UWAGA!

Forum zostało zamknięte w 2015 roku i znajdujące się tu informacje są nieaktualne. W zależności od sprawy potrzebne informacje znajdziesz na stronie SSPŁ:


Jeśli nie możesz znaleźć potrzebnej Ci informacji, zwróć się do odpowiedniej komisji SSPŁ lub napisz na adres prezydium@samorzad.p.lodz.pl.

Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

O tym, co się na Osiedlu Akademickim lub w Kampusie PŁ dzieje lub nie dzieje, a dziać powinno.

Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez ziel » 2011-08-18, 15:34

Witam, w lipcu składałem wymagane dokumenty w sprawie przyjęcia do akademika. Pani, która to odbierała mówiła, że wszystko się zgadza. Wobec tego, liczyłem że znajdę swoje imię i nazwisko na liście osób przyjętych, niestety jestem na tej drugiej. Skąd mam wiedzieć, jakie dokumenty będę musiał jeszcze donieść, czy coś poprawić?

Dyżury osób z samorządu są rzadko, do tego ciężko jest się dodzwonić. Chciałbym się dowiedzieć co mam poprawić, chociaż i tak czeka mnie pewnie druga tura, to wolałbym wiedzieć co i jak - na ostatnią chwilę może być to kłopotliwe (dojazd, brak czasu)...

Pozdrawiam
Kamil Zieliński
ziel
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2011-08-18, 14:56

Samorząd Studencki PŁ

Samorząd Studencki PŁ
 

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez _kaśq » 2011-08-18, 15:42

przyłączam się do pytania, choć wiem już czego brakuje w moim podaniu (niestety drobne niedopatrzenie...), kiedy można spodziewać się najbliższego dyżuru komisji??
_kaśq
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2011-08-18, 15:32

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez a.karbowana » 2011-08-18, 15:48

Następny dyżur najprawdopodobniej dopiero we wrześniu, może pod koniec sierpnia, ale to nic pewnego. Jeśli chcesz się dowiedzieć jakich dokumentów brakuje, to napisz do v-ce przewodniczącej komisji ds. zakwaterowań [k.kubiak@samorzad.p.lodz.pl]
Angelika Karbowa
Przewodniczący Komisji ds. Zakwaterowań SS PŁ
Wydziałowa Rada Samorządu WBiNoŻ
a.karbowa@samorzad.p.lodz.pl
Avatar użytkownika
a.karbowana
Prezydium SSPŁ
 
Posty: 309
Dołączył(a): 2011-07-29, 23:38

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez Ewa Trzeciak » 2011-08-18, 17:19

Wiele podań było wraz z kompletem dokumentów - brakowało jednak zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji - podpis na samym dole podania.
Avatar użytkownika
Ewa Trzeciak
Rada Studentów
 
Posty: 2056
Dołączył(a): 2006-09-23, 21:51
Lokalizacja: VIII DS / Ericpol ;)

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez _kaśq » 2011-08-18, 22:01

...dokładnie :?
_kaśq
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2011-08-18, 15:32

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez ziel » 2011-08-26, 16:30

Napisałem do pani vice przewodniczącej i czekam na odpowiedź któryś dzień. Można jakoś się dodzwonić do kogoś w tej sprawie? 30 sierpnia jest dyżur ale wolałbym jak najszybciej wiedzieć co mam dowieźć to może uda mi się już na ten wtorek to załatwić. Czas leci...
ziel
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2011-08-18, 14:56

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez a.karbowana » 2011-08-26, 17:20

Jedyne co pozostaje, to czekać na odpowiedź albo możesz wysłać maila do mnie, ale nie wiem czy ona mi też odpisze w odpowiednim dla Ciebie terminie. Mój mail to a.karbowa@samorzad.p.lodz.pl
Angelika Karbowa
Przewodniczący Komisji ds. Zakwaterowań SS PŁ
Wydziałowa Rada Samorządu WBiNoŻ
a.karbowa@samorzad.p.lodz.pl
Avatar użytkownika
a.karbowana
Prezydium SSPŁ
 
Posty: 309
Dołączył(a): 2011-07-29, 23:38

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez patrycjaa » 2011-08-30, 12:54

Wiadomo już kiedy będzie ogłoszenie wyników dla tych, którym brakowało dokumentów? Taki chłopak co ode mnie odbierał ten brakujący dokument -> podpis pod klauzurą, powiedział, że w połowie września. Ale dokładniejszy termin już ktoś zna?
patrycjaa
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2011-08-28, 13:31

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez Marcin Sachrajda » 2011-08-30, 12:55

po 15-17 września
Członek WRS wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki PŁ 2009-2014
Senator Politechniki Łódzkiej 2012-2014
Przewodniczący komisji ds. Internetu Osiedla Akademickiego PŁ 2010-2014
Samorząd Studenckiego Politechniki Łódzkiej
kontakt: marcin.sachrajda@p.lodz.pl
Avatar użytkownika
Marcin Sachrajda
Emeryt SSPŁ
 
Posty: 803
Dołączył(a): 2007-09-21, 16:25
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/VIII DS

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez patrycjaa » 2011-08-30, 14:00

Dzięki za odpowiedź:))
patrycjaa
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2011-08-28, 13:31

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez Ewa Trzeciak » 2011-08-30, 19:11

do 20 września można jeszcze składać podania, później będzie informacja kto otrzymał miejsce ;)
Avatar użytkownika
Ewa Trzeciak
Rada Studentów
 
Posty: 2056
Dołączył(a): 2006-09-23, 21:51
Lokalizacja: VIII DS / Ericpol ;)

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez patrycjaa » 2011-08-30, 22:32

ja byłam już następnego dnia po wynikach 1rekrutacji i brakowało mi tylko podpisu(a spoko że taka pani co odbierała dokumenty sprawdzała wszystkie kartki i mówiła że wszystko mam i do tego dodatkowe podania więc zero stresu), więc go złożyłam. Długo po 20.09 będzie ogłoszenie wyników? Boję się, że zostanę w końcu bez akademika na październik i będzie już za późno na załatwienie jakiegoś innego zakwaterowania...

I mam drugie pytanie odnośnie wynajmu pokoju w akademiku na 19-28 wrzesień jak będą te kursy z matematyki. Jest możliwość otrzymania pokoju na ten czas?
patrycjaa
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2011-08-28, 13:31

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez a.karbowana » 2011-08-30, 23:45

no do końca września będzie ogłoszona lista na pewno, w miarę jak najwcześniej, zawsze możesz interesować się zakwaterowaniem na początku października, wtedy zwalniają się jakieś miejsca, bo niektórzy rezygnują. A jeśli potrzebujesz akademika na kursy, to musisz gadać z kierowniczką konkretnego akademika.
Angelika Karbowa
Przewodniczący Komisji ds. Zakwaterowań SS PŁ
Wydziałowa Rada Samorządu WBiNoŻ
a.karbowa@samorzad.p.lodz.pl
Avatar użytkownika
a.karbowana
Prezydium SSPŁ
 
Posty: 309
Dołączył(a): 2011-07-29, 23:38

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez Nulka111 » 2011-09-04, 22:38

hej,
ja jestem studentką 3 roku na PŁ, ale jeszcze nie mieszkałam w akademiku. Składałam papiery razem z kandydatami na studia, ale nie dostałam miejsca chyba w związku z tym, że studiuje już. Czy w tej turze do 20 września mogę składać dokumenty? I czy zaświadczenie z US mogę dać to samo co we wcześniejszej turze, czy będę musiała je załatwiać jeszcze raz? Pozdrawiam
Nulka111
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2009-07-28, 12:00

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez a.karbowana » 2011-09-05, 0:42

Jeśli jesteś studentką, to Twoje podanie będzie rozpatrywane w tej turze.
Angelika Karbowa
Przewodniczący Komisji ds. Zakwaterowań SS PŁ
Wydziałowa Rada Samorządu WBiNoŻ
a.karbowa@samorzad.p.lodz.pl
Avatar użytkownika
a.karbowana
Prezydium SSPŁ
 
Posty: 309
Dołączył(a): 2011-07-29, 23:38

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez Nulka111 » 2011-09-05, 13:20

a jak to jest z tym zaświadczeniem US? bo mam jeszcze egzemplarze, te które dawałam ostatnio z datą 14.07. I nie wiem czy jest potrzeba pisania tego zaświadczenia jeszcze raz? chodzi mi o to czy to się nie przedawniło, bo z tego co wiem to niektóre dokumenty z US są ważne 30 dni?
Nulka111
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2009-07-28, 12:00

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez Ewa Trzeciak » 2011-09-05, 13:50

zaswiadczenie o dochodach za 2010 rok raczej nie ulegnie zmianie w ciągu 2miesiecy od 14.07 ;-) zatem moze byc :)
Avatar użytkownika
Ewa Trzeciak
Rada Studentów
 
Posty: 2056
Dołączył(a): 2006-09-23, 21:51
Lokalizacja: VIII DS / Ericpol ;)

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez garbar89 » 2011-09-05, 14:33

mam pytanie, jesli wplace na akademik teraz ta zaliczke 200 zł a pozniej zrezygnuje z niego czy zostana mi zwrocone pieniadze ktore wpłaciłem?
garbar89
 
Posty: 31
Dołączył(a): 2011-07-18, 11:27
Lokalizacja: Zduńska Wola

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez Ves » 2011-09-05, 14:35

Ja mam również pytanie odnośnie pierwszej wpłaty za akademik. Do kiedy będą musiały zapłacić osoby, które dostałyby przydział 20 września (czyli w tej drugiej turze)?
Avatar użytkownika
Ves
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2009-12-01, 12:06

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez a.karbowana » 2011-09-05, 18:11

Będzie termin podany na stronie ;)
Angelika Karbowa
Przewodniczący Komisji ds. Zakwaterowań SS PŁ
Wydziałowa Rada Samorządu WBiNoŻ
a.karbowa@samorzad.p.lodz.pl
Avatar użytkownika
a.karbowana
Prezydium SSPŁ
 
Posty: 309
Dołączył(a): 2011-07-29, 23:38

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez ironicznaxd » 2011-09-06, 20:18

A kiedy można odebrać dokumenty, jeśli nie chcę brać udziału w II turze?:)
Śmiej się, niech reszta świata zastanawia się dlaczego ;>
ironicznaxd
 
Posty: 104
Dołączył(a): 2011-08-14, 17:32

Re: Brak dokumentów w sprawie akademika 2011/12

Postprzez a.karbowana » 2011-09-06, 20:35

na dyżurze
Angelika Karbowa
Przewodniczący Komisji ds. Zakwaterowań SS PŁ
Wydziałowa Rada Samorządu WBiNoŻ
a.karbowa@samorzad.p.lodz.pl
Avatar użytkownika
a.karbowana
Prezydium SSPŁ
 
Posty: 309
Dołączył(a): 2011-07-29, 23:38


Powrót do Osiedle Akademickie i Kampus

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron