Strona 1 z 1

Podanie o umorzenie/obniżenie opłaty za punkty

PostNapisane: 2014-04-23, 12:42
przez dany02
Dostałem listowne wezwanie do zapłaty za brakujące punkty, mam 7 dni na opłatę od momentu otrzymania wezwania

Moje pytanie jest takie: czy mogę w tym momencie zanieść wniosek o umorzenie tej płatności czy już za późno? Albo chociaż rozłożyć na raty? Dodam, że otrzymuję stypendium socjalne, w tym miesiącu nie otrzymałem, pewnie przez te braki w opłatach. Dochód na osobę w miesiącu to ok. 70zł. Czy da się jeszcze coś z tym zrobić czy będę musiał zapłacić?

Dodam jeszcze, że nie mogę się zalogować na webdziekanat od wczoraj, skąd więc wziąć to podanie ewentualnie?

Re: Podanie o umorzenie/obniżenie opłaty za punkty

PostNapisane: 2014-04-23, 17:10
przez Ad@m
Podanie możesz napisać samodzielnie. Nie są wymagane żadne druki.

Re: Podanie o umorzenie/obniżenie opłaty za punkty

PostNapisane: 2014-04-23, 18:10
przez dany02
W sumie czemu nie. Tylko pytanie czy zostanie przyjęte, gdzieś mi się przewinęło, że przez pierwszy miesiąc semestru można je składać i nie wiem czy teraz to podanie coś zmieni. Tak nawiasem mówiąc to tylko ja nie mogę się zalogować na webdziekanat? Na różnych przeglądarkach próbowałem, czyściłem ciasteczka i nic...

Re: Podanie o umorzenie/obniżenie opłaty za punkty

PostNapisane: 2014-04-24, 11:13
przez Ad@m
Jaki wydział?

Re: Podanie o umorzenie/obniżenie opłaty za punkty

PostNapisane: 2014-04-24, 11:56
przez dany02
Elektryczny. Udało się zalogować i wygenerować podanie, teraz tylko muszę się dowiedzieć czy przyjmą podanie i czy mając socjalne muszę do podania dołączyć jeszcze zaświadczenia o zarobkach

Re: Podanie o umorzenie/obniżenie opłaty za punkty

PostNapisane: 2014-04-26, 8:36
przez kasia509
Jak już będziesz wiedział co i jak to daj znać, mam tę samą sytuację i również na elektrycznym :)

Re: Podanie o umorzenie/obniżenie opłaty za punkty

PostNapisane: 2014-04-26, 10:57
przez dany02
Sytuacja wygląda tak, że trzeba niestety zapłacić, podanie były przyjmowane do 2 kwietnia bodajże. Pani w okienku powiedziała, że po prostu innej opcji nie ma, ani na raty, ani przełożyć termin płatności... trzeba zapłacić i już :/