł
Studenci przedłużający zakwaterowanie: 100 zł

Zadatek należy wpłacić do 31 sierpnia 2018 roku. Niewykonanie opłaty rezerwacyjnej powoduje utratę miejsca na OA PŁ, zadatek jest bezzwrotny.

Niezbędne informacje znajdują się w Komunikacie

W razie pytań napisz do nas na:komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
30
May
Czytaj więcej →

Rekrutacja do akademików dla obecnych studentów

Jesteś obecnym studentem Politechniki Łódzkiej? Chcesz od następnego roku akademickiego zamieszkać w Domu Studenckim? Jeśli tak, to złóż podanie do Komisji ds. Zakwaterowań.
Podania można składać w Biurze Samorządu Studenckiego PŁ (Al. Politechniki 3a, I piętro) na wyznaczonych dyżurach w terminie od 04.06.2018-14.06.2018 r.

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje podanie jest kompletne i na pewno zostanie rozpatrzone, przyjdź na nasze dyżury, które odbędą się:

4.06.2018 - godz. 18:00-19:30
5.06.2018 - godz. 17:00-18:00
6.06.2018 - godz. 18:00-19:00
7.06.2018 - godz. 18:00-19:00
11.06.2018 - godz. 18:00-19:00
13.06.2018 - godz. 17:00-19:00


W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
27
Sep
Czytaj więcej →

Informacja o przydzielaniu ostatnich wolnych miejsc w akademikach OA PŁ

Dnia 28 września w godzinach 10:00-14:00 w Biurze SSPŁ (al. Politechniki 3a) odbędzie się Dyżur Komisji ds. Zakwaterowań (zgodnie z pkt. 8 Komunikatu), na którym będą rozdysponowywane ostatnie wolne miejsca w akademikach.

 
1. Miejsca są przydzielane wg kolejności zgłaszania się osób do Komisji podczas dyżuru.
2. Pierwszeństwo w otrzymaniu miejsca mają studenci PŁ. Studenci innych Uczelni zostaną przyjęci po studentach PŁ lub na kolejnym dyżurze, tj. 29 września o godz. 12.00.
3. Osoby, które chcą zamieszkać w pokoju jednoosobowym, muszą stawić się punktualnie na 12:00 dnia 29.09. Osoby, które zgłoszą się o 12:00 po pokój jednoosobowy przedstawią swoje uzasadnienie na podaniu o pokój jednoosobowy i Komisja rozpatrzy wszystkie złożone podania na miejscu. (Informacja o wolnych pokojach jednoosobowych nie jest dostępna. Może się zdarzyć, że żaden pokój jednoosobowy nie zostanie zwolniony). Pierwszeństwo w przyznaniu miejsca w pokoju jednoosobowym mają osoby, które przedstawią zaświadczenie o dolegliwości od lekarza specjalisty.
4. Osoby, które chcą otrzymać miejsce na dyżurze 28 września muszą widnieć na którejś z list rezerwowych (z rekrutacji dla studentów, dla kandydatów na studia lub z II tury rekrutacji) lub z listy osób, których podania były niekompletne.
5. Osoby, które chcą się przenieść do innego akademika muszą złożyć podanie o przeniesienie (dostępne tutaj http://samorzad.p.lodz.pl/files/large/4cbb43f22004b4a) oraz muszą widnieć na którejś z list przyjętych do akademika (z rekrutacji dla studentów, dla kandydatów na studia lub z II tury rekrutacji). Osoby, które otrzymały miejsce w turze tzw. "małych wniosków" i chcą przenieść się do innego akademika, muszą złożyć podanie o przeniesienie, które musi być także uzupełnione przez Administrację oraz Radę Mieszkańców akademika, z którego chce się przenieść.
6. Osoby, które nie brały udziału w żadnej z wcześniejszych rekrutacji, a chcą otrzymać miejsce w akademiku, muszą zgłosić się na dyżur Komisji ds. Zakwaterowań 28 września od godz. 10:00 z wypełnionym Podaniem o Miejsce w Domu Studenckim (dostępne tutajhttp://samorzad.p.lodz.pl/files/large/f2ea402541eae8e) oraz z zaświadczeniem z dziekanatu potwierdzającym status studenta zainteresowanego lub potwierdzeniem o przyjęciu na studia (więcej dokumentów nie jest wymagane).
7. Skierowania wydane na dyżurze 28 września są ważne tylko tego samego dnia do godz. 14:00.
8. Ilość miejsc jest ograniczona.
9. Na dyżur należy zgłaszać się osobiście wraz z dokumentem tożsamości.
10. Podania należy składać podczas trwania dyżuru. Podania złożone przed dyżurem zaplanowanym na 28 września nie będą rozpatrywane.

W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
06
Mar
Czytaj więcej →

Rekrutacja do pokoi jednoosobowych na Osiedlu Akademickim PŁ

Komisja ds. Zakwaterowań informuje, że od dnia 6.03.2017 do 13.03.2017 będzie trwać rekrutacja do pokoi jednoosobowych. Zainteresowani mogą składać dokumenty do biura Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej w godzinach 7:30-15:30 lub na dyżurach Komisji ds. Zakwaterowań. 

 
Wymagane dokumenty przy ubieganiu się o pokój jednoosobowy.
·         podanie o pokój jednoosobowy,
·         podanie o miejsce w domu studenckim PŁ (wymagane tylko wtedy jeśli nie jesteś obecnym mieszkańcem na OA PŁ),
·         zaświadczenia/orzeczenie od lekarza o chorobie osoby, która stara się o pokój (pragniemy przypomnieć, że zaświadczenia od lekarza internisty oraz pediatry nie będą tolerowane),
·         ewentualne dokumenty o sytuacji losowej.

W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
23
Feb
Czytaj więcej →

Dyżury komisji ds. zakwaterowań na nadchodzący tydzień

Najbliższy dyżur Komisji ds. zakwaterowań odbędzie się 27 lutego 2017 roku w godzinach 18-19 w Biurze Samorządu Politechniki Łódzkiej (Al. Politechniki 3a, I piętro nad stołówką).

 
Dodatkowo dla osób rekrutujących się na studia II stopnia przewidziane są dodatkowe dyżury w dniach 2 oraz 3 marca 2017 roku w godzinach 18-19. Wymagane dokumenty to Podanie o miejsce w Domu Studenckim oraz wydruk z portalu rekrutacyjnego z informacją o przyjęciu na studia oraz widocznym adresem e-mail.
Zainteresowanych zapraszamy.
 
W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
30
Sep
Czytaj więcej →

Dyżury Komisji ds. Zakwaterowań - semestr zimowy 2016/2017

Dyżury Komisji ds. Zakwaterowań w roku akademickim 2016/2017 będą odbywać się w poniedziałki o godzinie 18 i w środy również o godzinie 18.

 
Komisja ds. Zakwaterowań pragnie również ogłosić, że na Osiedlu Akademickim Politechniki Łódzkiej jest jeszcze około 45 miejsc wolnych. Miejsca są dostępne we wszystkich akademikach. 
 
Jeśli jesteś zainteresowany zakwaterowaniem w Domu Studenta Politechniki Łódzkiej przyjdź na dyżur z wypełnionym podaniem o miejsce na OAPŁ oraz z zaświadczeniem o posiadanym statusie studenta, który możesz uzyskać w dziekanacie swojego wydziału.

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
22
Sep
Czytaj więcej →

Dyżur Komisji ds. Zakwaterowań dnia 27 września 2016

Dnia 27 września w godzinach 10:00-12:00 w Biurze SSPŁ (al. Politechniki 3a) odbędzie się Dyżur Komisji ds. Zakwaterowań (zgodnie z pkt. 8 Komunikatu), na którym będą rozdysponowywane ostatnie wolne miejsca w akademikach.

Ogólne zasady przydzielania miejsc na dyżurze:

1. Miejsca są przydzielane wg kolejności zgłaszania się osób do Komisji podczas dyżuru.
2. Pierwszeństwo w otrzymaniu miejsca mają studenci PŁ. Studenci innych Uczelni zostaną przyjęci po studentach PŁ lub na kolejnym dyżurze, tj. 28 września o godz. 12.00.
3. Osoby, które chcą zamieszkać w pokoju jednoosobowym, muszą stawić się punktualnie na 10:00. Osoby, które zgłoszą się o 10:00 po pokój jednoosobowy przedstawią swoje uzasadnienie na podaniu o pokój jednoosobowy i Komisja rozpatrzy wszystkie złożone podania na miejscu. (Informacja o wolnych pokojach jednoosobowych nie jest dostępna. Może się zdarzyć, że żaden pokój jednoosobowy nie zostanie zwolniony). Pierwszeństwo w przyznaniu miejsca w pokoju jednoosobowym mają osoby, które przedstawią zaświadczenie o dolegliwości od lekarza specjalisty.
4. Osoby, które chcą otrzymać miejsce na dyżurze 27 września muszą widnieć na którejś z list rezerwowych (z rekrutacji dla studentów, dla kandydatów na studia lub z II tury rekrutacji) lub z listy osób, których podania były niekompletne.
5. Osoby, które chcą się przenieść do innego akademika muszą złożyć podanie o przeniesienie (dostępne tutaj http://samorzad.p.lodz.pl/files/large/4cbb43f22004b4a) oraz muszą widnieć na którejś z list przyjętych do akademika (z rekrutacji dla studentów, dla kandydatów na studia lub z II tury rekrutacji). Osoby, które otrzymały miejsce w turze tzw. "małych wniosków" i chcą przenieść się do innego akademika, muszą złożyć podanie o przeniesienie, które musi być także uzupełnione przez Administrację oraz Radę Mieszkańców akademika, z którego chce się przenieść.
6. Osoby, które nie brały udziału w żadnej z wcześniejszych rekrutacji, a chcą otrzymać miejsce w akademiku, muszą zgłosić się na dyżur Komisji ds. Zakwaterowań 27 września od godz. 10:00 z wypełnionym Podaniem o Miejsce w Domu Studenckim (dostępne tutajhttp://samorzad.p.lodz.pl/files/large/f2ea402541eae8e) oraz z zaświadczeniem z dziekanatu potwierdzającym status studenta zainteresowanego lub potwierdzeniem o przyjęciu na studia (więcej dokumentów nie jest wymagane).
7. Skierowania wydane na dyżurze 27 września są ważne tylko tego samego dnia do godz. 14:00.
8. Ilość miejsc może być ograniczona.
9. Na dyżur należy zgłaszać się osobiście wraz z dokumentem tożsamości.
10. Podania należy składać podczas trwania dyżuru. Podania złożone przed dyżurem zaplanowanym na 27 września nie będą rozpatrywane.

W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
21
Sep
Czytaj więcej →

Wyniki II tury rekrutacji do akademików PŁ

Komisja ds. Zakwaterowań rozpatrzyła wszystkie podania, które zostały złożone podczas II tury rekrutacji w terminie 1-9 września 2016 roku.

Wyniki przedstawiają się następująco:

Lista przyjętych
Lista osób z niekompletnym podaniem


Osoby, które otrzymały miejsce w którymś z Domów Studenckich muszą zapoznać się z tym Komunikatem (pomijając pkt. 2-4) i postępować według wskazówek tam zawartych. 

Osoby które znajdują się na liście rezerwowej mogą stawić się na pierwszy dyżur Komisji ds. Zakwaterowań dnia 27 września o godz. 10:00 lub 28 września o godz. 12:00 (w zeszłych latach miejsc wolnych na tym dyżurze było ponad 100) - zgodnie z pkt. 8 i 9 Komunikatu.

Dodatkowe informacje:
1. Przeniesienia do innych Domów Studenckich będą dopiero możliwe na dyżurze 28 września 2016 roku.
2. Najbliższy dyżur Komisji ds. Zakwaterowań odbędzie się dnia 27 września 2016 roku.

PRZENIESIENIA
Komisja ds. Zakwaterowań SSPŁ rozpatrzyła podania osób, które złożyły podania o przeniesienie w terminie 1-9 września 2016 roku.


Lista osób przeniesionych
Lista osób, których podanie zostało negatywnie rozpatrzone

 

Osoby, których podanie zostało pozytywnie rozpatrzone, muszą zgłosić się do Domu Studenckiego, do którego zostały przeniesione w wyznaczonym terminie do zakwaterowania (patrz Komunikat). Miejsce, które zostało przyznane w akademiku podczas „małych wniosków” lub którejś z rekrutacji jest odebrane i niemożliwe jest zakwaterowanie się w przyznanym wcześniej akademiku. Opłata rezerwacyjna zostanie przeksięgowana na konto akademika, w którym zostało przyznane miejsce po przeniesieniu.

 

Osoby, których podanie zostało rozpatrzone negatywnie, mogą zakwaterować się w wyznaczonym terminie w akademiku, który został przydzielony podczas rekrutacji. Jeżeli nadal chcesz się przenieść, możesz starać się o to 27 września na dyżurze Komisji (więcej szczegółów znajdziesz w tym Komunikacie lub na stronie www.samorzad.p.lodz.pl bliżej terminu wyznaczonego dyżuru).

W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
30
Aug
Czytaj więcej →

II tura rekrutacji do akademików na OA PŁ

Nie otrzymałeś jeszcze miejsca w żadnym Domu Studenckim PŁ? Chcesz zmienić dotychczas przyznane miejsce w DS.? Weź udział w II turze rekrutacji!

Przed złożeniem podania koniecznie przeczytać ten KOMUNIKAT 

Nie zapomnij również zapoznać się z poniższymi dokumentami, w których jest dokładnie wyjaśnione jak wypełnić podanie, jak policzyć dochód oraz jakie dokumenty dołączyć do podania.

Jak wypełnić podanie i obliczyć dochód?
Jakie dokumenty dołączyć do podania?


Kiedy możesz złożyć podanie?
W terminie 1-9 września 2016 na dyżurach, które odbędą się:

1 września, czwartek - w godzinach 14:00 - 16:00
2 września, piątek - w godzinach 16:00 - 18:00
5 września, poniedziałek - w godzinach 15:00 - 17:00
6 września, wtorek- w godzinach 14:00 - 16:00
7 września, środa - w godzinach 16:00 - 18:00
8 września, czwartek - w godzinach 16:00 - 18:00
9 września, piątek - w godzinach 14:00 - 17:00

Na tych dyżurach Komisja sprawdzi Twoje podanie i będziesz miał 100% gwarancję, że złożyłeś kompletny wniosek.

Podanie możesz również złożyć w godzinach pracy biura (w godzinach 8:00-15:00), ale wtedy nie masz pewności co do kompletności wniosku.

Osoby, które brały udział we wcześniejszych rekrutacjach lub złożyły podanie poza rekrutacją i nie otrzymały jeszcze miejsca, a chcą wziąć udział w II turze rekrutacji muszą wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres radoslaw.szewczyk@samorzad.p.lodz.pl w temacie wpisując "Imię i Nazwisko: Ponowna Rekrutacja" oraz uzupełnić brakujące dokumenty (tylko i wyłącznie jeżeli podanie było niekompletne). Jeżeli nie wiesz, jakich dokumentów brakowało w Twoim podaniu, napisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

W celu zmiany Domu Studenckiego należy złożyć Podanie o zmianę DS (podanie znajdziesz w zakładce Student/Zakwaterowania/Wnioski do pobrania)

Osoby, które otrzymały miejsce w ramach "małych wniosków" i chcą zmienić DS, to muszą na podaniu posiadać opinię administracji DS i Rady Mieszkańców akademika, w którym mieszkały w roku poprzednim. 

Osoby, które otrzymały miejsce w rekrutacji dla obecnych studentów i dla kandydatów na studia, muszą złożyć samo podanie o zmianę DS, bez uzupełniania opinii. 

Przeniesienia do innego DS nie otrzymają osoby, które będą miały jakąś negatywną opinie lub miały takową na wcześniejszym "małym wniosku". Natomiast przy rekrutacjach będzie decydował wykazany dochód podczas poprzednich rekrutacji. 

OPŁATA REZERWACYJNA

Jeżeli otrzymałeś miejsce i masz zamiar zmienić DS, to i tak powinieneś dokonać opłaty rezerwacyjnej potwierdzającej zamieszkanie od nowego roku akademickiego. W przeciwnym razie miejsce na Osiedlu Akademickim nie zostanie przyznane w ogóle. Termin składania opłaty mija 31 sierpnia. 

Szczegóły dotyczące opłaty rezerwacyjnej znajdziesz w tym KOMUNIKACIE

Niekompletne podania nie będą rozpatrywane!

Ilość miejsc w tej turze zależy od ilości osób, które nie wpłacą zaliczki w terminie, a otrzymały miejsce we wcześniejszych turach.
W związku z tym nie jesteśmy w stanie przewidzieć liczby wolnych miejsc na II turę, aczkolwiek prognozy są bardzo dobre.

Przed zadaniem pytania, zachęcamy do przejrzenia Najczęściej zadawanych pytań, czyli FAQ.

W razie jakichkolwiek pytań proszę się kontaktować pod adresem mailowym komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
17
Aug
Czytaj więcej →

Wyniki rekrutacji do akademików dla kandydatów na studia

Komisja ds. Zakwaterowań SSPŁ rozpatrzyła podania osób, które złożyły podania w terminie 25 lipca – 8 sierpnia 2016 roku.

Lista przyjętych
Lista rezerwowa
Lista osób, których podania były niekompletne


Jeżeli otrzymałeś miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat i postępuj zgodnie z zawartymi w nim wskazówkami. Pamiętaj wpłacić opłatę rezerwacyjną do 31 sierpnia. W Komunikacie znajdziesz informacji nt. opłat, które musisz dokonać oraz terminu wprowadzenia się do akademika.

Jeśli znajdujesz się na liście rezerwowej i chcesz, aby Twoje podanie było ponownie rozpatrzone w następnej turze rekrutacji (we wrześniu), wyślij maila wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem o tytule "Ponowna rekrutacja" na adres radoslaw.szewczyk@samorzad.p.lodz.pl (maile z prośbą o ponowną rekrutację wysyłane na innego maila niż ten nie będą brane pod uwagę).

Jeśli znajdujesz się na liście osób z brakującymi dokumentami, braki w podaniu musisz uzupełnić (jeśli chcesz brać udział w II turze rekrutacji) podczas trwania II tury rekrutacji, która będzie ogłoszona w najbliższym czasie. Poza tym wyślij maila wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem o tytule "Ponowna rekrutacja" na adres radoslaw.szewczyk@samorzad.p.lodz.pl (maile z prośbą o ponowną rekrutację wysyłane na innego maila niż ten nie będą brane pod uwagę).

Jeżeli otrzymałeś miejsce w domu studenckim, w którym nie chcesz otrzymać zakwaterowania, możesz złożyć podanie o przeniesienie w terminie wyznaczonym w Harmonogramie Zakwaterowań (II tura rekrutacji). 

Najbliższe dyżury Komisji ds. Zakwaterowań odbędą się w dniach 1 - 9 września 2016.


W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
26
Jul
Czytaj więcej →

Rekrutacja do Domów Studenckich PŁ dla kandydatów na studia

Jeśli dostałeś się na studia I lub II stopnia i chcesz ubiegać się o miejsce w Domu Studenckim, musisz złożyć podanie o akademik wraz z kompletem dokumentów do Komisji Zakwaterowań SS PŁ (al. Politechniki 3a, w szarym niższym budynku na I piętrze).

Podania będą przyjmowane w terminie 25 lipca – 8 sierpnia od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 15 (jednak wtedy kompletność podania nie będzie sprawdzana, ponieważ dostępny będzie jedynie pracownik biura, a nie osoba z komisji zakwaterowań). Podania będą również przyjmowane osobiście przez członków Komisji Zakwaterowań Politechniki Łódzkiej w terminach:

25 lipca - w godzinach 16.00 – 18.00
26 lipca - w godzinach 17.00 – 18.00
27 lipca - w godzinach 16.00 – 18.00
28 lipca - w godzinach 17.00 – 18.00
29 lipca - w godzinach 16.00 – 18.00
1 sierpnia - w godzinach 16.00 – 18.00
2 sierpnia - w godzinach 16.00 – 18.00
3 sierpnia - w godzinach 16.00 – 18.00
4 sierpnia - w godzinach 16.00 – 18.00
5 sierpnia - w godzinach 10.00 - 18.00
6 sierpnia - w godzinach 10.00 - 15.00
8 sierpnia - w godzinach 10.00 - 18.00
 
Na tych dyżurach komisja ds. zakwaterowań sprawdzi, czy Twoje podanie jest kompletne, więc masz 100 % pewności o poprawnie złożonym dokumencie.

UWAGA! Niekompletne podania nie będą rozpatrywane.
 
Nie wiesz jak wypełnić podanie? Kliknij tutaj!
 
Nie wiesz jakie dokumenty dołączyć do podania? Kliknij tutaj!

Przed ubieganiem się o miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat!
 
ZANIM ZADZWONISZ LUB NAPISZESZ MAILA, PRZECZYTAJ "NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA, CZYLI FAQ", KTÓRE ZNAJDZIESZ TUTAJ.

Na wszelkie pytania zadawane telefonicznie lub mailowo, odpowiadamy osobom zainteresowanym, a nie osobom pośrednim, np. rodzicom. 

W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Pamiętaj, że im wcześniej złożysz podanie, masz gwarancję na mniejsze kolejki i mniej stresu związanego ze staniem w niej.

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
08
Jul
Czytaj więcej →

Wyniki rekrutacji do Domów Studenckich dla obecnych studentów PŁ

Komisja ds. Zakwaterowań SSPŁ rozpatrzyła podania osób, które złożyły podania w rekrutacji dla studnetów PŁ.

Lista przyjętych
Lista osób z brakującymi dokumentami

Jeżeli otrzymałeś miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat i postępuj zgodnie z zawartymi w nim wskazówkami. Pamiętaj wpłacić opłatę rezerwacyjną do 31 sierpnia.

Jeśli znajdujesz się na liście osób z brakującymi dokumentami, braki w podaniu musisz uzupełnić (jeśli chcesz brać udział w II turze rekrutacji) podczas trwania II tury rekrutacji, która odbędzie się w terminie 1.09 - 9.09.

Najbliższe dyżury Komisji ds. Zakwat​​​​erowań odbędą się w dniach 25.07-8.08

W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
31
May
Czytaj więcej →

Rekrutacja do akademików dla obecnych studentów PŁ

Jesteś obecnym studentem Politechniki Łódzkiej? Chcesz od następnego roku akademickiego zamieszkać w Domu Studenckim? Jeśli tak, to złóż podanie do Komisji ds. Zakwaterowań.

Podania można składać w Biurze Samorządu Studenckiego PŁ (Al. Politechniki 3a, I piętro) w godzinach pracy biura oraz na wyznaczonych dyżurach w terminie od 1 do 24 czerwca 2016 roku.

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje podanie jest kompletne i na pewno zostanie rozpatrzone, przyjdź na nasze dyżury, które odbędą się:

1 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
6 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
8 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
13 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
15 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
20 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
22 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00

 

Nie wiesz jak wypełnić podanie? Kliknij tutaj!

A może zastanawiasz się jakie dokumenty dołączyć do podania, aby było ono kompletne? Kliknij tutaj!

Pamiętaj, że niekompletne podania oraz te niezłożone w terminie nie będą rozpatrywane przez Komisję ds. Zakwaterowań.

Rejestracja elektroniczna jest nieaktywna podczas tej rekrutacji. Obowiązuje tylko złożenie podania papierowego. 

W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
11
Apr
Czytaj więcej →

Przedłużenie zakwaterowania na kolejny rok akademicki

1. W celu przedłużenia zakwaterowania na kolejny rok akademicki 2016/2017, należy złożyć wniosek o przedłużenie zakwaterowania (tzw. "mały wniosek") w wyznaczonym przez Radę Mieszkańców terminie. „Mały wniosek” znajdziesz na stronie SSPŁ pod adresem http://samorzad.p.lodz.pl/wnioski-do-pobrania-zakwaterowania (odnośnik: podanie o przedłużenie zakwaterowania na kolejny rok akademicki). 

2. W celu przedłużenia/uzyskania pokoju jednoosobowego w roku akademickim 2016/2017 należy do "małego wniosku" dołączyć:
- poprawnie wypełnione podanie o pokój jednoosobowy. Podanie można znaleźć na stronie SSPŁ pod adresem http://samorzad.p.lodz.pl/wnioski-do-pobrania-zakwaterowania
- zaświadczenie o stanie zdrowia osoby, która stara się o pokój,
- ewentualne dokumenty o sytuacji losowej.

3.  W celu uzyskania pokoju koedukacyjnego w roku akademickim 2016/2017 należy do "małego wniosku" dołączyć:
-  poprawnie wypełnione podanie o pokój koedukacyjny, które znajduje się na stronie SSPŁ pod adresem http://samorzad.p.lodz.pl/wnioski-do-pobrania-zakwaterowania (odnośnik: podanie o pokój koedukacyjny),
- oświadczenie, które znajduje się na stronie SSPŁ pod adresem http://samorzad.p.lodz.pl/wnioski-do-pobrania-zakwaterowania(odnośnik: oświadczenie do pokoju koedukacyjnego),
- akt ślubu (dotyczy małżeństw),
- poświadczenie o pokrewieństwie (dotyczy rodzeństwa).


Ww. miejsce mogą otrzymać:
-  rodzeństwo (studenci Politechniki Łódzkiej, tj. każde z rodzeństwa jest studentem PŁ),
-  małżeństwo i pary damsko-męskie(z którego przynajmniej jedna z osób jest studentem Politechniki Łódzkiej), 
-  pary damsko-męskie nie będące w związku małżeńskim (ubiegać się mogą tylko pełnoletnie 
pary nie będące w związku małżeńskim, gdzie obie osoby są studentami Politechniki Łódzkiej. 

4. W celu przeniesienia do innego Domu Studenta na rok akademicki 2016/17 należy do „małego wniosku” dołączyć:
- podanie o przeniesienie do innego DS., które znajduje się na stronie SSPŁ pod adresem http://samorzad.p.lodz.pl/wnioski-do-pobrania-zakwaterowania (odnośnik: podanie o przeniesienie do innego DS.).

5. Osoby, które są absolwentami lub są na semestrze dyplomowym, a zamierzają rozpocząć studia na studiach II stopnia lub na drugim kierunku, są zobowiązane do dołączenia do „małego wniosku” oświadczenia o doniesieniu zaświadczenia o statusie studenta (data na oświadczeniu o doniesieniu zaświadczenia nie może przekroczyć 31 października 2016 roku). Osoby, które nie dołączą oświadczenia, a będą w wyżej opisanej sytuacji, miejsca na kolejny rok akademicki nie otrzymają. Poza tym osoby, które dołączą oświadczenie, a nie doniosą zaświadczenia o statusie studenta, prawo do zamieszkania utracą w trybie natychmiastowym. Wzór oświadczenia można znaleźć na stronie SSPŁ pod adresem http://samorzad.p.lodz.pl/wnioski-do-pobrania-zakwaterowania (odnośnik: oświadczenie o doniesieniu dokumentów).
 
Wnioski są zbierane w następujących terminach w poszczególnych akademikach:
II DS: 24h/dobę do 15.04.16 (piątek) włącznie na portierni DS
III DS: 11-14.04.16 (poniedziałek-czwartek) w godz. 20.00-22.00 w pokoju 338
IV DS: 11.04.2016 (poniedziałek) i 13.04.2016 (środa) w godz. 20.00-22.00 w pokoju 801. 
V DS: 11.04.2016 (poniedziałek) w godz. 20.00-21.00 w sali 01
VI DS: 11-13.04.2016 (poniedziałek-środa) w godz. 20.00-21.00 w pokoju 604
VII DS: 12.04.2016 (wtorek) w godz. 20.00-22.00 i 14.04.2016 (czwartek) w godz. 20.00-21.00 w salce TV
VIII DS: 11.04.2016 (poniedziałek) w godz. 20.00-21.30 i 13.04.2016 (środa) w godz. 20.30-22.00 w salce TV
IX DS: 13.04.2016 (środa) w godz. 20.00-21.30 w salce TV
 
W razie jakichkolwiek pytań prosimy pisać na zakwaterowania@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
13
Mar
Czytaj więcej →

Rekrutacja do pokoju jednoosobowego na OA PŁ

Osoby, które są zainteresowane zamieszkaniem w pokoju jednoosobowym, mogą składać podania od 14 do 23 marca włącznie na dyżurach Komisji ds. Zakwaterowań lub podczas godzin pracy Biura SSPŁ (tj. pn-pt w godz. 8.00-15.00).
 
W celu otrzymania pokoju jednoosobowego należy złożyć:
- podanie o pokój jednoosobowy,
- zaświadczenie lekarskie lub inne dokumenty o sytuacji losowej (zaświadczenie lekarskie musi zawierać pełne informacje o chorobie i musi być wystawione przez lekarza specjalistę. Podania z zaświadczeniami lekarskimi wystawione przez lekarzy internistów, pediatrów itp. oraz bez opisu choroby (np. z opisem "wskazanie do pokoju jednoosobowego), nie będą rozpatrywane).
 
Osoby, które nie mieszkają jeszcze w akademiku, muszą dodatkowo złożyć:
- Podanie o Miejsce w Domu Studenckim
- Zaświadczenie o Statusie Studenta z Dziekanatu.
 
Natomiast osoby, które mieszkają już w akademiku, na podaniu o pokój jednoosobowy powinny posiadać opinię Administracji oraz Rady Mieszkańców.
 
Ta rekrutacja jest dla osób, które chcą natychmiastowo zamieszkać w pokoju jednoosobowym.
 
W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
25
Feb
Czytaj więcej →

Rekrutacja do Domów Studenkich PŁ

Komisja Zakwaterowań Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej ogłasza rekrutacje do Domów Studenckich dla studentów chcących zamieszkać od semestru letniego. W celu uzyskania miejsca w Domu Studenckim należy zgłosić się na dyżur Komisji Zakwaterowań SSPŁ w dniach 29 lutego oraz 2 marca 2016 roku w godzinach 19.00-20.00 wraz z kompletem dokumentów:
   
- podanie o miejsce w Domu Studenckim (wzór w zakładce "Zakwaterowania")
- zaświadczenie o statusie studenta pobrane z dziekanatu swojego wydziału (w przypadku obecnych studentów I lub II stopnia)
    
W przypadku kandydatów na studia II stopnia dodatkowo należy dołączyć do podania:
- wydruk z Portalu Rekrutacyjnego z informacją o przyjęciu na studia II stopnia

Miejsce w Domach Studenckich można również uzyskać na dyżurach Komisji Zakwaterowań przez cały semestr letni.
Osoby, które już mieszkają w Domach Studenckich i właśnie ukończyły studia I-ego stopnia posiadają status studenta do 31 października 2016 roku, czyli dalej mogą mieszkać w Domach Studenckich do końca semestru letniego.

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
12
Jan
Czytaj więcej →

Rekrutacja do pokoi jednoosobowych - styczeń 2016

Osoby, które są zainteresowane zamieszkaniem w pokoju jednoosobowym, mogą składać podania od 18 do 25 stycznia włącznie na dyżurach Komisji ds. Zakwaterowań lub podczas godzin pracy Biura SSPŁ (tj. pn-pt w godz. 8.00-15.00).
 
W celu otrzymania pokoju jednoosobowego należy złożyć:
- podanie o pokój jednoosobowy, 
- zaświadczenie lekarskie lub inne dokumenty o sytuacji losowej (zaświadczenie lekarskie musi zawierać pełne informacje o chorobie i musi być wystawione przez lekarza specjalistę. Podania z zaświadczeniami lekarskimi wystawione przez lekarzy internistów, pediatrów itp. oraz bez opisu choroby (np. z opisem "wskazanie do pokoju jednoosobowego), nie będą rozpatrywane). 
 
Osoby, które nie mieszkają jeszcze w akademiku, muszą dodatkowo złożyć:
- Podanie o Miejsce w Domu Studenckim 
- Zaświadczenie o Statusie Studenta z Dziekanatu. 
 
Natomiast osoby, które mieszkają już w akademiku, na podaniu o pokój jednoosobowy powinny posiadać opinię Administracji oraz Rady Mieszkańców.
 
Ta rekrutacja jest dla osób, które chcą natychmiastowo zamieszkać w pokoju jednoosobowym.
 
W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl
Osoby, które są zainteresowane zamieszkaniem w pokoju jednoosobowym, mogą składać podania od 18 do 25 stycznia włącznie na dyżurach Komisji ds. Zakwaterowań lub podczas godzin pracy Biura SSPŁ (tj. pn-pt w godz. 8.00-15.00).
 
W celu otrzymania pokoju jednoosobowego należy złożyć:
- podanie o pokój jednoosobowy, 
- zaświadczenie lekarskie lub inne dokumenty o sytuacji losowej (zaświadczenie lekarskie musi zawierać pełne informacje o chorobie i musi być wystawione przez lekarza specjalistę. Podania z zaświadczeniami lekarskimi wystawione przez lekarzy internistów, pediatrów itp. oraz bez opisu choroby (np. z opisem "wskazanie do pokoju jednoosobowego), nie będą rozpatrywane). 
 
Osoby, które nie mieszkają jeszcze w akademiku, muszą dodatkowo złożyć:
- Podanie o Miejsce w Domu Studenckim 
- Zaświadczenie o Statusie Studenta z Dziekanatu. 
 
Natomiast osoby, które mieszkają już w akademiku, na podaniu o pokój jednoosobowy powinny posiadać opinię Administracji oraz Rady Mieszkańców.
 
Ta rekrutacja jest dla osób, które chcą natychmiastowo zamieszkać w pokoju jednoosobowym.
 
W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
10
Nov
Czytaj więcej →

Rekrutacja do pokoi jednoosobowych.

Osoby, które są zainteresowane zamieszkaniem w pokoju jednoosobowym, mogą składać podania od 16 do 23 listopada włącznie na dyżurach Komisji ds. Zakwaterowań lub podczas godzin pracy Biura SSPŁ (tj. pn-pt w godz. 8.00-15.00).
 
W celu otrzymania pokoju jednoosobowego należy złożyć:
- podanie o pokój jednoosobowy, 
- zaświadczenie lekarskie lub inne dokumenty o sytuacji losowej (zaświadczenie lekarskie musi zawierać pełne informacje o chorobie i musi być wystawione przez lekarza specjalistę. Podania z zaświadczeniami lekarskimi wystawione przez lekarzy internistów, pediatrów itp. oraz bez opisu choroby (np. z opisem "wskazanie do pokoju jednoosobowego), nie będą rozpatrywane). 
 
Osoby, które nie mieszkają jeszcze w akademiku, muszą dodatkowo złożyć:
- Podanie o Miejsce w Domu Studenckim 
- Zaświadczenie o Statusie Studenta z Dziekanatu. 
 
Natomiast osoby, które mieszkają już w akademiku, na podaniu o pokój jednoosobowy powinny posiadać opinię Administracji oraz Rady Mieszkańców.
 
Ta rekrutacja jest dla osób, które chcą natychmiastowo zamieszkać w pokoju jednoosobowym.
 
W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →