Strona 1 z 1

Umowa zlecenie - co wpisać do wniosku?

PostNapisane: 2014-10-25, 15:02
przez Nefarious19
Hej, witam wszystkich serdecznie. Mam mały problem. W tamte wakacje pracowałem w agencji pracy tymczasowej we i dostałem 3 umowy zlecenie na okresy 15 dni, 15 dni i miesiąc. Nie mam tych umów już bo gdzieś je wcieło ale mam zaświadzenie ze skarbówki że dochód był więc moje pytanie jest takie:

Jakie dokumenty mam dodać do stypendium żeby było dobrze? Bo serio mówiąc to oprócz tego zaświadczenia ze skarbówki to nie mam nic co by potwierdziło że tam pracowałem... mam do nich iść i poprosić o jakiś dokument potwierdzający czy coś? Proszę o pomoc bo tylko to mnie teraz blokuje przed złożeniem stypendium gdyż już wszytkie inne zaświadczenia mam.

Dziękuje z góry :)

Re: Umowa zlecenie - co wpisać do wniosku?

PostNapisane: 2014-10-25, 15:45
przez Ad@m
Dokumenty następujące: Zaświadczenie z US, zaświadczenie od pracodawcy i zaświadczenie z ZUS o wysokości składek na ub. zdrowotne.
Jeśli to były zlecenia, to również wniosek o zmianę sytuacji materialnej, gdyż dochód ten jest utracony.

Re: Umowa zlecenie - co wpisać do wniosku?

PostNapisane: 2014-10-25, 15:55
przez Nefarious19
Ad@m napisał(a):Dokumenty następujące: Zaświadczenie z US, zaświadczenie od pracodawcy i zaświadczenie z ZUS o wysokości składek na ub. zdrowotne.
Jeśli to były zlecenia, to również wniosek o zmianę sytuacji materialnej, gdyż dochód ten jest utracony.



Dzięki za szybką odpowiedź :) Czyli od pracodawcy mam wziąć uzupełniony załącznik D?

Re: Umowa zlecenie - co wpisać do wniosku?

PostNapisane: 2014-10-25, 16:26
przez Ad@m
Tak.