Strona 3 z 4

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-05-29, 18:18
przez echelon_
Kujonarnia!

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-05-29, 19:40
przez Cariee
Dobrze, a co w przypadku pokojów koedukacyjnych, w przypadku gdy jedna osoba ma, a druga nie ma SR? I jeśli dana osoba ma SR, ale np. w przyszłym roku już go nie otrzyma- na kolejny rok nie może mieszkać już w 1 ds?

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-05-29, 22:05
przez a.karbowana
Jeśli chodzi o pokoje koedukacyjne, to para gdzie tylko jedna osoba ma SR będzie mogła zamieszkać. I co roku trzeba będzie ubiegać się od nowa o miejsce o 1 DS, czyli jak straci się SR, to nie będzie można zamieszkać.

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-06-02, 17:34
przez Cariee
ok,a kiedy rozpocznie się rekrutacja do 1 DS? i czy juz wiadomo ile bedzie wynosil koszt miesieczny?

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-06-03, 14:54
przez a.karbowana
Nie wiem kiedy zacznie się rekrutacja.

Kosz ma wynosić 500 zł za miejsce w pokoju dwuosobowym.

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-06-03, 15:30
przez echelon_
a.karbowana napisał(a):Kosz ma wynosić 500 zł za miejsce w pokoju dwuosobowym.


Nie wiem co takiego musiałoby być w takim pokoju aby cena była uznana za atrakcyjną. Za tyle to już można mieć fajny pokój w mieszkaniu.

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-06-03, 17:39
przez a.karbowana
Wiem, że cena jest nieatrakcyjna, ale to nie ja ją ustalałam. Wiem, że standard się płaci, ale uważam, że cena mogłaby być mniejsza. Będę jeszcze starała się tą cenę negocjować, ale nie wiem jak to wyjdzie.

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-06-04, 11:03
przez krzysio290
To nie jest atrakcyjna cena zwłaszcza, że do mieszkania wprowadzam się z kim chcę, a tu muszę się tłumaczyć chociażby z tego kto mnie odwiedza i to tylko do 23, akademik jak każdy inny, 1 DS mija się po prostu z powołaniem, miał służyć studentom, a na razie osiada na nim coraz większa warstwa kurzu.

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-06-04, 22:48
przez a.karbowana
Konkretną decyzję w sprawie 1. DS staram się uzyskać od początku roku akademickiego, jednak cały czas zostaje zwodzona.

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-06-13, 14:42
przez marcin.w
To nie akademik ale hotel pł na którym zarabia się dość duże pieniądze...

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-06-18, 17:29
przez Cariee
czy chcąc składać papiery tylko do 1 DS należy przynieść zaświadczenie o dochodach, czy tylko o otrzymywanym SR? i do kiedy należy to zrobić?

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-06-18, 21:39
przez a.karbowana
Proszę pytania w tej sprawie kierować do Pani Dyrektor Osiedla oraz do Prorektora ds. Edukacji, ponieważ oni podejmują decyzję w tej sprawie.

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-07-09, 13:39
przez ssagi
Mam pytanie, ponieważ w regulaminie przyznawania miejsc jest napisane, że w przypadku niedostarczenia dokumentów o otrzymywaniu stypendium rektora wnioski nie będą rozpatrywane, natomiast na stornie jest mowa o pierwszeństwie po prostu. Czyli brak owych dokumentów, nie będzie przeszkodą otrzymania miejsca?

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-07-09, 15:41
przez a.karbowana
Jeżeli będzie tyle wniosków ze stypendium rektora co miejsc, to zostaną rozpatrzone tylko wnioski kompletne. Natomiast jeśli zostaną wolne miejsca, to niekompletne wnioski również zostaną rozpatrzone.

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-09-26, 16:05
przez chi
i co z tym akademikiem? będzie dostępny normalnie dla studentów?

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-09-26, 16:51
przez a.karbowana
No tak;p już jest po rekrutacji do niego :)

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-09-26, 16:56
przez chi
a.karbowana napisał(a):No tak;p już jest po rekrutacji do niego :)


aha. i nie ma już wolnych miejsc?

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-09-26, 17:02
przez a.karbowana
Chyba są :)

Tu masz zasady ubiegania się o miejsce http://samorzad.p.lodz.pl/index.php/zak ... ki-odzkiej

Wniosek składa się do Pani Dyrektor Osiedla Akademickiego PŁ, więc tam proponuję się zapytać, czy są jeszcze wolne miejsca w I DS.

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-09-26, 19:52
przez Ad@m
Są puste miejsca. Z tego co wiem, dostał się każdy kto składał.

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-09-26, 21:19
przez Cariee
Czy jest gdzieś w regulaminie zapis o kwaterowaniu się? Chciałam zakwaterować się jutro w 1 ds, a pani kierownik powiedziała ze moge dopiero 1.10 ;] to sa chyba jakies zarty, skoro zajecia zaczynaja sie 30.09. Poza tym dowiedzialam sie, ze nie ma pralki. Wczesniej mieszkalam w 4 ds i tam była pralnia, na kazdym pietrze, wiec myslalam ze tutaj tez nie bedzie z tym problemu.

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-09-26, 22:04
przez a.karbowana
Kwaterować można się 30.09 dopiero, bo do 29.09 jest jakaś konferencja. Może Pani Kierownik pomyliła się, myśląc, że 1 października to pierwszy dzień zajęć.

W 1. DS jest pralnia, tylko że na pieniążka :) Przynajmniej taką tam pralkę widziałam :)

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-09-26, 23:27
przez Cariee
Hm,pani kierownik mowila ze pralki nie sa dostepne:/ kurcze,daleko mam do lodzi z domu i myslalam ze da sie to zalatwic w piatek. a tak to w pon zajecia mam o 8,i jeszcze po 12 dopiero kwaterowanie sie i z tymi torbami i w ogole;/ masakra .

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-09-27, 0:25
przez a.karbowana
Zadzwoń jutro do Pani Dyrektor, i dowiedz się czy w ogóle otrzymasz miejsce tak "od razu", ponieważ przed podjęciem decyzji spotyka się komisja, Pani Dyrektor sama nie przydziela miejsc.

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-09-27, 0:56
przez Cariee
To znaczy? Mimo iz jest przydzielony pokoj nie mozna sie od razu zakwaterowac?

Re: Co się dzieje z 1 DSem.

PostNapisane: 2013-09-27, 1:21
przez Ad@m
Można, Angelika zapewne pomyliła Cię z chi.