Jak skonfigurować powiadomienia mailowe o nowych wiadomościach na skrzynce politechnicznej?

 
Sprawdzanie kolejnego konta pocztowego może być uciążliwe. Doskonale to rozumiemy. Trzeba jednak pamiętać, że na pocztę politechniczną przysyłane są różne ważne informacje, m.in. komunikaty od wykładowców czy też o wydarzeniach na PŁ. Aby nie ominął nas ważny mail, warto ustawić powiadomienia mailowe na skrzynkę, którą sprawdzamy codziennie. Poniżej znajdziecie instrukcję jak to zrobić.

UWAGA: z nieznanych nam jeszcze przyczyn nie każda wiadomość przychodząca wywołuje powiadomienie! Z doświadczenia wynika, że wszystkie wiadomości adresowane bezpośrednio do nas (tzn. wysłane nie do grupy, do której należymy) powodują wysłanie powiadomienia, ale nie jest to gwarancja.
  1. Logujemy się do poczty. Adres dla przypomnienia: https://poczta.edu.p.lodz.pl/
  2. Z zakładek na górze wybieramy Preferences, a potem z menu po lewej Mail.
  3. W sekcji Receiving Messages zaznaczamy Send a notification message to: i w polu poniżej podajemy swój adres e-mail.
  4. Ostatni, ale bardzo ważny punkt: zapisujemy zmiany, wybierając przycisk Save w lewym górnym rogu.