UWAGA!

Forum zostało zamknięte w 2015 roku i znajdujące się tu informacje są nieaktualne. W zależności od sprawy potrzebne informacje znajdziesz na stronie SSPŁ:

Jeśli nie możesz znaleźć potrzebnej Ci informacji, zwróć się do odpowiedniej komisji SSPŁ lub napisz na adres prezydium@samorzad.p.lodz.pl.

Sposób odrabiania przedmiotu

Forum Wydziału Organizacji i Zrządzania.

Sposób odrabiania przedmiotu

Postprzez Matsonek » 2013-09-22, 0:57

Witajcie

Jestem studentem drugiego roku Zarządzania, ale niestety dalej nie mam zaliczonej Matematyki 1. Wiem że musze za nią zapłacić, ale nie do końca się orientuje w jaki sposób mam teraz odrabiać te zajęcia. Słyszałem, że powinienem chodzić na cwiczenia i wykłdy normalnie, do młodszego rocznika, ale co zrobić jeżeli te zajęcia będą kolidowały z moim obecnym planem?
Druga sprawa jest taka, czy muszę uczęszczać do tego samego wykładowcy z którym miałem zajęcia w 1 semestrze?

Jeśli ktoś był w takiej sytuacji to niech się podzieli własnym oświadczeniem. Bardzo mi zależy na jak najtrafniejszych informacjach z Waszej strony.
Dzięki ;)
Matsonek

Samorząd Studencki PŁ

Samorząd Studencki PŁ

Re: Sposób odrabiania przedmiotu

Postprzez bonniej » 2013-09-22, 11:12

Musisz chodzić i tyle. Ogólnie grup jest sporo więc przynajmniej jedna powinna mieć ćwiczenia tak jak tobie pasuje. Na zipie była specjalna grupa dla repetentów może u was też będzie. W sumie wy macie innego prowadzącego to może pozwoli ci tylko zaliczać bez chodzenia??
bonniej

Postprzez Matsonek » 2013-09-22, 17:57

No dobrze, ale to powinienem iść na zajęcia które mi pasują i zgłosić się do wykładowcy z chęcią odrabiania tych zajęć? Czy najpierw powinienem iść do dziekanatu i tam zacząć z jakimiś formalnościami?
Matsonek

Postprzez bonniej » 2013-09-23, 16:54

Do wykładowcy z pytaniem czy możesz odrabiać w tej właśnie grupie. Do dziekanatu idziesz jak powtarzasz rok to ciebie do którejś grupy dopisują.
bonniej

Postprzez Matsonek » 2013-09-24, 0:05