UWAGA!

Forum zostało zamknięte w 2015 roku i znajdujące się tu informacje są nieaktualne. W zależności od sprawy potrzebne informacje znajdziesz na stronie SSPŁ:


Jeśli nie możesz znaleźć potrzebnej Ci informacji, zwróć się do odpowiedniej komisji SSPŁ lub napisz na adres prezydium@samorzad.p.lodz.pl.

dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

O tym, co się na Osiedlu Akademickim lub w Kampusie PŁ dzieje lub nie dzieje, a dziać powinno.

dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez Ewa Trzeciak » 2011-07-27, 21:23

W tym tygodniu dyżury Komisji ds. Zakwaterowań odbywać się będą w nastepujacych terminach:
27.07.2011r. w godz.16.30-17.30
28.07.2011r. w godz.16.30-17.30
29.07.2011r. w godz.16.30-17.30
Podania o zakwaterowanie można składać codziennie w godzinach pracy biura. Termin rekrutacji 25-29 lipca przeznaczony jest tylko dla kandydatów na studia.
Avatar użytkownika
Ewa Trzeciak
Rada Studentów
 
Posty: 2056
Dołączył(a): 2006-09-23, 21:51
Lokalizacja: VIII DS / Ericpol ;)

Samorząd Studencki PŁ

Samorząd Studencki PŁ
 

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez Mayan » 2011-07-28, 14:57

Ale spóźnialscy (co za wstyd ;P) mogą w tym terminie jeszcze złożyć w razie czego? Czy już nie przyjmiecie podań od studentów, czy raczej będą rozpatrzone później? No bo wiadomo, za gapowe się płaci, ale szkoda byłoby stracić szanse jeżeli jeszcze istnieje ;D
Mayan
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2011-07-28, 14:48

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez Ewa Trzeciak » 2011-07-28, 14:58

Podania przyjmowane są, ale rozpatrzone będą po podaniach kandydatów na studia
Avatar użytkownika
Ewa Trzeciak
Rada Studentów
 
Posty: 2056
Dołączył(a): 2006-09-23, 21:51
Lokalizacja: VIII DS / Ericpol ;)

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez andzi_92 » 2011-07-30, 0:31

Dlaczego termin jest tak krótki? Mieszkam kilkadziesiąt kilometrów od Łodzi i nie jestem w stanie od tak przyjechać do miasta. I do tego informacje o rekrutacji zostały podane w dniu jej rozpoczęcia.
andzi_92
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2011-07-30, 0:24

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez madzia » 2011-07-30, 14:07

Jestem kandydatka na studia, czy mam złożyc jeszcze podanie o akademik ,poniewaz termin rejestracji był zbyt krótki i nie zdążyłam zdobyć wszystkich potrzebnych dokumentow.....
madzia
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2011-07-30, 13:25

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez a.karbowana » 2011-08-13, 16:22

Jeśli ktoś jeszcze chce zdobyć miejsce na osiedlu, to powinien złożyć podanie w drugiej rekrutacji. Terminy będą podane na stronie :)
Angelika Karbowa
Przewodniczący Komisji ds. Zakwaterowań SS PŁ
Wydziałowa Rada Samorządu WBiNoŻ
a.karbowa@samorzad.p.lodz.pl
Avatar użytkownika
a.karbowana
Prezydium SSPŁ
 
Posty: 309
Dołączył(a): 2011-07-29, 23:38

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez ironicznaxd » 2011-08-16, 10:23

Kiedy będą wyniki pierwszej rekrutacji do akademików? ;)
Śmiej się, niech reszta świata zastanawia się dlaczego ;>
ironicznaxd
 
Posty: 104
Dołączył(a): 2011-08-14, 17:32

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez a.karbowana » 2011-08-16, 12:51

Na stronie jest napisane, że dzisiaj także tak powinno być. Myślę, że do 17:00 pojawią się.
Angelika Karbowa
Przewodniczący Komisji ds. Zakwaterowań SS PŁ
Wydziałowa Rada Samorządu WBiNoŻ
a.karbowa@samorzad.p.lodz.pl
Avatar użytkownika
a.karbowana
Prezydium SSPŁ
 
Posty: 309
Dołączył(a): 2011-07-29, 23:38

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez Marcin Sachrajda » 2011-08-16, 13:46

wyniki już są.
Członek WRS wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki PŁ 2009-2014
Senator Politechniki Łódzkiej 2012-2014
Przewodniczący komisji ds. Internetu Osiedla Akademickiego PŁ 2010-2014
Samorząd Studenckiego Politechniki Łódzkiej
kontakt: marcin.sachrajda@p.lodz.pl
Avatar użytkownika
Marcin Sachrajda
Emeryt SSPŁ
 
Posty: 803
Dołączył(a): 2007-09-21, 16:25
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/VIII DS

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez Cariee » 2011-08-16, 16:53

wszystko fajnie, tylko że na liście w moim nazwisku jest błąd, gdzieś mam to zgłosić czy co?
Cariee
 
Posty: 97
Dołączył(a): 2011-07-03, 22:36

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez garbar89 » 2011-08-16, 17:01

i jak to jest z numerem pokoju i ilu osobowy jest, kiedy bedzie mozna to zobaczyc:)?
garbar89
 
Posty: 31
Dołączył(a): 2011-07-18, 11:27
Lokalizacja: Zduńska Wola

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez warka123444 » 2011-08-16, 17:15

Dołaczam sie do sie do pytania powyzej
warka123444
 
Posty: 30
Dołączył(a): 2011-08-15, 10:02

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez Cariee » 2011-08-16, 17:41

to jest chyba sprawa wewnętrzna każdego akademika i dowiesz się tego, kiedy będziesz się wprowadzał (28-30.09)

nie wiem czy gdzieś powinnam zgłosić błąd w moim nazwisku?;]
Cariee
 
Posty: 97
Dołączył(a): 2011-07-03, 22:36

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez dominika416 » 2011-08-16, 18:16

do 10 wrzesnia trzeba wplacic pieniadze za akademik a skad wiadomo ilu pokojowy sie dostalo??
dominika416
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2011-07-23, 19:28

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez Ves » 2011-08-16, 18:18

Również mam pytanie odnośnie opłaty za akademik. Rozumiem, że do 10 września muszą zapłacić osoby, które dostały się w pierwszej turze, tak? A kiedy i ile mają wpłacić osoby z drugiej tury (której jeszcze nie ma :P)?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Ves
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2009-12-01, 12:06

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez benzen » 2011-08-16, 18:25

witam. tez chciałbym wiedzieć kiedy jest przydzielanie pokoi, czy ewentualnie mozna sobie wybrać pokoj itd. i jak to jest studenci nowo przyjeci I roku wpłacają 200 zl nie wazne od numeru akademika i liczby osobowego pokoju ??
benzen
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2011-07-05, 13:13

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez Cariee » 2011-08-16, 19:00

Tak, ponieważ jak dostaniesz 3-os. to koszt bd wynosił 220zł, a jak dwójkę to 260zł, w październiku dopłacisz resztę, a teraz tylko 200zł, więc nie ma to znaczenia na dzień 10 września jaki masz pokój.
A numer akademika jest podany obok imienia i nazwiska, na tej liście.
Pod spodem jest link odnośnie komunikatów i tam są podane numery konta dla poszczególnych akademików.
Cariee
 
Posty: 97
Dołączył(a): 2011-07-03, 22:36

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez Panika » 2011-08-16, 20:56

Pokoje dostaniecie w dniu zakwaterowania. Nie ma możliwości wybrania sobie pokoju, wcześniej ich na pewno nie zobaczycie;). I na pierwszym roku to za bardzo nie ma co liczyć na dwójkę, chyba że ktoś jest w czwórce albo w dwójce.
Absolwentka PŁ
Panika
 
Posty: 277
Dołączył(a): 2008-08-09, 22:09
Lokalizacja: Łowicz/ VII DS

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez szerloki » 2011-08-17, 0:35

jeśli chodzi o listę z osobami którym brakuje dokumentów, to Ci którzy się tam znajdują też dostali akademik? jestem na tej liście i nie wiem czy dostałem akademik i tylko muszę zadzwonić jeszcze zapytać co dostarczyć, czy nie dostałem i biorę udział w drugiej rekrutacji?
szerloki
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2011-08-16, 23:19

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez a.karbowana » 2011-08-17, 11:13

osoby, które są na liście z brakującymi dokumentami niestety nie dostały akademika. jeśli dostarczysz dokumenty, to weźmiesz udział w następnej rekrutacji. jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o drugiej rekrutacji albo jakich dokumentów Ci brakuje, to dzwoń dzisiaj w godzinach 16:30-17:30 do Biura Samorządu.
Angelika Karbowa
Przewodniczący Komisji ds. Zakwaterowań SS PŁ
Wydziałowa Rada Samorządu WBiNoŻ
a.karbowa@samorzad.p.lodz.pl
Avatar użytkownika
a.karbowana
Prezydium SSPŁ
 
Posty: 309
Dołączył(a): 2011-07-29, 23:38

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez Cariee » 2011-08-17, 12:16

a co z tym moim nazwiskiem? mam to gdzieś zgłosić?;/
Cariee
 
Posty: 97
Dołączył(a): 2011-07-03, 22:36

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez ironicznaxd » 2011-08-17, 12:33

a.karbowana napisał(a):osoby, które są na liście z brakującymi dokumentami niestety nie dostały akademika. jeśli dostarczysz dokumenty, to weźmiesz udział w następnej rekrutacji. jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o drugiej rekrutacji albo jakich dokumentów Ci brakuje, to dzwoń dzisiaj w godzinach 16:30-17:30 do Biura Samorządu.



Brakujące dokumenty, czyli np jakie? :)
Śmiej się, niech reszta świata zastanawia się dlaczego ;>
ironicznaxd
 
Posty: 104
Dołączył(a): 2011-08-14, 17:32

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez apple21 » 2011-08-17, 13:03

Witam
również jestem na liście osób z brakującymi dokumentami. Czy po dostarczeniu brakującego dokumentu dana osoba nie powinna być na liście rezerwowej i zgłosić się po miejsce 6 października? W tamtym roku nie było problemów z z brakującymi papierami... Gdzie jest w ogóle coś takiego jak lista rezerwowa w przypadku, gdy ktoś rezygnuje z miejsca? Wiem, że jestem odpowiedzialny za kompletność wniosku, ale pani przyjmująca moje papiery stwierdziła, że wszystko jest w porządku, dlatego nie rozumiem i nie ma pojęcia, jakiego dokumentu mi brakuje. I tak będę dzwonił w czasie dyżuru, ale może ktoś z was mógłby mi teraz cokolwiek wyjaśnić
apple21
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2011-07-25, 13:29

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez ironicznaxd » 2011-08-17, 13:22

No właśnie mi także Pani, która przyjmowała dokumenty powiedziała, że jest wszystko w porządku, dlatego się zastanawiam jakich dokumentów może brakować ;>
Śmiej się, niech reszta świata zastanawia się dlaczego ;>
ironicznaxd
 
Posty: 104
Dołączył(a): 2011-08-14, 17:32

Re: dyżury Komisji ds. Zakwaterowań

Postprzez a.karbowana » 2011-08-17, 13:36

@Cariee: Błąd w nazwisku zgłoś mailowo na a.karbowa@samorzad.p.lodz.pl

@ironicznaxd: Najprawdopodobniej brakuje zaświadczenia o statusie kandydata albo zaświadczenia o zarobkach któregoś z członków rodziny. Najlepiej jak zadzwonisz w czasie dyżuru Komisji ds. zakwaterowań i wtedy dowiesz się dokładnie jakich dokumentów Ci brakuje. A kiedy składałaś dokumenty, że ktoś Ci powiedział, że masz wszystko?

@apple21: Lista z osobami, którym brakuje dokumentów jest swojego rodzaju listą rezerwowych. Jeśli dostarczysz brakujące dokumenty do połowy września czyli jak rozpoczyna się II tura rekrutacji, to Twoje podanie będzie wtedy rozpatrywane, a jak znowu nie dostaniesz miejsca, to będziesz na liście rezerwowej i będziesz miał prawo do otrzymania miejsca, które się zwolniło. I do Ciebie mam to samo pytanie: kiedy składałeś podanie i kto powiedział Ci, że masz kompletne podanie?
Angelika Karbowa
Przewodniczący Komisji ds. Zakwaterowań SS PŁ
Wydziałowa Rada Samorządu WBiNoŻ
a.karbowa@samorzad.p.lodz.pl
Avatar użytkownika
a.karbowana
Prezydium SSPŁ
 
Posty: 309
Dołączył(a): 2011-07-29, 23:38

Następna strona

Powrót do Osiedle Akademickie i Kampus

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

cron