Forum zostało zamknięte w 2015 roku i znajdujące się tu informacje są nieaktualne. W zależności od sprawy potrzebne informacje znajdziesz na stronie SSPŁ:
Jeśli nie możesz znaleźć potrzebnej Ci informacji, zwróć się do odpowiedniej komisji SSPŁ lub napisz na adres prezydium@samorzad.p.lodz.pl.
Do sprawozdań. Przede wszystkim poprawny rachunek błędów i myślenie. Jak komuś wychodzi pojemność kabla rzędu 10mF, to powinien wiedzieć że coś nie tak. Tak samo jak pisanie że telefon komórkowy odchyla igłę magnetyczną w busoli stycznych. Ponadto na prawdę widać że sprawko jest skopiowane. Na prawdę radzę uważać z tym, żeby się nie okazało że oddacie prowadzącemu jego sprawozdanie.jasminaxd napisał(a):Fizyka: Do laboratoriów trzeba dobrze przygotowywać się z zajęć na zajęcia i solidnie robić sprawozdania (przykładowe obliczenia, jednostki to główne przyczyny obniżonych ocen i poprawiania sprawozdań).
Z ćwiczeń są 2 kolokwia w semestrze. Jest "baza" zadań, z których ma być ułożone kolokwium i każdy ma dostęp do tej bazy. U mnie było tak, że sporo osób chciało "przycwaniakować" i wykuło się na blachę odpowiedzi do tej bazy i na kolokwium po przeczytaniu kilku słów zadania lecieli z tą wykutą odpowiedzią. Osoby te nie zorientowały się, że zadania są minimalnie zmienione, np dane zmienione z szukanymi, o jedną daną mniej lub więcej niż w bazie zadań, przez co tok rozwiązywania zadania był zupełnie inny. Prowadzący oczywiście zorientował się po pierwszym terminie kolokwium co jest grane i na kolejnych poprawach, jak i na drugim kolokwium każde zadanie różniło się czymś od pierwotnego zadania z "bazy". Tak więc metoda wykucia pomogła niewielu, trzeba przysiąść i zrozumieć. Na 3 da się to spokojnie zaliczyć. Warto chodzić na konsultacje z ćwiczeń.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości